|

بافت موهای ترند ۲۰۲۳

معرفی جدیدترین مدل های بافت مو؛ بافت ساده را فراموش کن تو سال جدید موهاتو اینجوری بباف

انواع بافت مو

شاید کمی عجیب باشد ولی شما می توانید با موی ساده انواع بافت مو در مدل های زیبا و جذاب را خلق کنید، بدون اینکه برای مو ضرری داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فراموش نکنید که به همان اندازه که زیبایی و آراستگی صورت شما اهمیت دارد، زیبایی و آراستگی موهای شما نیز می تواند در ظاهر شما تاثیر گذار باشد. یکی از عناصر اصلی در استایل هر شخصی فرم و شکل موهای او است. در نتیجه برای انتخاب استایل مورد نظرتان فرم‌ های مختلفی وجود دارد، برای مثال از صاف‌کردن و فر مو گرفته تا شینیون کردن آن که هر کدام نیاز به‌ وقت و انرژی خاص خود خواهد داشت ولی بهترین و مناسب ترین راه بافت مو است. امروزه انواع مدل های بافت مو دیده می شود و متدهای بافت مو بسیار نوین شده است. برای نمونه می توان به : مدل های بافت آفریقایی، تل، فرانسوی، بافت تیغ ماهی و . . . اشاره کرد. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی بافت مو یکی از جذاب ترین راه ها برای آرایش مو است، زیرا می توان مدل های زیبایی را با موی ساده بدون آسیب رساندن به مو خلق کرد. حال اگر در سال جدید می خواهید مدل مویی متفاوت و جذاب را امتحان کنید پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا با انواع بافت مو و یا بافت های ترند 2023 آشنا شوید و در ادامه به انتخاب مدل مورد نظر خود به آرایش موهای خود بپردازید.

از یاد نبرید که انتخاب بافت با توجه‌ به فرهنگ و سلیقه متفاوت است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع بافت موهای جدید و ترند 2023 آشنا شوید.

انواع بافت مو

انواع بافت مو

بافت مو ساده و کلاسیک را فراموش نکنید؛ ترند پر تکرار و محبوب

بافت کلاسیک نخستین و اساسی‌ ترین نوع بافت مو است که برای بافت‌ های حرفه‌ای و پیچیده یادگیری آن ضروری خواهد بود. این مدل بافت که به بافت سه تایی نیز شهرت دارد از قدیم یکی از مدل موهای ترند و دوست داشتنی برای خانم ها محسوب شده است و جالب است که بدانید تا به امروز ذره ای از محبوبت این مدل مو کم نشده است. برای این مدل بافت باید ابتدا موهای خود را به سه قسمت تقسیم نمایید و در ادامه موهای سمت راست و چپ را به تزتیب از روی قسمت میانی رد کنید و تا انتها به صورت ضربدری به این روند ادامه دهید تا کل موهایتان بافته شود.

انواع بافت مو

انواع بافت مو

بافت مو فرانسوی؛ شیک و دلبرانه موهایتان را درست کنید

برای انجام بافت فرانسوی ابتدا موهای خود را فرق وسط و یا فرق کج کنید. سپس یک طرف از مو ها را به سه دسته تقسیم کرده و برای شروع بافت مو فرانسوی ابتدا دو تا سه ردیف را به روش کلاسیک ببافید. بعد همان‌طور که دارید به سمت عقب می‌ روید موهای سمت چپ و راست را به بافت اضافه کنید، تا وقتی به قسمت انتهای پشت گردن برسید این کار را ادامه دهید. وقتی بافت از پشت گردن رد شد شروع به بافت کلاسیک کرده و تا انتهای مو آن را ادامه دهید.

انواع بافت مو

انواع بافت مو

بافت تیغ ماهی؛ جدیدترین ترند بافت مو

بافت مو تیغ ماهی یکی از بافت هایی است که ظاهری منحصربفرد دارد و بر خلاف ظاهرش بافت راحتی دارد. برای این بافت زیبا ابتدا موهای خود را با استفاده از کش‌ های پلاستیک دم‌ اسبی ببندید و سپس موها را از پشت به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. این دو قسمت را در دست بگیرید و بعد قسمت نازکی را قسمت راست جدا کرده و به سمت چپ ببرید و برعکس، این کار را تا انتهای موهای خود انجام دهید تا بافت تیغ ماهی را تجربه کنید.

انواع بافت مو

انواع بافت مو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها