|

استایل فاطمه مسعودی فر رو بشناسیم

فاطمه مسعودی فر با استایل های شیکول چه نازی میریزه؛ خوشتیپیُ باید از سارای گرجی آموخت

فاطمه مسعودی فر که این روز ها با اسم سارای گرجی شناخته میشه یه الگو حرفه ای برای خانوم هایی است که طرفدار سبک وینتیج هستند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روز ها سریال جیران یکی از محبوب ترین و پر حرف و حدیث ترین برنامه های شبکه نمایش خانگی است. حسن فتحی طی این سریال بازیگر های جذاب و هنرمندی رو کنار هم جمع کرده بود که بعضی از اون ها مثل پریناز ایزدیار خیلی به چشممون آشنا بودندن و بعضی های دیگه مثل فاطمه مسعودی فر چندان شناخته شده نبودند. فاطمه مسعودی فر که در حال حاظر بیشتر به اسم سارای گرجی مشهوره یکی از بازیگر ها جوان و خوش چهره این روزهای سینما و تلویزیون است که به خاطر عکس های بسیار جذاب و تیپ های متفاوتی که داره بدجور مورد توجه رسانه ها و عکاس ها واقع شده به همین خاطر هم می خوایم نگاهی بیاندازیم به استایل های خانوم بازیگر تا ببینیم چه ویژگی هایی پوششی ای در اوت فیت های مختلف ایشون دیده میشه.

سارای گرجی

1.فاطمه مسعودی فر و علاقه قرص و محکمش به سبک وینتیج

برای اون دست از عزیزانی که نمی دونند باید بگیم که وینتیج به سبکی گفته میشه که در اون آیتم های مورد استفاده به دوره های گذشته و قدیم تعلق دارند، قدیمی بودن آیتم های یک استایل به معنی کهنه بودن اون ها نیست بلکه به معنی این است که اون ها می تونند یادآور یک دوره خاص باشند و ارزشمندند، درواقع باید قدمت آن‌ها حداقل مربوط به ۳۰ سال قبل باشه؛ اما این موضوع رو هم در نظر بگیرید که اشیا مربوط به ۱۰۰ سال قبل وینیج محسوب نمی شندو لازم است به آن‌ها آنتیک بگوییم!

سبک وینتیج

با نگاه کردن به اوت فیت های مختلف فاطمه مسعودی فر متوجه میشیم که خانوم بازیگر مثل ستاره هالیوودی تیلور سوییفت علاقه زیادی به سبک وینتیج داره و از آیتم های این سبک در پوششش زیاد استفاده میکنه تا جایی که در مراسم اکران خصوصی سریال جیران با یک استایل سر تا پا وینتیج حاضر شد و حسابی گل سر سبد جمع واقع شد.

علاقه مند به وینتیج

2.فاطمه مسعودی فر و عشق به آرایش های لایت و ملایم

این روز ها که چهره بدون آرایش یا No Makeup از اصلی ترین ترند های روز به حساب میاد طبیعه که خانوم های خوش ذوق و خوش سلیقه ای که به دنبال روی بورس بودن هستند از آرایش های غلیظ و چند قلم خودداری کنند، مثل سارای گرجی، به خصوص که ایشون چهره بسیار شیرین و دوست داشتنی ای هم داره که این آرایش های لایت و ملایم باعث میشه حتا زیبا تر هم دیده بشه.

آرایش مینیمالآرایش

3.فاطمه مسعودی فر و پایبندیش به طیف سبز و خاکی

همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم فاطمه مسعودی فر علاقه زیادی به سبک وینتیج داره و در این سبک دو رنگ سبز و خاکی از اصلی ترین رنگ ها به حساب میان که ایشون هم به مراتب از طیف های مختلف این دو رنگ در استایلش استفاده میکنه. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که به خاطر پوست سفید و چشم های رنگ روشنی که داره این سبک رنگ ها هم همخونی بیشتری با ظاهرش دارند و زیباییش رو دو چندان می کنند.

علاقه مند به طیف خاکستری و کرمسبز پوشی

4.فاطمه مسعودی فر و پیروی محتاطانه اش از ترند روز

به گزارش شایانیوز، این که سارای گرجی از سبک وینتیج خوشش میاد به معنای این نیست که باید همیشه تو این سبک لباس بپوشه و با ترند های روز نا آشنا باشه، اتفاقا فاطمه مسعودی فر خیلی خوب هم ترند ها رو میشناسه و بسته به این که در خور استایل و سبک شخصیش هستند یا نه از اون ها استفاده میکنه مثل خط چشم رنگی.

گذری به ترند روز

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل فاطمه مسعودی فر قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است تحصیلات بالا جذاب شیک پوش وخوش استایل مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها