|

آشنایی با فیشیال

فیشیال صورت چیست و چگونه انجام می شود؟ ترفندهای جوان سازی پوست و داشتن صورتی شاداب!

فیشیال

فیشیال یکی از بهترین روش های درمانی و زیبایی برای پاکسازی عمیق پوست است که از طریق آن می توان به پوستی سالم، جوان، درخشان و سرزنده رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما می دانیم که یکی از دغدغه های همه خانم ها جلوگیری از پیری پوست و داشتن صورتی شاداب و جوان است، حال اگر برای جوان ماندن صورتتان دنبال یک راه حل اساسی هستید بهتر است که به حتما فیشیال صورت و چگونگی انجام ان آشنا شوید. فیشیال یکی از بهترین روشهای درمانی و زیبایی برای پاکسازی پوست به صورت عمیق است که از طریق آن می توان به پوستی درخشان و سرزنده رسید. انجام این درمان به افرادی توصیه می شود که احساس می کنند شادابی و سرزندگی پوستشان از بین رفته و به دلیل استفاده از مواد آرایشی در دراز مدت، پوستشان تیره شده است. برای توضیح بیشتر بهتر است که بدانید سطح پوست پوشیده از سلول‌ های مرده یا لایه شاخی است. این سلول‌ ها در سطحی‌ ترین بخش پوست قرار می‌ گیرند و وظیفه آن ها محافظت از پوست است. در اصل باید گفت این سلول‌ ها نگهبانان بدن در مقابل عوامل خطرساز بیرونی هستند.

در حالت نرمال، بدن تقریبا ماهی یک‌ بار سلول‌ های شاخی شکل را به طور کامل حذف کرده و سلول‌ های جدیدتری را جایگزین آن ها می‌ کند. به همین دلیل این سلول‌ های مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست می‌ شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با فیشیال پوست و چگونگی انجام آن آشنا شوید.

فیشیال صورت

فیشیال صورت

تشخیص و پاکسازی پوست؛ از تمیز بودن پوستتان اطمینان حاصل کنید

هدف اصلی از انجام فشیال پوست بهبود شرایط پوست است، مزیت‌ های این شیوه از درمان برای هر فرد متفاوت خواهد بود، اما به‌ طور کلی بسیاری از افراد به انجام فیشال صورت برای پیشگیری از پیری پوست می‌ پردازند. حال در اولین مرحله برای فیشیال بهتر است که صورت خود را با پد و محلول تمیزکننده مخصوص پوست خود کاملا تمیز کنید و بعد از متخصص بخواهید پوست شما را بررسی کند، تا در مراحل فیشیال از محصولات مرتبط با نوع پوست شما استفاده نماید.

فیشیال صورت

بخار دادن و درماپیلینگ صورت؛ از شر جوش های سر سیاه راحت شوید

در این مرحله متخصص برای آنکه خارج کردن جوش‌ های سرسیاه و سرسفید به‌ راحتی انجام شود، صورت مراجعه‌ کننده را بخور گرم می‌ دهد. بعد از اتمام بخور با ابزار های مخصوص و تیغ  نیاز است که متخصص موهای اصلاح نشده و همچنین پوست‌ های مرده را از روی پوست بردارد. در این مرحله ماساژ پوست نیز انجام می‌ شود تا خون در زیر پوست به‌ خوبی جریان پیدا کند و شما پوستی شفاف تر و جوان تر داشته باشید.

فیشیال صورت

فیشیال صورت

استفاده از ماسک و سرم؛ پوستی شفاف و لطیف داشته باشید

برای داشتن پوستی شفاف و لطیف در این مرحله متخصص برای شما از ماسک و یا سرم استفاده می کند. استفاده از ماسک‌ های صورت باعث تقویت پوست می‌ شود، فقط دقت کنید تا نوع ماسک های انتخاب شده برای پوست شما با نوع و تیپ پوستی شما هماهنگی داشته باشد. بعد از مرحله ماسک برای هیدراته نگه‌ داشتن پوست، سرم آب‌ رسان و مرطوب‌ کننده مناسب روی پوست صورت ماساژ داده می‌ شود تا با تامین رطوبت پوست پوستی شاداب تر و جوان تر داشته باشد.

فیشیال صورت

هر چند وقت یکبار فیشیال انجام دهیم؟

انجام فیشیال و یا روتین های پوستی همگی به نوع پوست شما بستگی دارد. برای مثال فیشیال برای افراد دارای پوست چرب حداقل دو بار درماه و برای افراد دارای پوست خشک یا معمولی یک بار در ماه مناسب می باشد. البته تعداد دفعات فیشیال به اهداف مراقبت از پوست هم نیز بستگی دارد. افرادی که سلامت و شادابی پوست صورت برای آنها اهمیت زیادی دارد باید دفعات بیشتری به فشیال صورت بپردازند.

فیشیال صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها