|

شومیز ساتن را چگونه بپوشیم؟

معرفی یکی از ترندهای محبوب 1402؛ امسال تو مهمونی ها با شومیز ساتن بدرخشید!

شومیز ساتن

هنگام خرید شومیز به جنس پارچه، نوع بافت و ساختاری که دارد توجه کنید. زیرا پارچه یک عنصر مهم و کلیدی است که کاربرد شومیز شما را مشخص کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شومیز یکی از آیتم هایی است که در سال های اخیر در بسیاری از استایل ها و سبک های مختلف از پوشاک خوش درخشیده است و می توان گفت حتی در استایل های کلاسیک و رسمی جایگاه ویژه ای دارد. هنگام خرید شومیز به جنس پارچه، نوع بافت و ساختاری که دارد توجه کنید. پارچه یک عنصر مهم و کلیدی است پس کاربرد آن را مشخص کنید. حال اگر می خواهید برای رفتن به مهمانی این بالاپوش زنانه را انتخاب کنید بهتر ایت که به سراغ ترند دوست داشتنی و بسیار محبوب سال 1402 یعنی شومیز ساتن بروید. این شومیز ها که در سال جدید بسیار طرفدار پیدا کرده اند در قدهای مختلف و مدل های گوناگون از نوع ساده تا طرح دار و یا حتی مانتو شومیزی طراحی و تولید شده اند. در نتیجه قبل از انتخاب مدل مورد نظر به اینکه برای کجا قرار است مورد استفاده قرارا گیرد دقت نمایید. برای مثال اگر برای مهمانی می خواهید آن را بپوشید بهتر است شومیز کوتاه را انتخاب کنید زیرا نوع های بلند آن همانطور که گفتیم برای بیرون و خیابان مناسب هستند.

فراموش نکنید که فارق از ترند امسال شومیز ساتن زنانه از انواع بسیار پرطرفدار شومیز است که همیشه کاربرد دارد و می تواند به راحتی نقش پیراهن و لباس های مجلسی و پیراهن های اسپرت و غیره را بازی کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زنانه با شومیز ساتن آشنا شوید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

برای مهمانی های رسمی شومیز ساتن را با شلوار پارچه ای ست کنید

شومیز ساتن مزایای بسیار زیادی برای شما دارد، لازم به ذکر است که همه خانم ها نیاز به یک شومیز سفید، براق و لطیف در کمدشان دارند زیرا شومیز های سفید به راحتی با هر شلوار، دامن و کیف و کفشی ست می شوند و نجات بخش شما در مهمانی و دورهمی ناگهانی خواهد بود. همچنین اگر شما مهارت یا وقت کافی برای ست کردن نداشته باشید بسیار مناسب شما خواهند بود زیرا با هر رنگ و یا آیتمی به راحتی ست می شوند و شما فقط کافی است آن را با یک شلوار پارچه ای و یک کمربند زیبا ست کنید و در نهایت با یک کفش پاشنه بلند استایل خود را زیبا و منحصربفرد نمایید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

شومیز ساتن خود را روی شلوار بیاندازید؛ از استایل های ترند سال الهام بگیرید

یکی از نکته های مثبت پارچه ساتن این است که این پارچه وزن کمی دارد و در عین حال نیازی به آستر کشی هم ندارد. همانطور که گفته شد شومیز ساتن را می توانید به راحتی ست کنید، برای مثال شومیز خود را همراه دامن توری مجلسی بلند یا همراه شلوار پارچه ای بپوشید. اگر می خواهید از یک شلوار پارچه ای راسته یا اسکینی استفاده کنید پیشنهاد ما برای شما این است که از ترندهای سال الگو بگیرید و شومیز خود را روی شلوار بیاندازید و بگذارید شومیز ساتن و لخت شما کاملا دیده شود. برای این استایل شما می توانید از اکسسوری های درشت و طلایی استفاده کنید تا درخشش استایل خود را چندین برابر کنید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

برای مجالس کاملا رسمی پیراهن ساتن را انتخاب کنید

حال اگر به یک مهمانی بزرگ مانند عروسی دعوت شده اید بهتر است که به جای شومیز از پیراهن های ساتن و ترند 1402 انتخاب نمایید. فرقی نمی کند شومیز می پوشید یا پیراهن این ترند دوست داشتنی در هر حال باعث درخشش شما خواهد شد. شما می توانید یک پیراهن بلند و ساتن کلوش را به تن کنید و لاغر تر و خوش اندام تر دیده شوید، فراموش نکنید که یکی از ویژگی های پارچه ساتن این است که به دلیل ایستایی که دارد شما را خوش اندام تر نشان می دهد و باعث می شود در نهایت شما زیبا تر دیده شوید.

شومیز ساتن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها