|

بررسی استایل نوید محمدزاده

استایل خاص و ست نوید محمدزاده با فرشته حسینی؛ علی سریال آکتور چه با خانومش ست می کنه!

استایل نوید محمدزاده

نوید بازیگری است که علاوه بر پرده نقره‌ای روی صحنه تئاتر هم می‌ درخشد. در ادامه به بررسی برخی از استایل‌های او در 12 سال فعالیتش می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نوید محمد‌زاده بازیگر سینما و تئاتر متولد 17 فروردین 1365 در ایلام است. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار با فیلم عصبانی نیستم در دنیای سینما به شهرت رسید. جالب است که بدانید نوید محمدزاده در سال 1382 وقتی 18 ساله بود در کلاس‌ های بازیگری موسسه هفت‌ هنر کاج شرکت کرد و پس از پنج سال با بازی در فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح‌الله حجازی وارد دنیای حرفه‌ ای بازیگری شد. به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران در ده سال اخیر نوید محمدزاده بوده است. نوید محمدزاده و فرشته حسینی بعد از سریال قورباغه به واسطه لباس‌ های هماهنگی که باهم می‌ پوشیدند، بیش از همیشه نقل محافل مجازی شدند و البته که در ادامه هم داستان به جای خوبی رسید و این زوج سر سفره عقد و عروسی نشستند. نوید محمد زاده بازیگری است که علاوه بر پرده نقره‌ای روی صحنه تئاتر هم می‌ درخشد. در ادامه به بررسی برخی از استایل‌های او در 12 سال فعالیتش می پردازیم.

با یک نگاه کلی به استایل نوید محمدزاده و فرشته می توان گفت هر دوی آنها از افرادی هستند که از سبک آوانگارد برای انتخاب لباس هایشان استفاده می کنند، به نوعی استایل شخصی خود را دارند و در سبک خود نیز پیشرو هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جنجالی ترین استایل های نوید محمدزاده آشنا شوید.

استایل نوید محمدزاده

استایل نوید محمدزاده

استایل دارک و آوانگارد  نوید و فرشته در چهلمین جشنواره فجر

جالب است که بدانید این بازیگر با استعداد و هنرمند در سال 1394 برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و سیمرغ بلورین را برای فیلم ابد و یک روز دریافت کرد. سال 1395هم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا شد. نوید محمدزاده یکی از بازیگرانی است که برای شرکت در تمام این مراسم استایل هایی را انتخاب کرده بود که باعث تعجب در بین حاضرین شده بود. حال با نگاه به تصاویر پایین خواهید دید که نوید و فرشته حسینی برای شرکت در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر یک استایل ست و آوانگارد را انتخاب کرده بودند که رنگ غالب آن سیاه بود و همین موضوع باعث شده بود که استایلشان کمی هم به سبک دارک نزدیک شده باشد.

استایل نوید محمدزاده

استایل نوید محمدزاده

استایل خلاقانه نوید محمدزاده و همسرش در جشنواره کن

همانطور که ددر قسمت بالاتر اشاره کردیم نوید محمدزاده و فرشته حسینی از سبک آوانگارد برای انتخاب لباس هایشان کمک می گیرند و خوب است که بدانید افرادی که آوانگارد لباس می پوشند بسیار جسور، خلاق، ساختار شکن و پویا هستند و در انتخاب لباس هایشان پیشرو می باشند. حال با نگاهی به استایل این زوج هنرمند خواهید دید که استایل کلاسیک و شیک نوید محمد زاده با کت و شلوار و پاپیون و استایل خاص و خلاقانه فرشته حسینی در کنار هم چه ست زیبا و منحصربفردی را برای آن ها به ارمغان آورده است.

استایل نوید محمدزاده

استایل نوید محمدزاده

استفاده از رنگ مورد علاقه در مراسم جشن حافظ!

با کمی بررسی در استایل های این 12 سال فعالیت هنری نوید محمدزاده به سادگی می توان متوجه شد که او به رنگ قهوه ای و سری رنگ های نود علاقه بسیاری دارد. زیرا در بیشتر استایل های او و یا حتی در استایل های ستی که با همسرش فرشته حسینی میزند می توان به دفعات این رنگ را پیدا کرد. برای مثال نوید محمدزاده برای شرکت در مراسم حافظ یک کت و پیراهن مشکی را با شلورا قهوه ای ست کرده بود و از فتوشات های دیگر او می توان متوجه شد که او از همه آیتم های استایل به این رنگ را در کمد خود دارد.

استایل نوید محمدزاده

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل نوید محمدزاده قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها