|

چگونه رژلب هالیوودی بزنیم؟

هرچی رژ لب تا حالا زدیو فراموش کن؛ بیا تا ترفند زدن رژلب هالیوودی رو یادت بدم

رژ لب هالیوودی

چند سالی می‌شود که سبک میکاپ هالیوودی در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگرچه این سبک از میکاپ نیاز به تمرین، زمان و تکنیک‌ خاصی دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- چند سالی می‌ شود که سبک میکاپ هالیوودی در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگرچه این سبک از میکاپ نیاز به تمرین، زمان و تکنیک‌ خاصی دارد. ولی اگر می خواهید مدرن و امروزی خود را آرایش کنید بهتر است این سبک از میکاپ را یاد بگیرید. فراموش نکنید که آرایش لب ها تاثیر زیادی بر روی چهره شما خواهد داشت در نتیجه بهتر است که به عنوان اولین قدم زدم  رژلب هالیوودی را آموزش ببینید. اگـر می‌خواهید چهــره‌‌تان طبیعی باشد به هیچ عنوان نباید رنگ از مرزهای طبیعی خود لب بیرون بزند؛ برای کمک به خود می‌ توانید خطوط کناری لب را با برس رنگ بزنید تا دقیق‌ تر کار انجام شود. درست است که خیلی از ما مانند بعضی از ستارگان زیبای هالیوود لب‌ های برجسته و بزرگی نداریم، اما روش‌ های مختلفی برای بزرگ کردن لب‌ ها وجود دارد از پروتز گذاشتن و تزریق انواع ژل لب گرفته تا بعضی از روش‌ های طبیعی که ترفند زدن رژ لب هالیوودی یکی از این روش های طبیعی می باشد.

امروزه خوشبختانه با دانستن چند روش آرایشی آسان و سریع، دیگر برجسته کردن لب‌ ها برای افرادی که لب‌ های باریکی دارند، کار خیلی سختی نیست. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا گام به گام زدن رژ لب هالیوودی را آموزش ببینید.

رژلب هالیوودی

در مرحله اول خط لب و یا کانتور بزنید

 برای داشتن لب هایی برجسته و هالیوودی بدون هزینه های بالا و تحمل درد عمل های زیبایی در مرحله اول لازک است بعد از زیر سازی و اتمام آرایش پوست به وسیله یک کانتور مدادی و یا خط لب تیره ( تیره ترین رنگ نود موجود ) دور لب خود را یک خط بکشید. فراموش نکنید که باید از بیرون زدن خط لب از لب خود خودداری کنید  زیرا در این حالت لب هایی غیر طبیعی خواهید داشت. اگر می خواهید خط را دوبار تکرار کنید بهتر است پهنای مداد را به داخل لب بگیرید تا از کثیف شدن دور لب خود جلوگیری کرده باشید.

رژلب هالیوودی

رژلب هالیوودی

در مرحله دوم داخل لب خود را کانسیلر بزنید تا لب هایی برجسته داشته باشید

در ادامه برای داشتن لب هایی هالیوودی باید داخل لب خود را با کانسیلر پر کنید و در ادامه با پد مخصوص آن را پخش و محو نمایید. در این مرحله فراموش نکنید که هرچه قسمتی را که کانسیلر می زنید به داخل لب ببرید و کمتر از قسمت بیرونی و تیره باشد در نهایت رژ لبی تیره خواهید داشت. ولی اگر کانسیلر را تا حدودی به روی خط تیره کانتور ببرید و قسمت های روشن لب خود را بیشتر کنید در نتیجه لب هایی لایت و روشن خواهید داشت. البته این مورد تا حدودی به انتخاب رنگ رژ لب شما نیز بستگی خواهد داشت.

رژلب هالیوودی

رژلب هالیوودی

انتخاب رژ لب نهایی؛ از رنگ های نود انتخاب نمایید

فراموش نکنید که ترفند رژ لب هالیوودی شامل رنگ های نود می شود. در نتیجه از رنگ های مسی یا قرمز و یا حتی صورتی های پاستیلی هم خودداری کنید. برای اتمام آرایش لب خود لازم است که یک رژ لب نود به سلیقه خود انتخاب نمایید و روی لب خود تا خط باریک و انتهایی لب ها بکشید. در ادامه اگر می خواهید رژ لب با دوام تری داشته باشید می توانید این مراحل را دوبار تکرار نمایید.

رژلب هالیوودی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی