|

مانتوهای بهاری را بشناسید

معرفی سه رنگ بهاری برای مانتو؛ تو فصلی به این زیبایی با هر مانتویی نمیشه خوش تیپ شد!

رنگ های بهاری مانتو

مانتو های بهاری معمولا با رنگ های شاد و خاص تری تولید می شوند، زیرا در فصلی که پر از رنگ و زیبایی است با مانتو ساده نمی توان شیک پوش بود.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- در فصل بهار از سرما عبور می کنیم اما هوا خیلی گرم نیست، در نتیجه شما می توانید یک پیراهن و یا مانتو کتی را با رنگ های شاد برای این فصل انتخاب کنید. ولی شاید برایتان سوال پیش بیاید که چه رنگ هایی برای این فصل مد نظر است؟ که در جواب باید بگوییم شما هیچ حدودیتی در انتخاب رنگ در این فصل نخواهید داشت ولی برای داشتن استایلی منحصربفرد بهتر است از رنگ های قرمز، بنفش، نارنجی، سبز و یا آبی استفاده نمایید. فراموش نکنید که ست کردن مانتو با شال و روسری یکی از دغدغه های خانم های ایرانی است که می توان گفت این دغدغه برایشان تا حدودی با انتخاب مانتو رنگی بیشتر می شود. البته اصول ست کردن تنها مربوط به انتخاب صحیح و هماهنگ رنگ در استایل نیست؛ بلکه نکات دیگری نیز هستند که برای ایجاد استایل شیک و زیبا باید رعایت شوند. شاید ندانید ولی با رعایت قواعد ست کردن می توانید ایرادهای اندام تان را هم پنهان کنید و یا مثلا چاق یا کوتاه به نظر نرسید!  در نتیجه گر برای بهار امسال استایلی متفاوت و شاد می خواهید بهتر است مانتو بنفش ارا انتخاب کنید.

خوب است که بدانید رنگ ها می توانند تاثیرات مثبت و یا منفی بر احوالات ما داشته باشند. می توان رنگ ها به سه دسته گرم (روشن، تیره) و سرد (روشن، تیره) و خنثی تقسیم کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با سه تا از شیک ترین و شادترین مانتوهای بهار آشنا شوید.

سه رنگ مانتو ترند 1402

سه رنگ مانتو ترند 1402

مانتو قرمز را با چه رنگ هایی می توان ست کرد؟

اولین کاری که برای ست کردن مانتوهای رنگی لازم است انجام دهید این است که از جدول رنگ ها نیز آگاه باشید. برای مثال بهتر است که بدانید چه رنگ های با همدیگر دارای هارمونی هستند و چه رنگ هایی مکمل یکدیگر هستند. اگر مانتو قرمز را برای بهار امسال انتخاب کرده اید بهتر است که بدانید این مانتو با رنگ های مشکی، سفید، آبی و یا کرم نیز ست می شود و ترکیب بسیار زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. جالب است که بدانید رنگ قرمز یکی از رنگ های اصلی در چرخه رنگ است که به تنهایی بسیار زیبا و شاد است در نتیجه دقت نمایید که هنگام ست کردن آن از زیبایی اش کاسته نشود.

سه رنگ مانتو ترند 1402

سه رنگ مانتو ترند 1402

مانتو بنفش بپوشید؛ استایل بهاری مونوکروم را امتحان کنید

فرقی نمی کند که رنگ سال چه رنگی است و یا در چه دوره ای زندگی می کنید در هر حال بنفش یکی از رنگ های زیبا و بهاری ای است که شما می توانید در این فصل زیبا برای آیتم های اصلی و یا حتی مکمل خود نیز استفاده کنید. داشتن استایل زیبا و هماهنگی در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیایید، حتی اگر گران ترین و خوش رنگ ترین لباس ها را داشته باشید اما اصول صحیح پوشیدن آن ها را ندانید نمی توانید ظاهری آراسته داشته باشید. در نتیجه فراموش نکنید که اگر مانتو بنفش را انتخاب کرده اید بهتر است آن را با مشکی و سفید ست کنید و یا بصورت مونوکروم بپوشید.

سه رنگ مانتو ترند 1402

سه رنگ مانتو ترند 1402

 بهار را با مانتویی به رنگ طبیعت زیبا تر کنید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم رنگ سبز یکی از رنگ های بسیار زیبا و پیشنهادی برای فصل بهار است. شما می توانید در این فصل زیبا با توجه به استایل و رنگ پوست خود یک مانتو سبز انتخاب کنید و آن را به زیبا ترین شکل ممکن با رنگ های قرمز، مشکی ، سفید و یا حتی سرخابی ست کنید تا همیشه یادآور شکوفه های بهاری باشید. دقت کنید که وقتی یک مانتو رنگی را برای خود انتخاب کرده اید باید آیتم های مکمل را ساده و بدون طرح انتخاب کنید زیرا آیتم های شلوغ بخشی از درخشش رنگ و زیبایی مانتو شما را خواهند گرفت.

سه رنگ مانتو ترند 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی