|

انیمیشن خوب چی ببینیم؟

با انیمیشن قرمز شدن دنیایی رو تجربه میکنی که تو هیچ جا پیدا نمیشه؛ جنجالی و بحث برانگیز

قرمز شدن یه انیمیشن پر بحثه که چه خوشتون بیاد چه نه شما رو به فکر وا میداره و تو این مقاله میگیم که چرا اینقدر خوب و تحسین شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زمان هایی بود که انیمیشن ها هدفی جز سرگرم کردن مردم به ویژه کودکان نداشتند اما حالا اوضاع حسابی فرق کرده است و اکثر انیمیشن هایی که ساخته می شوند از لایه های مهمی تشکیل شده اند که حرف های زیادی را به مخاطب خود منتقل می کنند و جذاب تر از همه این که مدت هاست انیمیشن ها مخاطب خاص ندارند و بزرگ و کوچک را به پای صفحه نمایش می کشانند. انیمیشن هایی مانند مری و مکس یا رنگو خیلی پر بار تر از آن هستند که صرفا برای کودکان ساخته شده باشند، دنیای انیمه ها نیز هم که دنیای بسیار پیچیده تری است. یکی از جدید ترین انیمیشن های جذاب و دوست داشتنی ای که می توانید تماشا کنید و لذت ببرید انیمیشن قرمز شدن محصول سال 2022 به کارگردانی دومی شی می باشد و داستانی بسیار خلاقانه و جالب را روایت می کند.

انیمیشن قرمز شدن

خلاصه ای خیلی کوتاه از انیمیشن قرمز شدن

قرمز شدن داستان دختری چینی کانادایی به نام می لی است که در سیزده سالگی خود متوجه می شود هر زمان که بیش از اندازه هیجان زده می شود یا حتا تحت استرس قرار می گیرد تغییر شکل میدهد و به یک پاندا غول پیکر قرمز رنگ تبدیل می شود و هر زمان که آرام شود به شکل اولیه خود در می آید. پس از کلی جست و جو می لی متوجه می شود که این امر در پی در واقع یک نفرین قدیمی و خانوادگی است که حالا به او رسیده است پس به دنبال راهی برای باطل کردن این نفرین می گردد اما همه چیز به همین سادگی اتفاق نمی افتد.

انیمیشن قرمز شدن

چرا باید انیمیشن قرمز شدن را ببینیم؟

در قدم اول باید این نکته را در نظر بگرید که قرمز شدن یک داستان کاملا خلاقانه دارد پس آن هایی که به هنر اهمیت می دهند قطعا از این مسئله خوششان می آید در قدم دوم قرمز شدن خیلی غیر مستقیم اما واضح در رابطه با مسئله ای صحبت می کند که کمتر در انیمیشن ها به آن پرداخته می شود اما با این حال مطمئنا ذهن بسیاری از دختر های جوان را که در انتظار بلوغ هستند به خود مشغول می کند. در واقع جالب است بدانید که تبدیل شدن می لی به یک پاندا استعاره ایست از آغاز دوره بلوغ و تغییرات هورمونی ای که برای یک دختر رخ میدهد. از طرف دیگر این انیمیشن به درگیری های بین افراد خانواده نیز اشاره می کند که بخشی از آن می تواند نتیجه همین تغییرات دوره بلوغ باشد و اما یک مسئله بسیار مهم و تاثیر گذار دیگر که در این انیمیشن توجه ها را به خودش جلب می کند نشان دادن باری است که نسل دوم اکثر مهاجران با آن ها رو به رو هستند به خصوص کودکان آسیایی.

انیمیشن قرمز شدن

بازخورد های انیمیشن قرمز شدن

به گزارش شایانیوز، قرمز شدن یک انیمیشن پر محتوا، خنده دارد و دوست داشتنی ایست که توجه هر مخاطبی را به خودش جلب می کند از همین رو حسابی مورد توجه منتقدین و البته مخاطبین قرار گرفت، گرچه برخی از والدین بر این باور بودند که به خاطر محتوای آن که به مسئله قاعدگی دختران می پردازد، برای کودکان مناسب نیست اما به طور کلی قرمز شدن نقد های تحسین برانگیز زیادی را دریافت کرد و فروش خوبی را هم در گیشه تجربه نمود.

امتیازات انیمیشن قرمز شدن

امتیاز IMDb : 7.0 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 100

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی