|

بررسی استایل ساعد سهیلی

استایل کلاسیک ساعد سهیلی کنار همسر خارجیش؛ نه به شلوارک گشت ارشاد نه به این کت و شلوار!

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی معروف ترین عضو خانواده سهیلی است. او در خانواده‌ ای هنری متولد شده و با گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی مجموعه کیمیا ازدواج کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 30 بهمن 1366 در مشهد است. او دارای کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می باشد و فعالیت هنری خود را در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته پدرش، سعید سهیلی آغاز کرده است. ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است. او در سال 1391 وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. جالب است که بدانید گلوریا هاردی از مادری شیرازی و پدری فرانسوی متولد و بزرگ شده پاریس و سوئد است. همه ساعد سهیلی را بیشتر از همه به خاطر نقش آفرینی زیبا و بی نظیری که در فیلم لاتاری داشت به خاطر داریم ولی اگر بخواهیم صادقانه بگوییم ساعد و گلوریا یکی از بی حاشیه ترین و دوست داشتنی ترین زوج های سینمای ایران هستند که به خاطر استایل های ساده و شیک خود زبانزد شده اند. با یک نگاه کلی به استایل های ساعد سهیلی می توان فهمید که او از طرفداران سبک کژوال و نیز گاها کلاسیک است، که البته در کل به راحت پوشی توجه بیشتری نسبت به سلبریتی های دیگر دارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ساعد سهیلی علاوه بر بازیگری در پشت صحنه برخی کارها دستیار پدرش هم بوده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های ساعد سهیلی و همسرش آشنا شوید.

استایل ساعد سهیلی

استایل ساعد سهیلی

ساعد سهیلی با استایل کلاسیک و رسمی در چهلمین جشنوار فجر

ساعد سهیلی همانطور که در قسمت بالاتر گفتیم یکی از طرفداران سبک کلاسیک و یا کژوال است، او برای شرکت در چهلمین جشنواره فیلم فجر به همراه همسرش یک دست کت و شلوار انتخاب کرده بود که می توان گفت نسبت به استایل های دیگر او رسمی تر بود. ماهیت سبک کلاسیک، ایجاد تعادل بین مردانگی و زنانگی است و سبکی میانه‌ رو در بین دو استایل رسمی و سنتی محسوب می‌ شود. شخص علاقه مند به سبک کلاسیک، در کل به دنبال استایلی ظریف و در عین حال رسمی است. در واقع سبک کلاسیک المان‌ های تمایز جنسیت کمتری نسبت به سبک‌ های دیگر دارد و به نوعی خنثی و شیک محسوب می‌ شود.

استایل ساعد سهیلی

استایل ساعد سهیلی

ساعد سهیلی اسپرت و شلوارک پوش از گشت ارشاد گرفته تا لب ساحل

اگر بخواهیم تا حدودی استایل شخصی و دنیای واقعی ساعد سهیلی را بررسی کنیم باید بگوییم او بیشتر از سبک کلاسیک از سبک کژوال و یا حتی ورزشی استفاده می کند. از آنجایی که استایل کژوال دنیای بزرگی از پوشاک را در بر می‌گیرد، بهتر است نه بر اساس آنچه که هست، بلکه بر اساس آنچه که نیست تعریف شود به عبارتی به لباسی که حالت کلاسیک و رسمی نداشته باشد کژوال گفته می‌ شود. افرادی که به سبک کژوال لباس می پوشند بیشتر به راحتی توجه می کنند تا ظاهر لباس و می توان گفت معمولا استایل روزمره ای را انتخاب می کنند که در طولانی مدت باز هم احساس راحتی داشته باشند.

استایل ساعد سهیلی

استایل ساعد سهیلی

استایل نیمه رسمی ساعد سهیلی در اکران فیلم لاتاری؛ کتونی و کت در کنار هم!

استایل های نیمه رسمی ترکیبی از استایل های کلاسیک و کژوال محسوب می شوند که به آن ها استایل های ترکیبی هم نیز گفته می شود. لباس‌ های کژوال به شما این فرصت را می‌ دهند که علاوه بر اینکه در طول روز راحت باشید، بتوانید همچنان با مد روز هم پیش بروید. به عبارتی دیگر سبک کژوال به شما این اجازه را می‌ دهد که در انجام فعالیت‌ های روزانه، کاری و حرفه‌ ای و یا حتی مراسم‌ های مهم، راحت‌ تر بوده و در عین حال ظاهری بسیار آراسته و شیک داشته باشید.

استایل ساعد سهیلی

استایل ساعد سهیلی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ساعد سهیلی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی