|

شالذ عربی را چگونه ست کنیم؟

معرفی یکی از شال های ترند 1402؛ از استایل تور کویر گرفته تا مهمونی شال عربی یادت نره!

شال عربی

دین اسلام با مرکزیت عربستان یکی از ادیان بزرگ جهان اسـت، کشورهای پیرو این دین مانند زنان کشور مـا برای پوشش از شال و روسری استفاده می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حال که سال جدید فرارسیده است و همه به دنبال انتخاب آیتم های ترند و مدرن برای استایل خود هستند، فراموش نکنید که شال و یا سرپوشی که با لباس های ترند و امروزی خود ست می کند هم بهتر است از آیتم های امروزی انتخاب کنید. یکی از شال های ترند که در سال اخیر که بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است و در استایل های کژوال جایگاهی بالا پیدا کرده است، شال عربی می باشد. شاید به نظرتان عجیب باشد ولی شال و روسری انواع بسیاری دارند که شما برای داشتن استایلی زیبا و خاص باید تا حدودی با انواع و ویژگی های آن ها آشنایی داشته باشید. شال یا روسری هر دو نوعی پوشش سنتی هستند که از ایام باستان همراه تمدن ها بوده اند. امروزه روسری‌‌ ها که در معنای عام از پارچه‌ ای مربعی، مستطیلی یا از ابعادی دیگر آماده می‌ شوند، همانند جواهرات زینتی، سایر لباس ­ها و کیف ها‌ به عنوان یکی از لوازم جانبی مُد در نظر گرفته می‌ شوند. فراموش نکنید که شال ها با ریزه‌ کاری‌‌های خاص و طرح و رنگ هایی که دارند، می توانند جلوه خاصی به ظاهر شما اضافه کنند.

در واقع می توان گفت امروزه شال و روسری‌ ها از خواستگاه های مد و ترند در دنیا طراحی و لباس محسوب می‌ شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با شال عربی و استایل های مختلف آن آشنا شوید.

شال عربی

شال عربی

شال عربی ترند دوست داشتنی در همه سبک های استایل

با پیدایش شال و روسری و اهمیت یافتن آن در جوامع اسلامی و غیر اسلامی و همچنین استقبال بی نظیری که از آن ها به عنوان یک اکسسوری جذاب صورت گرفته است، کمپانی ها و برند های مختلفی در سراسر دنیا تصمیم گرفتند که به تولید انواع شال و روسری بپردازند. حال اگر بخواهیم بعد از برند هرمس، فندیی و یا گوچی با طرح های زبیایشان شال ترند سال های اخیر را معرفی کنیم باید بگوییم این شال همان شال عربی است که طراحی آن از چفیه و شال های عربی الهام گرفته شده است. شاید کمی عجیب باشد ولی در گذشته روسری یا شال عربی بخشی جدایی‌ ناپذیر از لباس سنتی عربی برای زنان و مردان بوده است.

شال عربی

شال عربی

روسری عربی امروزی و استایل زنانه

همانطور که شال عربی یکی از ترندهای جدید و دوست داشتنی 1402 است، بهتر است که بدانید روسری عربی نیز به همین اندازه در استایل های خانم های ایرانی جا باز کرده است. شما برای داشتن استایلی خانومانه و یا حتی کلاسیک می توانید یک روسری عربی و امروزی را انتخاب کنید و با هر مانتویی که دوست دارید ست نمایید. جدا از بحث حجاب فراموش نکنید که حتما لازم اسـت انتخاب خوبی برای پوشش سرتان داشته باشید تا زیبایی سایر لباس هایتان بیشتر بـه چشم بیاید. یکی از ویژگی های مثبت شال و یا حتی روسری های عربی این است که رنگ بندی متنوع آن ها باعث می شود که شما محدودیتی در ست کردن آن ها نداشته باشید.

شال عربی

شال عربی

مینی اسکارف عربی! شگفتی های دنیای مد و 1402

شال‌ ها و روسری‌ ها در تمام دنیا به عنوان ابزار زیبایی نیز بـه حساب می‌ آیند و حتی در کشور هـای اروپایی کـه حساسیتی روی حجاب وجود ندارد سر پوش‌ ها به عنوان یک اکسسوری برای خانم‌ ها شناخته می‌ شوند. حال اگر شما هم جزو افرادی هستید که از سر کردن شال و روسری ها بزرگ کلافه و خسته شده اید و می خواهید از روسری به عنوان یک اکسسوری فقط برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید بهتر است که از مینی اسکارف عربی که یکی از جدید ترین ترندهای این مدل می باشد استفاده کنید.

شال عربی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    اینها برای هنرمندان وبازیگران خوب است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی