|

بهترین ترکیب رنگ ها برای دکور خونه

با این ترکیب رنگ ها میتونی خونَت رو جوری دکور کنی که هرگز از مد نیوفته؛ خاص و چشم نواز

اگه دنبال راهی هستی که چیدمان خونَت هیچ وقت قدیمی نشه و به این راحتی ها دلزدَت نکنه باید بدونی از چه رنگ هایی باید استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن یک خونه زیبا و رویایی که به شما حس خوب و آرامش بده به عوامل زیادی بستگی داره که یکی از معمول ترین اون ها استفاده از یک چیدمان زیبا و تسکین دهنده است، چیدمانی که با روحیات شما جور باشه و به طبع از بودن در اون محیط حس خوب بگیرید. برای این کار می تونید از انواع سبک های طراحی داخلی استفاده کنید مثل سبک اسکاندیناوی، سبک گلم یا سبک نئوکلاسیک که یکی از پرطرفدار ترین هاست.

سبک اسکاندیناوی و نئوکلاسیکسبک گلم

جدای از این که هر سبک غالبا از یک سری ترکیب رنگی های ثابت استفاده می کنه شما ممکنه دوست داشته باشید که کمی متفاوت پیش برید یا این که چون خیلی اهل تغییر دکوراسیون و خرید کردن نیستید به دنبال چیدمانی باشید که زود خستتون نکنه و باعث دلزدگی نشه یا این که حتا خیلی زود از مد نیوفته که شما رو یه جورایی برای تغییر دکوراسیون تو عمل انجام شده قرار بده. این جور وقت ها همه خوب می دونند که در قدم اول باید از آیتم های ترندی دوری کنند و دنبال مد پایدار باشند و بعد هم این که سراغ رنگ های آروم و خنثی برند به همین خاطر هم هست که در اکثر خونه های ایرانی رنگ هایی مثل کرم قهوه ای یا سفید و بژ دیده میشه.

ترکیب رنگ های مناسب خونه که هرگز قدیمی نمیشند

با وجود تمامی تفاسیر بالا ممکنه که شما برای خونه خودتون خیلی به دنبال این رنگ های تکراری نباشید و دلتون بخواد که فضایی خلاقانه تر و زیبا تر توی خونتون ایجاد کنید. برای همچین شرایطی پیشنهاد ما به شما اینه که برید سراغ ترکیب رنگ هایی که هم فوق العاده زیبا و چشم نواز هستند و هم این که هرگز از مد نمی افتند و قدیمی نمیشند، به این ترتیب شما بسته به سلیقه شخصی و سبک انتخابیتون می تونید فضایی رو داخل خونه ایجاد کنید که هم بهتون حس خاص بودن بده و هم نمایانگر روحیات شما باشه و لزوما هم احتیاجی نیست که برای این کار سراغ رنگ های خیلی ویژه یا پالت رنگی های عجیب و غریب برید. در ادامه تعدادی از پرطرفدار ترین ترکیب رنگی ها رو که هرگز دموده نمیشند با شما به اشتراک میگذاریم و میبینید که چقدر زیبا و شیک هستند.

نیلی در کنار طوسی و سفید

ترکیب رنگ های مناسب خونه که هرگز قدیمی نمیشند

کرم در کنار استخونی و سفید

ترکیب رنگ های مناسب خونه که هرگز قدیمی نمیشند

طوسی روشن در کنار سفید

ترکیب رنگ های مناسب خونه که هرگز قدیمی نمیشند

صورتی در کنار طوسی

ترکیب رنگ های مناسب خونه که هرگز قدیمی نمیشند

سبز در کنار قهوه ای

ترکیب رنگ های مناسب خونه که هرگز قدیمی نمیشند

به گزارش شایانیوز، یک نکته که خوبه در نظر داشته باشید اینه که ترکیب رنگی های ذکر شده فقط برای دکوراسیون و چیدمان خونه مناسب نیستند و شما می تونید از این ترکیب رنگی ها در استایل خودتون هم استفاده کنید و اوت فیت های فوق العاده شیک و به یادماندنی ای با اون ها بسازید.

شما کاربران شایانیوز کدوم یک از ترکیب رنگی های فوق رو برای دکوراسیون خونه خودتون انتخاب می کنید؟ نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها