|

چگونه از پرایمر لب استفاده کنیم؟

پرایمر لب چیست و چه تفاوتی با بالم دارد؟ غلیظ آرایش کردن که هنر نیست حرفه ای آرایش کنید

پرایمر لب

حتما شما هم هنگام خرید رژ لب، نام پرایمر لب و بالم لب را شنیده‌اید. ولی اگر برخی از شما این دو محصول را نمی‌شناسید جای درستی آمده اید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- حتما شما هم هنگام خرید رژ لب، نام پرایمر لب و بالم لب را شنیده‌اید. ولی اگر برخی از شما این دو محصول را به خوبی نمی‌شناسید و با کارایی آن ها آشنا نیستید باید بگویم که جای درستی آمده اید. این دو محصول برای سلامتی و زیبایی هرچه بیشتر لب طراحی شده‌ اند ولی تفاوت هایی با هم دارند که دانستن این ویژگی ها و تمایز ها باعث می شود شما آرایش حرفه ای تری را تجربه کنید. پرایمر لب یکی از محصولات آرایشی مرتبط با لب است که برای استفاده زیر رژ لب و خط لب به کار می‌ رود. این محصول درست مثل پرایمر صورت، برای پوشاندن پوست و یکدست‌ کردن آن استفاده می‌ شود، در اکثر مواقع پرایمر لب مات و بی‌‌ رنگ است و ردی از آن روی لب دیده نمی‌‌ شود. این محصول، علاوه بر اینکه پوست لب را نرم و لطیف می‌ کند، ماندگاری رژ لب را افزایش می‌ دهد. حال نوعی دیگری از پرایمر وجود دارد که به پرایمر لایه بردار لب شناخته می شود و شما می توانید از این نوع قبل از آرایش برای لایه برداری استفاده نمایید.

خوب است که بدانید در واقع این محصول طراحی شده است تا خطوط و چین و چروک های لب را پنهان کرده و پوست لب را یکدست کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع پرایمر لب و استفاده آن ها آشنا شوید.

تفاوت پرایمر لب و بالم

اگر مبتدی هستید قبل از خرید انواع پرایمر را بشناسید

پرایمر لب نیز مانند سایر محصولات آرایشی در انواع مختلف با کاربردهای متفاوت وارد بازار شده است. هر فرد متناسب با میزان استفاده، نوع مصرفی و در نهایت سلیقه شخصی خود می‌تواند از یکی از این محصولات را استفاده کند. در ترکیبات این محصولات تفاوتی وجود ندارد؛ مگر اینکه برند خاصی ادعای ترکیب خاص و منحصربه‌فردی در آن داشته باشد. حال اگر بخواهیم انواع پرایمر را نام ببریم می توان به سه مدل رایج یعنی تیوپی، استیکی و یا مدادی اشاره کنیم. پیشنهاد ما برای شما اگر مبتدی هستید نوع مدادی یا استیکی است که شبیه به رژ لب می باشد.

تفاوت پرایمر لب و بالم

تفاوت بالم لب با پرایمر لب چیست؟

بالم لب و پرایمر لب هر دو جزو محصولات آرایشی هستند، که امروزه در کیف لوازم آرایشی اکثر خانم ها وجود دارند‌. ولی فراموش نکنید که کارایی این دو محصول یکسان نیست زیرا بالم لب برای حذف لایه های مرده پوستی مناسب است، در حالی که پرایمرها باعث رفع پستی و بلندی های لب ها شده و آن ها را صاف می کنند. هر دو این محصولات باعث رفع خشکی و نرم شدن لب ها می شوند؛ اما بهتر است بدانید ماندگاری نرمی و لطافت پوست لب ها با استفاده از بالم بیشتر خواهد بود. یکی از مهم ترین تفاوت های پرایمر لب و بالم لب در خاصیت براق کنندگی آن ها است‌. بالم ها به سبب ترکیباتی که دارند، لب ها را بسیار براق و شفاف می کنند؛ اما پرایمرها اینگونه نیستند‌.

تفاوت پرایمر لب و بالم

چگونه لب هایمان را حرفه ای آرایش کنیم؟

حال که با پرایمر و تفاوت هایش با بالم لب آشنا شدید بهتر است طرز استفاده از آن را نیز یاد بگیرید. استفاده از این محصول بسیار راحت است، در نتیجه فقط کافی است چند دقیقه قبل از استفاده از رژ لب، مقدار مناسبی از پرایمر را روی لب خود پخش کنید و در ادامه خط لب و رژ بزنید. البته دقت کنید که برخی از پرایمرها به‌ صورت محصول رنگی در بازار وجود دارند. اگر از این محصولات خریداری کرده اید دقت کنید تا با رنگ رژلب انتخابی شما ست باشد.

تفاوت پرایمر لب و بالم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها