|

مانتو کیمونو را چگونه ست کنیم؟

اگه اهل مانتوهای جذب و اندامی نیستی مانتو کیمونو بپوش؛ فقط که با کت نمیشه خوش تیپ شد!

مانتو کیمونو

کیمونو لباس سنتی و رنگارنگ شرق دور آسیا است، این مانتو در حقیقت با الهام از این لباس ها به یک مدل فراگیر مانتو برای خانم ها تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی صحبت از خوش پوشی و استایل های شیک به میان می آید اولین گزینه ای که به ذهن همه خانم ها می رسد مانتو کتی است. در حالی که شما با مانتو کیمونو و یا مانتوهای اورسایزی که امروزه در ترندهای دنیای مد و فشن می درخشند هم می توانید استایلی شیک را تجربه کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کیمونو لباس سنتی و رنگارنگ شرق دور آسیا است، این مانتو در حقیقت با الهام از این لباس ها به یک مدل فراگیر مانتو برای خانم ها تبدیل شده است. تقریبا می توان گفت هه ما مانتو کیمونو را به عنوان یک مانتو راحت با برش آزاد می‌ شناسیم، البته این مانتو به علت طرح و دوخت آستینش به این نام معروف است.حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که چطور می توان با یک مانتو آزاد و اورسایز استایلی شیک را تجربه کرد؟ در جواب باید بگوییم با رعایت نکاتی برای ست کردن و شناخت ویژگی ای این مانتو کاملا کار آسانی محسوب می شود. برای مثال خوب است که بدانید این مانتو زیبا و راحت به علت افتادگی سرشانه‌، برای افرادی که شانه‌ های افتاده دارند مناسب نیست.

مانتوهای کیمونو برش و دوخت خاصی دارند به همین خاطر همه افراد با فرم اندام مختلف می توانند از این طرح مانتوها استفاده نمایند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو کیمونو آشنا شوید.

مانتو کیمونو

مانتو کیمونو

با تاریخچه مانتو کیمونو آشنا شوید

مانتو پوششی است که عمری طولانی را از سر گذرانده است و مدل‌ های زیادی را به خود دیده است. شید برایتان جالب باشد که بدانید بعد از انقلاب فرهنگی در سال 61 مانتو بیشتر در میان خانم‌ ها رواج پیدا کرد، در آغاز راه ترندی وجود نداشت و مانتوهایی که خانم‌ ها به تن می‌ کردند شخصی‌ دوز بودند. اما به مرور تولید‌ی‌ ها شروع به دوخت آیتم جدیدی در میان لباس‌ هایشان کردند و آن مانتو بود. حال اگر بخواهید بدانید مانتو کیمونو چگونه به یکی از ترندهای مانتو تبدیل شد باید بگوییم کیمونو لباس جذاب سنتی و رنگارنگ و فاخر دیار آسیا دور می باشد که عموما به صورت راحت و گشاد دوخته می شود تا خانم ها در فصل گرم تابستان احساس گرما نداشته و راحت تر باشند.

مانتو کیمونو

مانتو کیمونو

مانتو کیمونو بلند؛ بهاری راحت و خانومانه داشته باشید

مانتوهای کیمونو امروزه در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند و جالب است که بدانید اگر می خواهید استایلی رسمی و یا نسبتا خانومانه داشته باشید بهتر است که یکی از نوع های بلند و طرح دار این مانتو را انتخاب کنید. البته همچنین مانتوهای آستین کیمونو با طرح ساده برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و تیپی ساده داشته باشند انتخابی مناسب محسوب می شوند. اگر یک کیمونو ساده را برای استایل بهار خود انتخاب کردید فراموش نکنید که از  شال یا آیتم های مکمل طرح دار استفاده کنید تا جذابیت بیشتری به استایل خود ببخشید.

مانتو کیمونو

مانتو کیمونو

مانتو کیمونو کوتاه؛ اسپرت و کژوال لباس بپوشید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم کیمونو ها انواع مختلفی دارند ولی اگر بخواهیم به یکی از ترندهای دوست داشتنی این مدل مانتو اشاره کنیم باید بگوییم که مانتو کیمونو کوتاه یکی از ترندهای زنانه و محبوب در دنیای مد محسوب شده است. فراموش نکنید که انتخاب رنگ مانتو کیمونو کوتاه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا اگر شما رنگ مانتو را به درستی انتخاب کنید شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر خواهید رسید. مانتوهای کیمونو رنگ تیره برای همه خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب هستند ولی مانتوهای کیمونو رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند انتخابی ایده آل باشند.

مانتو کیمونو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی