|

چه مانتویی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟

معرفی چند مدل مانتو که لاغر و خوش اندام تان می کند؛ اگر لاغر نیستید هر مانتویی نپوشید

چه مانتویی بپوشیم لاغرمان کند

اهمیت پوشیدن لباس مناسب بر کسی پوشیده نیست، خرید یک لباس با رنگ مناسب می‌تواند ویژگی‌های شما را نمایش دهد و در مواردی شمارا لاغرتر نشان دهد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همانطور که می دانید مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل خانم های ایرانی است که می توان به آن به چشم هسته اصلی استایل نگاه کرد. خب از جایگاه این آیتم معلوم است که این انتخاب درست او می توانید چه تاثیری مهمی در استایل شما داشته باشد و یا حتی انتخاب اشتباه آن هم می تواند چه تاثیر بدی در استایل شما داشته باشد. اهمیت پوشیدن لباس مناسب بر کسی پوشیده نیست، خرید یک لباس با رنگ مناسب می‌ تواند ویژگی‌ های شما را نمایش دهد و در مواردی شمارا لاغرتر نشان دهد. پس فراموش نکنید که شما می توانید با انتخاب لباس های مناسب نقص های اندام خود را بپوشانید و خود را ایده آل تر نشاد دهید. برای مثال اگر اندام پُری دارید بهتر است مانتو بلند یا مانتو یقه آرشال بپوشید تا لاغر و خوش اندام دیده شوید. در نتیجه رنگ یا هر ویژگی دیگری که در لباس شما وجود داشته باشد باعث خوب یا بد دیده شدن شما خواهد شد.

یکی دیگر از مهم ترین نکته ها در انتخاب لباس برای لاغر دیده شدن، انتخاب سایز درست است. اگر به این موضوع توجه داشته باشید که سایز مناسب خودتان را انتخاب کنید، تاثیر به سزایی در لاغرتر دیده شدن شما دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با ترفندهای انتخاب مانتو برای اندام های متفاوت آشنا شوید.

چه مانتویی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟

چه مانتویی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟

با مانتو یقه آرشال مثل دختران شایسته بدرخشید

اگر شما هم جزو افراد تپل و دارای اضافه وزن هستید بهتر است که بدانید مانتو یقه آرشال این قابلیت را دارد تا شما را مانند دختران شایسته بی نقص و خوش اندام نشان دهد. حال اگر برایتان سوال پیش آمده است که چرا این مدل مانتو این قابلیت را دارد باید بگوییم در کل لباس هایی که قسمت سینه و پاهای شما را بیشتر نشان می دهند اینگونه هستند، درنتیجه توجه به این نکته باعث لاغرتر دیده شدن شما می شود . به طور مثال انتخاب مانتو شما باید به گونه ای باشد که قسمت های سینه دارای طرح یا یقه آرشال و کشیده و سایر قسمت ها ساده باشد تا لاغر و خوش اندام دیده شوید.

چه مانتویی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟

چه مانتویی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟

مانتو بلند بپوشید تا کشیده و لاغر دیده شوید

فراموش نکنید که سایز و قد مانتو دو تا از ویژگی هایی هستند که در لاغر یا چاق دیده شدن شما تاثیر زیادی دارند. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم مانتو باید سایز خود شما باشد نه خیلی تنگ تر یا خیلی آزادتر، زیرا انتخاب سایز مناسب مانتو کمک می کند تا شما لاغر تر دیده شوید. انتخاب قد مانتو هم همینگونه می باشد شما با انتخاب مانتوهای بلند قد بلند تر و لاغرتر به نظر می رسید، در حالی که مانتوهای کوتاه ممکن است اضافه وزن شما را نشان دهند. در نتیجه اگر می خواهید ایده آل و منحصربفرد باشید بهتر است که مانتو بلند را انتخاب کنید.

چه مانتویی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟

چه مانتویی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟

استایل دارک یا مونوکروم مشکی را فراموش نکنید

یکی دیگر از راه های لاغر و خوش اندام دیده شدن این است که با انتخاب رنگ لباس خطای دید ایجاد کنید تا ایده آل به نظر برسید. برای مثال شما می توانید از از سر تا پا مشکی بپوشید زیرا مشکی یک از رنگ هایی است که شما را لاغر نشان می دهد و یا در اصل می توان گفت ابعاد واقعی شما را نشان نخواهد داد. در استایل های دارک استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق و طلایی را فراموش نکنید زیرا این اکسسوری ها نگاه ها را به خود جلب می کنند و مانع از تمرکز افراد بر روی اندام شما خواهند شد.

چه مانتویی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟

چه مانتویی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی