|

چگونه به سبک ترندی لباس بپوشیم؟

زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم؟ برای سبک ترندی اول باید ترندهای فصل بهار را بشناسید

زیر مانتو چی بپوشیم؟

امروزه مانتوها در طرح و مدل‌ های مختلف تولید می‌ شوند، ولی نکته مهم این است که این مانتوها نیستند که به تنهایی استایل ما را می سازند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بله همانطور که می دانید استایل به مجموع سبک و آیتم هایی گفته می شود که همزمان به هم استفاده می شوند، در نتیجه فراموش نکنید که هیچ وقت به تنهایی با انتخاب یک لباس زیبا نمی توان استایل منحصربفردی داشت بلکه شما با ست کردن درست آن می توانید شیک و خوش استایل به نظر برسید. امروزه مانتوها در طرح و مدل‌ های مختلف تولید می‌ شوند، ولی نکته مهم این است که این مانتوها نیستند که به تنهایی استایل ما را می سازند، پس ما برای داشتن استایلی زیبا و کامل ابتدا باید به بدانیم برای زیر مانتو چی بپوشیم؟ و یا اگر از یک مانتو جلوبسته استفاده می کنیم چطور باید با شلوار و آیتم های دیگر آن را ست کرد. خب پس اگر شما هم یکی از خانم های شیک پوشی هستید که در عین شیک پوشی به سبک ترندی لباس می پوشید خوب است ک قبلا از انتخاب لباس برای زیر مانتو ابتدا ترندهای فصلی که در آن حضور دارید را بشناسید. سبک ترندی را می توان اینگونه شرح داد که که اگر شما شخصی هستید که همواره و در تمامی فصل ها، روندهای مد را دنبال می‌ کنید و مطابق مد روز لباس می پوشید، استایل و مد شما ترندی Trendy می باشد.

ممکن است برای انتخاب درست، یک تیشرت یا شومیز دخترانه مناسب به نظر برسد ولی پپیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند ایده جذاب برای زیر مانتو آشنا شوید.

زیر مانتو چی بپوشیم؟

اورال بپوشید؛ ترند همیشگی فصل های گرم را فراموش نکنید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین اورال یا سرهمی در سال 1890 میلادی توسط لیوای استرائوس آمریکایی طراحی و تولید شد. این اورال از جنس جین بود ولی بعدها که این مدل لباس مورد استقبال جوانان قرار گرفت، از جنس های مختلف و یا با طراحی های متفاوت تولید شد. حال خوب است که بدانید این آیتم از همان زمان تا امروز یکی از ترندهای دنیای مد و فشن محسوب می شود، در نتیجه اگر می خواهید استایلی زیبا و متفاوت را تجربه کنید بهتر است که برای زیر مانتو خود یک اورال انتخاب کنید و خود را از ست کردن شلوار با مثلا یک تیشرت رها نمایید.

زیر مانتو چی بپوشیم؟

زیر مانتو چی بپوشیم؟

برای استایل های رسمی زیر مانتو شومیز بپوشید

اگر می خواهید یک مانتو کتی بپوشید و یا به یک مهمانی بروید بهتر است برای زیر مانتوی خود از یک شومیز و شلوار پارچه ای استفاده کنید. البته فراموش نکنید که انتخاب رنگی مناسب برای شومیز از اهمیت زیادی برخوردار است، در نتیجه بهتر است رنگ شومیز را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید. برای مثال سعی کنید شومیزتان دارای هارمونی رنگی با مانتو باشد و یا از طیف های دیگر یعنی روشن تر و تیره تر مانتو استفاده کنید. جالب است که بدانید شومیزها تنوع بسیاری دارند از نوع های ساده گرفته تا طرح دار در نتیجه اگر نوع طرح دار را انتخاب می کنید به نوع طرح و تناسب آن با اندامتان هم دقت نمایید.

زیر مانتو چی بپوشیم؟

زیر مانتو چی بپوشیم؟

اگر کژوال پوش هستید تیشرت های نخی و راحت را انتخاب کنید

تیشرت یکی از لباس هایی است که هر خانم جوانی باید در کمد لباس خود داشته باشد. به خصوص در فصل تابستان استفاده از یک تیشرت نخی خنک می تواند تا حدودی گرمای هوا را برای ما قابل تحمل تر کند. حال اگر  از سبک کژوال برای انتخاب لباس هایتان کمک می گیرید بهترین گزینه برای زیر مانتو برای شما یک تیشرت نخی است که نه بیش از اندازه آزاد و یا تنگ باشد. شما می توانید با ست تیشرت و مانتو استایلی زیبا و راحت را تجربه کنید.

زیر مانتو چی بپوشیم؟

زیر مانتو چی بپوشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها