|

اکسسوری های ترند رو بشناس

واسه خوش تیپ شدن همش تو نخ مانتو شلوار نباش اکسسوری هم مهمِ؛ اینجوری الماس هر محفلی باش

اکسسوری ها آیتم های جذابی هستند که تکمیل کننده استایل هستند اون ها به تنهایی کاربرد ندارن اما در کنار لباس های اصلی به استایلتون روح میدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یه استایل شیک علاوه بر آیتم های اصلی باید به جزئیات هم توجه کنید. در واقع صرفا با اتکاء به مانتو و شلوار نمیتونید یه استایل جذاب برای خودتون بسازید بلکه باید جزئیاتی رو هم بهش اضافه کنید. به این جزئیات که تکمیل کننده استایل هستند اکسسوری گفته میشه. اکسسوری ها به‌ تنهایی کاربرد ندارن اما وقتی در کنار لباس‌های اصلی قرار می‌گیرن، جلوه‌ زیبایی بهشون میدن. در واقع اکسسوری ها هستن که به استایل شما روح میبخشن.

بزارید نقش اکسسوری ها رو با یه مثال خیی ساده توضیح بدیم. تصور کنید یه آقایی کت و شلوار خیلی شیکی بپوشه اما کمربند نبنده، مطمئنا استایل جذابی نخواهد داشت. پس میشه این‌ طور نتیجه گرفت که اکسسوری، برخلاف معناش که «لوازم جانبی» است، در صنعت مد و فشن یه مهره‌ کلیدی به‌ شمار می‌یاد.

 اکسسوری ها در صنعت مد به دو دسته‌ اکسسوری‌های پوشیدنی و اکسسوری‌های قابل حمل تقسیم بندی میشن. در زیر توضیح دادیم که هر کدام از انواع اکسسوری شامل چه مواردی است:

CS18_womens_accessories

اکسسوری‌های قابل حمل

اکسسوری‌های قابل حمل شامل کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌های دستی، چتر‌، کیف جیبی، کروات، جاکلیدی و آویزهای مختلف است.

اکسسوری‌های پوشیدنی

اکسسوری‌هایی که پوشیده میشن شامل دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، کفش، کراوات، کلاه، کمربند و بند‌های شلوار، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری و جوراب‌ است.

توی این مطلب میخوایم چنتا اکسسوری پرکاربرد که میتونن معجزه گر استایل باشن رو بهتون معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

ساعت مچی

ساعت مچی یکی از اکسسوری های مهم و تکمیل کننده استایل است که تاثیر بسیار مثبتی روی ظاهر شما داره. توی انتخاب ساعت مناسب باید چنتا نکته رو رعایت کنید. در درجه اول به رسمی یا غیر رسمی بودن استایلتون توجه کنید و براساس نوع استایلتون یک ساعت مناسب انتخاب کنید. ساعتی که انتخاب می کنید حتماَ باید متناسب با مچ دست شما باشه. به گزارش شایانیوز انتخاب یک ساعت مچی با صفحه بزرگ یا صفحه کوچک که با مچ دستتون هماهنگی نداره قطعاَ زیبایی ظاهری شما را از بین خواهد برد. اگه بند ساعتتون چرمیه میتونید اونو با کیف و کفشتون ست کنید.

AdobeStock_286367886-scaled-1

کمربند

اگه از کمربند فقط واسه سفت نگه داشتن شلوارتون استفاده می کنید قطعا از مد بسیار دور هستید چرا که کمربند جزء اکسسوری های پرکاربرد که میتونه تیپتون رو از سادگی در بیاره. اگر کمربند رو متناسب با قد و فرم هیکل و همچنین مطابق با سایر آیتم‌های بکار رفته در استایلتون انتخاب کنید، جذابیت استایلتون چندین برابر میشه. برای داشتن یه استایل شیک خیلی مهمِ که بدونید از چه کمربندی استفاده کنید. اگر قد کوتاه هستید، از کمربند نازک و مونوکروم استفاده کنید. این نوع کمربند متناسب با افراد کوتاه قد و لاغر است. اگر قد بلند هستید کمربندهای پهن، متناسب‌ترین شکل را به فرم اندام شما می‌دهد. 

6-1

عینک آفتابی

عینک آفتابی یه اکسسوری جذاب و کاربردیه که اگه به درستی انتخاب بشه میتونه استایلتون رو از این رو به اون رو کنه. عینک آفتابی رو هم میتونید با لباس هاتون ست کنید هم با بقیه اکسسوری ها؛ بنابراین ست کردنش اصلا کار سختی نیست. موقع انتخاب عینک باید اونی رو انتخاب کنید که با فرم صورت و رنگ پوستتون هماهنگی داشته باشه.

sabaRico-com--472-4902

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی