|

اصول شیک پوشی با رنگ قرمز

استایل بهاری با قرمز؛ کلی ایده جذاااب برای خوشتیپ شدن با مانتو و اکسسوری های قرمز

قرمز جزء رنگ های پرطرفدار در دنیای مدِ که ست کردنش اصلا سخت نیست فقط کافیه کمی خلاقیت داشته باشید تا بتونید یه استایل شیک و جذاب بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قرمز یکی از رنگ های پرطرفدار دنیای مد و فشنِ برای خانم ها است؛ حتما شنید که از قدیم گفتند lady in red جذابیتی دارد که هزاران کت و شلوار تاکسی دو ندارد. این رنگ جذاب طیف های مختلفی داره که شامل قرمز روشن، قرمز توت فرنگی، سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره است در اولین قدم باید بدونید که کدوم قرمز بیشتر بهتون می یاد.

اگه پوستتون روشنِ و اصطلاحا بلوند هستید طیف های قرمز روشن براتون مناسب ترِ. کسانی که پوست سفید و چشم و ابروی مشکی یا قهوه ای دارن، باید برن سراغ تناژ های گرمِ قرمز. کسانی هم که پوست برنز دارن رنگ آلبالویی براشون بهترین انتخابِ. به عنوان یک قاعده کلی کسایی که رنگ پوستشون مایل به گرمی است بهترِ از قرمز های آتشین و گرم تر استفاده کنند و کسانی که رنگ پوستشون مایل به سردی است بهترِ سراغ تناژ های سردترِ قرمز برن.

حالا که متوجه شدید چه قرمزی بیشتر بهتون می یاد بریم سراغ معرفی بهترین مکمل ها برای این رنگ جذاب و کلی ست خوشگل با هم ببینیم.

قرمز و آبی

در دنیای فوتبال قرمز و آبی همیشه در مقابل هم قرار میگیرن اما در دنیای مد این دو رنگ در کنار هم ترکیب شیک و جذابی رو میسازن. مانتوی قرمز با شلوار جین آبی یه استایل خاص بهتون میده؛ خوبی این ترکیب اینِ که شلوار جین توی کمد همه پیدا میشه. برای این استایل بقیه آیتم ها رو میتونید از رنگ های مشکی، سفید، قرمز، کرم، صورتی، کالباسی و طوسی انتخاب کنید. 

مانتو+قرمز

قرمز و طوسی

طوسی که به عنوان ملکه رنگ های مکمل شناخته میشه رنگی خنثی است که باعث میشه قرمز بیشتر خودشو نشون بده از طرف دیگه کاری میکنه که لباس قرمزتون خیلی هم تو چشم نباشه. همه طیف های طوسی از تیره تا روشن در کنار قرمز زیبا و چشم نواز میشه. 

eb

قرمز و کرم

کرم جزء رنگ های گرم و خنثی است که به راحتی با هر رنگ دیگه ای ست میشه. به گزارش شایانیوز حضور رنگ کرم در کنار رنگ قرمز، کمک می‌ کند که رنگ غالب استایل شما یعنی قرمز به خوبی دیده شود. علاوه بر این کرم تندی قرمز رو میگیره و استایلتون رو متعادل میکنه.

IMG

قرمز و مشکی

از اون جایی که مشکی رنگی خنثی است در کنار هر رنگی که قرار بگیره هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. کلا اگه لباسی دارید حالا هر رنگی که باشه و نمی دونید که بقیه آیتم ها رو چه رنگی بپوشید بدون هیچ دغدغه ای رنگ مشکی رو انتخاب کنید و مطمئن باشید که حسابی جذاب میشید. اما مشکی در کنار بعضی رنگ ها مثل قرمز خیلی جذاب میشه. این دو رنگ اگه به درستی کنار هم قرار بگیرن نتیجه خیره کننده ای براتون رقم میزنن. موقع ست کردن این دو رنگ در کنار هم به یک نکته‌ مهم توجه داشته باشید؛ از قرمز خیلی تیره در کنار رنگ مشکی استفاده نکنید.  اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید از کرم، شتری و طوسی غافل نشید. 

IMG_20220116_112638 (1)

آرایش با لباس قرمز و نکاتی که باید بدانید

همان طور که میدونید یکی از مهم ترین بخش های میکاپ انتخاب رنگ مناسبِ که باید با توجه به رنگ پوست، مو و چشم ها صورت بگیره. اگه لباستون قرمزِ آرایش نود با چشم های اسموکی انتخاب مناسبی است. در این آرایش چشم ها حسابی خودنمایی میکند. اگه جزء افرادی هستید که آرایش نود بهشون نمی یاد میتونید سراغ رژ لب قرمز برید. برای تکمیل این آرایش از خط چشم مشکی ساده و سایه های طلایی یا بژ کمک بگیرید.

620da8d5e7458

اکسسوری ها رو با توجه به تناژ قرمز انتخاب کنید

اگه لباس قرمز شما تناژ گرمی داره زیور آلات با رنگ طلایی انتخاب‌ هوشمندانه ای است. اما اگه رنگ لباستون رو به سردی میره وقت آن رسیده که به طلاهای سفید، مروارید‌ها و نقره فکر کنید. اکسسوری های مو، مثل گل سر، گیره و تل رو هم بهتره مرواریدی انتخاب کنید.

Set

پیشنهادی ویژه برای اونایی که لباس قرمز دوست ندارن اما عاشق این رنگ هستند

بعضیا لباس قرمز دوست ندارن، اما این رنگ رو خیلی دوست دارن. اگه شما هم در این دسته قرار می‌گیرید اکسسوری‌ها را دریابید. کیف و کفش قرمز، رژ لب و لاک قرمز، کمربند، کلاه، دستکش، روسری و شال، زیورآلات یا بند ساعت قرمز می‌تواند به استایل شما جان ببخشد.

اگر لاک قرمز دوست ندارید، می‌توانید تنها انگشت حلقه را قرمز کنید. شاید هم استیکر یا طراحی قرمز روی ناخن را بپسندید. زیورآلاتی که تزیین یا سنگ قرمز دارند، خیلی به‌ چشم میان. عینکی که فریم قرمز دارد، شخصیت شما را ماجراجو نشان می‌دهد. ضمن این که توجه را به صورتتان جلب می‌کند. یادتان باشد این اکسسوری‌ها را با رنگ‌های خنثا هماهنگ کنید.

277857232_1872003416321768_4105850735192746550_n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها