|

انیمیشن خوب چی ببینیم؟

ویلوبی ها یه انیمیشن خاص و متفاوت که اوستای طنازیه؛ قراره از خنده روده بُرِت کنه هااا!

The Willoughbys

اگه از تماشای آثار خاص با داستان های تازه خوشت میاد و اهل ماجراجویی هستی ویلویی ها یک گزینه عالیه که با تم خنده دارش حسابی به دل میشینه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بعضی وقت ها باید از کلیشه ها دور بود و از داستان های همیشگی با پایان بندی های همیشگی فاصله گرفت تا بتوان یک اثر متفاوت را خلق کرد که در یاد ها بماند و فرقی هم نمی کند این اثر یک کتاب باشد، فیلم سینمایی باشد، انیمیشن باشد یا هر چیز دیگری اگر می خواهید خاص باشید باید کمی از کلیشه ها دور باشید. انیمیشن ویلوبی ها یکی از همان آثار خاص و منحصر به فرد است که با طنازی های جذاب و گیرایی که دارد در کنار داستان عجیب و غریب و دور از انتظارش می تواند حسابی توجه ها را به خودش جلب کند.

2

خلاصه خیلی کوتاه از انیمیشن ویلوبی ها

انیمیشن ویلوبی ها داستان خانواده ای نسبت بزرگ شش نفره است که پدر و مادر انی خانواده زوجی سرد و بی مهر و بد خلق هستند که فقط بلدند و به یکدیگر محبت بورزند و حتا چهار فرزند خود را در این دایره محبت وارد نیم کنند و وقتی آنها حتا برای چیز های کوچک مثل غذا به سراغ پدر و مادر خود می روند با خشم و غضب آنها رو به رو می شوند تا این که یک روز بچه ها تصمیم می گیرند با نقشه ای عامدانه پدر و  مادر خود را راهی سفری پر مخاطره کنند که احتمال برنگشتنشان نیز وجود دارد تا بلکه به این طریق یتیم شوند و بتوانند آزادانه زندگی کنند اما وقتی برگشت پدر و مادرشان طول می کشد سر و کله تیم مراقبتی از یتیم خانه پیدا می شود و باعث جدایی خواهر و برادر ها از هم می شود و بعد تصمیم می گیرند که هر طور شده اتحاد خود را حفظ کنند و دوباره نزد یکدیگر برگردند.

willoughbys-004

چرا باید انیمیشن ویلوبی ها را ببینیم؟

همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم ویلوبی ها یک انیمیشن خاص با داستانی متفاوت است که خارج از انتظار پیش میرود تا آنجایی که راوی داستان در همان ابتدا می گوید: اگر از آن هایی هستید که عاشق خانواده های منسجم و فدارکارند این داستان مناسبتان نیست. انیمیشن ویلوبی ها به طرز جالبی نشان می دهد که ذات آدم ها را نمی شود تغییر داد حتا اگر پدر یا مادرتان باشد پس باید یادبگیرید که بتوانید روی پای خودتان بایستید. به علاوه نشان می دهد که اگر خواهر و برادر ها پشت هم باشند و هوای هم را داشته باشند قطعا می توانند اتفاقات بهتری را برای خودشان رغم بزنند.

جدای از مسائل این چنینی باید این نکته شاخص را در نظر داشته باشید که علی رغم داستان دور از انتظاری که دارد طنز آمیزی آن به طرز باور غیر قابل انکاری قوی است و مدام تکه های خنده از مخاطب خود می گیرد، پس اگر از تماشای انیمیشن های کمدی لذت می برید حتما ویلوبی ها را در لیست اولویت بندی خود قرار دهید.

the_willoughbys_lead

بازخورد های انیمیشن ویلوبی ها

به گزارش شایانیوز، به طور کلی باید بگوییم که ویلوبی ها مورد تحسین منتقدین واقع شد و توانست نقد ها و نظرات مثبتی هم از سوی اون ها دریافت کنه، داستان ترسناکی که با شوخی ها و اتفاقات خنده دارش نرم و ملایم شده است حسابی به مزاج نه تنها منتقدین بلکه مخاطبین هم خوش آمد و آن ها را از خود راضی نگه داشت.

3

امتیازات انیمیشن ویلوبی ها

امتیاز IMDb : 6.3 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 91 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 10

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها