|

درمان لب های خشک و ترک خورده

با چند ترفند ساده لب هات نرم و درخشان میشن؛ دیگه خبری از خشکی و پوست پوست شدن نیست

هیچ رژ لبی نمیتونه به اندازه لب های صاف و نرم شما زیبایی رو به چهرتون بیاره پس با این راهکارهای ساده با خشکی لب خداحافظی کن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن لب های خشک و پوستِ پوست شده برای هر خانم یا آقایی می تواند آزار دهنده باشد و جدای از این که جلوه زیبایی ندارد می تواند باعث ایجاد حس سوزش، خارش یا حتا در مواقع حاد ترک خوردگی و خون آمدن هم بشود به همین خاطر افرادی که لب های خشکی دارند همیشه به دنبال راهی برای بهبود وضعیت آن ها هستند. اگر شما هم از جمله این افراد هستید در ادامه با ما همراه باشید که ما برخی از ساده ترین و دم دستی ترین راهکار ها برای درمان و رفع این مشکل را با شما به اشتراک میگذاری، راهکار هایی که گرچه ساده هستند اما بر زیبایی چهره شما تاثیر فراوانی دارند و صد البته که از مزایای سلامتی آن ها هم نباید گذشت.

چطور لب های خشکم رو درمان کنمچطور لب های خشکم رو درمان کنم

آلوئه ورا و عسل را فراموش نکنید

ژل آلوئه ورا و عسل هر دو از محصلاتی هستند که تا کنون تحقیقات متعددی روی آن ها شده و همه ما خوب میدانیم که تا چه اندازه، به روش های گوناگون می توانند به سلامت و زیبایی ما کمک کنند. ژل آلوئه ورا از آنجایی که خواص لایه برداری ملایمی دارد می تواند لب های شما را نرم و درخشان کند پس فقط مقداری از آن را به آرامی روی لب هایتان بمالید و صبر کنید تا معجزه اش را ببینید. بهبود بخشی عسل برای زخم نیز موضوعی است بدیهی اما جدای از آن اگر لب هایی خشک و پوسته پوسته دارید کافی است مقداری از آن را روی لب هایتان بمالید تا بهترین لایه بردار ممکن با پوست های مرده لبتان خداحافظی کنید.

بالم لب را از کیفیتان خارج نکنید

به گزارش شایانیوز، مهم نیست که تابستان است یا زمستان استفاده از بالم لب برای موهای شما بسیار مهم است به خصوص اگر دارای SPF 30 باشند چراکه علاوه بر مرطوب کردن و نرم نگه داشتن لب ها، ان ها را از اشعه های مضر نور خورشید نیز در امان نگه میدارد.

چطور لب های خشکم رو درمان کنمچطور لب های خشکم رو درمان کنم

 از وازلین استفاده کنید

وازلین محصولی بسیار ارزان اما کاربردی است، اگر لب هایی خشک و ترک خورده دارید هیچ چیز مثل وازلین نیم تواند به کارتان بیاید. وازلین رطوبت بیشتری نسبت به بسیاری از روغن ها و محصولات دارد به همین خاطر هم می تواند تاثیر گذاری قوی تری داشته باشد. شب یا روز فرقی نمی کند هر زمان فرصت کردید می توانید مقداری وازلین به لب هایتان بمالید تا درخشش به لب های خشک و کدر شما بازگردد.

خیار میوه معجزه گر را از یاد نبرید

احتمالا بارها دیده اید که خانم ها از برش ای خیار برای گذاشتن روی چشم هایشان استفاده می کنند، باید بدانید که خیار می تواند همان تاثیر خارق العاده آبرسانی و درخشان کننده را برای لب ها هم داشته باشد پس چند برش خیار را بردارید و به آرامی روی لب هایتان بمالید و اجازه دهید که آب خیار برای حدودا 10 دقیقه روی لب هایتان بماند و بعد آن ها را آبکشی کنید.

چطور لب های خشکم رو درمان کنمچطور لب های خشکم رو درمان کنم

چای سبز کیسه ای را باور کنید

چای سبر غالبا به خاطر خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن مشخص می شود و گرچه ثابت نشده است که می تواند ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن لب را درمان کند اما باعث کاهش سوزش لب های خشک می شود. کاری که باید انجام دهید این است که یک چای سبز کیسه ای را داخل لیوان آب جوش بیاندازید و بعد از چند دقیقه آن را بردارید و روی لب های خودتان قرار دهید. خیلی زود متوجه میشوید که با این کار احساس بهتری خواهید داشت.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها