|

پالت رنگی پاستلی

با رنگ های پاستلی جذاب ترین و منحصر ترین خونه ممکن رو بساز؛ طراحی خوب به این میگنااا!

Pastel Color Palettes for Soft Beauty

بخش بزرگی از یک طراحی داخلی خوب به انتخاب رنگ های مناسب بر می گرده پس پالت رنگ های پاستلی رو شناس تا ازشون غافل نشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ های پاستلی می توانند با ظرافت و لطافت هرچه تمام تر درست مانند یک رنگ خنثی، آرامش و زیبایی را به شما هدیه دهند اما معمولا آن طور که باید و شاید به آن ها توجه نمی شود اگرچه که چند وقتی هست که در بین مردم محبوبیت پیدا کرده و به این ترتیب شاهد رنگ های زیبا و روح افزای پاستلی در استایلینگ ها و همچنین طراحی های داخلی هستیم. پالت های رنگی پاستلی می توانند فضایی زیبا، رمانتیک و با طراوت را ایجاد کنند و به خانه شما روحی تازه دهنده. برای داشتن چیدمانی زیبا و دوست داشتنی همیشه نباید به سراغ رنگ های کلیشه ای و انتخاب های تکراری رفت.

رنگ های پاستلی را بشناسید

تصمیم این که کدام رنگ پاستلی را بیشتر می پسندید و از کدام یک باید برای طراحی خانه تان استفاده کنید، درست به اندازه شناخت رنگ محبوبتان ساده است اما با این حال باز هم اگر در انتخاب خود شک دارید باید دو سوال مهم را از خودتان بپرسید؛ اول این که به دنبال رنگ های گرم هستید یا سرد؟ و دوم، سبکی که می پسنیدید چیست و کدام رنگ ها برای آن مناسب هستند؟

طراحی خونه با پالت رنگی پاستلی

صورتی رژگونه ای

به گزارش شایانیوز، این رنگ تناژی گرم از صورتی را در خود دارد که معمولا حسی زنانه و لطیف را ارائه میدهند و برای فضاهای مدرن پیشنهاد می شوند.

هلویی

رنگ هلویی نیز درست مانند صورتی رژگونه ای، یک رنگ پاستلی گرم است که البته به خاطر سایه نارنجی آن بیشتر شناخته می شود و از محبوب ترین رنگ ها در طراحی داخلی سنتی به حساب می آید اما اخیرا به عنوان رنگی ترندی در طراحی مدرن نیز شناخته می شود.

طراحی خونه با پالت رنگی پاستلی

زرد کمرنگ

یک سایه بسیار کمرنگ از زرد که هم می تواند به نوبه خود رنگی گرم باشد و هم در یک مکان مناسب فوق العاده خنثی. این رنگ پاستلی کاربردی در طراحی های سنتی بسیار نمای زیبایی را ایجاد خواهد کرد و در خانه هایی که به سبک های قدیمی و تاریخی طراحی می شوند فوق العاده درخشان خواهند بود.

سبز پاستلی

سبز پاستیل بسته به ته رنگ آن هم می تواند رنگی سرد باشد هم گرم. ته رنگ سبز نعنایی و فیروزه ای سرد هستند در حالی که برخی از تناژهای دیگر سبز پاستلی گرم به حساب می آیند به هر حال سبز پاستلی انتخابی هوشمندانه برای طراحی داخلی به سبک مدرن است.

طراحی خونه با پالت رنگی پاستلی

آبی دودی

طیف رنگی آبی در بین رنگ های پاستلی یکی از محبوب ترین طیف های رنگی به حساب می آید. رنگی مانند آبی دودی هم سرد هم فوق العاده آرامش بخش است و ترکیب بسیار خوبی در دکوراسیون های آبی ایجاد میکند. این رنگ ها حقیقتا به هیچ زمان و دوره خاصی محدود نیستند و به همین خاطر هم حتا در برخی از چیدمان های مدرن به کار می روند.

اسطوخودوسی

یک تناژ سرد و ملایم پاستلی که فوق العاده لوکس و زیباست رنگ اسطوخودوسی می باشد که در سبک های مختلف چیدمان مورد استفاده قرار می گیرد از یک رترو گرفته تا سبک مدرن. اگر به دنبال طیفی گرم تر از این رنگ هستید به دنبال سایه های بنفش آن باشید و اگر هم طیف سردش را می پسندید به دنبال سایه های صورتی بگردید.

طراحی خونه با پالت رنگی پاستلی

طراحی خانه با رنگ های پاستیل

بعد از انی که به رنگ های پاستلی شناخت بهتری پیدا کردید راحت تر می توانید از ترکیب این رنگ ها در چیدمان و طراحی خانه خود استفاده کنید. به تصاویر زیر نگاه کنید و سعی کنید از آن ها ایده بگیرید تا بتوانید پالت رنگی مناسب و مورد علاقه خود را برای خانه رویاییتان انتخاب کنید.

طراحی خونه با پالت رنگی پاستلیطراحی خونه با پالت رنگی پاستلیطراحی خونه با پالت رنگی پاستلیطراحی خونه با پالت رنگی پاستلیطراحی خونه با پالت رنگی پاستلیطراحی خونه با پالت رنگی پاستلیطراحی خونه با پالت رنگی پاستلیطراحی خونه با پالت رنگی پاستلیطراحی خونه با پالت رنگی پاستلی

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها