|

مانتو جلوباز را چگونه ست کنیم؟

انواع استایل زنانه با مانتو جلو باز؛ همینجوری نیست که لایه لایه پوشیدنم حساب و کتاب داره

انواع مانتو جلو باز

با شروع سال جدید بانوان به دنبال مانتو های زیبا هستند تا جذابیت استایل خود را چندین برابر کنند؛ این روزها مانتو جلوباز بسیار طرفدار دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مانتو یکی از آیتم های مهم در استایل خانم های ایرانی محسوب می شدد و می توان گفت یکی از دغدغه های هر روزه خانم ها همیشه به ست کردن مانتو تعلق دارد. فراموش نکنید که داشتن یک استایل زیبا و هماهنگی در ظاهر باعث می شود شیک تر و موثرتر به نظر برسید. حتی اگر گران ترین و خوش رنگ ترین لباس ها را داشته باشید اما اصول صحیح پوشیدن آنها را ندانید ، نمی توانید ظاهر زیبایی داشته باشید. حال یکی از مانتوهای چالش برانگیز در استایل خانم ها مانتو جلو باز است، زیرا مانتو جلوبسته که تکلیفش معلوم است این مانتو بدون زیره هم قابل استفاده است و برای افرادی که مینیمال می پوشند گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. ولی از آنجایی که مانتو جلو باز دارای استایل متفاوتی است و با آیتم های بیشتر ست می شود و در استایل های لایه لایه کاربرد دارد باید در ست کردن آن دقت بیشتری نمود. استایل لایه لایه با کوچکترین انتخاب نادرست تبدیل به یک استایل شلوغ و شلخته خواهد شد که نه تنها دیگر زیبا نیست بلکه شما را نامرتب نشان می دهد.

اصول و روش ست کردن مانتو، بحث بسیار مفصل و جذابی است که دانش آن دید ما را در مورد رنگ ها، پارچه ها، موقعیت ها و همه چیزهایی که باعث می شوند ظاهر بهتری داشته باشیم باز می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو جلوباز آشنا شوید.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

مانتو کتی را چگونه بپوشیم؟ کلاسیک لایه لایه بپوشید

انتخاب مدل مانتو نقش مهمی در زیبایی استایل خانم ها ایفا می کند، اگر به دلیل تنوع بالا در انتخاب مانتو جلو باز دچار سردرگمی شده اید جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا اولین پیشنهاد ما به شما برای استایل های رسمی و کلاسیک مانتو کتی است. شما می توانید یک مانتو کتی را به همراه یک شلوار پارچه ای ست کنید و برای زیر آن از شومیز ساتن که یکی از ترندهای دوست داشتنی و بسیار محبوب سال است استفاده نمایید. فراموش نکنید که برای مواقع راحت تر می توانید تیشرت را جایگزین شومیز کنید، زیرا در نهایت با هر دوی این آیتم های مکمل استایلی زیبا و جذاب خواهید داشت.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

مانتو جلوباز و شلوار بگ؛ شلوارهای ترند را فراموش نکنید

یکی از جذابیت های فصل های گرم سال به پوشیدن شلوار و مانتوهای آزاد است. حال که امسال شلوار بگ یی از ترندهای دوست داشتنی سال محسوب می شود چه بهتر که با این نوع شلوار مانتو خود را ست نمایید. البته دقت کنید که اگر مانتو جلوباز و انتخابی شما قد کوتاهی دارد انتخاب شلوار بگ انتخاب صحیحی می باشد. در استایل های اینچنینی شما می توانید از تیشرت و یا حتی تاپ هم برای زیر مانتوی خود استفاده کنید. همانطور که می دانید مانتو بیشترین سهم را در لباس و ظاهر خانم های ایرانی دارد و در واقع هسته مرکزی استایل را تشکیل می دهد در نتیجه در ست کردن آن در استایل های لایه لایه دقت بیشتری به خرج دهید.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

زیر مانتو جلوباز پیراهن بلند بپوشید

جالب است که بدانید برای مانتوهای جلوباز بلند بهترین گزینه انتخاب یک پیراهن بلند است. شما با ست کردن مانتو جلوباز خود با پیراهن در روزهای گرم سال علاوه بر اینکه احساس راحتی را تجربه خواهید کرد قد بلند و کشیده دیده خواهید شد. در نتیجه فراموش نکنید که اگر با اصول و قواعد لباس های خود را ست نمایید نه تنها می توانید شیک پوش و زیبا به نظر برسید بلکه می توانید عیب  و ایرادات استایل و فرم بدن خود را پوشش دهید و خوش اندام دیده شوید. انتخاب فرم پیراهن بسته به نوع مانتو در استایل های اینچنینی می تواند متفاوت باشد برای مثال اگر مانتو ساده و راسته باشد می توانید از پیراهن های چین چینی استفاده کنید.

مانتو جلو باز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها