|

پانچو را در استایل بهاری چگونه ست کنیم؟

عید و عید دیدنی تموم شد وقتشه مانتو کتی هاتو جمع کنی؛ استایل بهاریُ با پانچو تجربه کن

پانچو

اغلب افراد تصور می کنند فصل پاییز و زمستان، زمان استفاده از پانچو است، در حالی که پانچو در استایل تابستان و بهار فصل برای شما معجزه می کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید اغلب افراد پانچو را دوست دارند اما طرفداران مد به پانچو به چشم یک لباس شیک و مدرن در کمد لباس می‌ نگرند. فراموش نکنید که پانچوها می‌ توانند استایل کلی را بهبود داده یا به طور کلی تخریب کنند. در صورتی که پانچو را به روش اشتباهی بپوشید یا ست نمایید ظاهرتان حجیم به نظر خواهید رسید. اما در صورتی که به درستی از آن در استایل خود استفاده کنید می‌ تواند ظاهرتان را به کلی ارتقا دهید. پانچو همچنین می‌ تواند کمی استایل بوهو به ظاهر ملایم و کلاسیک‌ تان اضافه کند. اغلب افراد تصور می کنند فصل پاییز و زمستان، زمان استفاده از پانچو است، در حالی که پانچو در استایل تابستان و بهار فصل برای شما معجزه می کند. در نتیجه اگر می خواهید بهار و تابستان امسال را راحت و شیک بگذرانید بهتر است قبل از اینکه برای خرید یک پانچو اقدام نمایید ابتدا اصول و روش های ست کردن پانچو را در استایل بشناسید. مانتو کتی و یا مانتو ژاکارد که همیشه برای اوایل فصل بهار و ایام نوروز استفاده می شوند می توانند گزینه مناسبی باشند ولی برای روزهای گرم و آفتابی این فصل اصلا گزینه خوبی نخواهند بود.

پانچو ها به روش‌ های مختلفی پوشیده می شوند، برای مثال شما می‌ توانید پانچو را به عنوان پیراهن یا به عنوان لایه‌ای روی لباس‌ های خود برای ایجاد استایل جدید استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل بهاری با پانچو آشنا شوید.

انواع پانچو

انواع پانچو

پانچو کوتاه بپوشید؛ ترند سال 1402 را از یاد نبرید

یکی از ترندهای سال جدید متعلق به پانچوهای کوتاه و فانتزی است که می توان گفت این ترندهای دوست داشتنی جزو بهترین ترندهای سال نیز محسوب می شوند و تا به امروز با استقبال عظیمی مواجه شده اند. شاد کمی عجیب باشد ولی شما می توانید برای داشتن استایلی زیبا و منحصربفرد یک پانچو سوزن دوزی را انتخاب نمایید و با یک شلوار هم جنس و یا ست بپوشید. برای تکمیل این استایل زیبا پیشنها ما به شما استفاده از صندل های بندی و بسیار زیبا است، زیرا که این صندل ها می توانند استایل ساده شما را تبدیل به یک استایل خاص و تابستانی بکنند.

انواع پانچو

انواع پانچو

پانچو مجلسی و بلند؛ کی گفته با پانچو فقط باید رفت طبیعت

پانچو پوششی بدون فرم و دوخت است که برشی مستطیل شکل و یا دایره‌ای دارد. خوب است که بدانید در ابتدا پانچو‌ها در کشورهای آمریکای لاتین مورد استفاده قرار می‌ گرفتند؛ از پانچوهای بلند و سنگین برای مسافرت گرفته تا پانچوهای سبک برای کشاورزی و کارهای مزرعه، مردمان آمریکای لاتین انواع و اقسام پانچوهای مختلف را در موقعیت‌ های مختلف بر تن می‌ کردند. البته امروزه دنیای پانچو ها در صنعت مد و فشن بسیار گسترده و زیبا تر می باشد و شما می توانید از مهمانی گرفته تا رفتن به دل طبیعت، پانچو انتخاب کنید. در نتیجه برای موقعیت های رسمی متفاوت عمل کنید و به جای مانتو ژاکارد نوع های مجلسی و بلند این آیتم زیبا را فراموش نکنید.

انواع پانچو

انواع پانچو

پانچو پیچیدنی را به سبک بوهمین فراموش نکنید

این نوع پانچوها در واقع یک نوع روسری اورسایز و پارچه‌ای هستند که می‌توانید آن‌ را دور خودتان بپیچید. شما می‌ توانید این مدل پانچو‌ها را به تنهایی استفاده کنید و یا همراه مانتو برای تزئین از آن ها کمک بگیرید. اگر به استایل بوهو علاقه‌ مند باشید این نوع پانچوهای اورسایز برایتان فوق‌العاده‌ هستند، زیرا شما با یک پانچوی پیچیدنی طرح‌ دار و دیگر آیتم‌ های بوهو می‌ توانید یک استایل بی‌نظیر داشته باشید. این مدل از پانچو ها بسیار راحت هستند و این مساله باعث شده تا این مدل مورد علاقه‌ همه‌ خانم‌ ها قرار بگیرد.

انواع پانچو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی