|

انیمه خوب چی ببینیم؟

انیمه سوزومی انتخاب اول آدمای خوش ذوق برای آخر هفته؛ هم ماجراجوییه هم عشقولی و رمانتیک

Suzume (film)

برای دورهمی ها فقط نباید دنبال فیلم و سریال خفن، بود میشه با یه انیمیشن خوب و حرفه ای مثل سوزومی بهترین اوقات رو داشت و یه تفریح اساسی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- انیمه ها دری از دنیایی عجیب و تازه را به روی مخاطبین خود باز می کنند و با هر داستان خود نمایی تازه از مفاهیم معمول و غیر معمول را که شاید ما تا به حال بار ها به آن ها فکر کرده باشیم ارائه می کنند. انیمه ها فقط برای کودکان نیستند بلکه توانایی آن را دارند تا مخاطب بزرگسال را چنان جذب خود کنند که از زمان و مکان غافل شود و به درون دنیایی سحر آمیز و پر رنگ و لعاب آن ها وارد شود. انیمه سوزومی به کارگردانی ماکوتو شینکای یکی از بهترین و جذاب ترین انیمه هایی است که می توانید برای تماشا در نظر بگیرید.

انیمه سوزومی

خلاصه ای خیلی کوتاه از انیمه سوزومی

سوزومی داستان دختری جوان و هفده ساله ایست که طی یک اتفاق با مردی به نام سوتا آشنا می شود و بعد طی یک تصادف متوجه میشود که می تواند مانند سوتا درهای ماورای طبیعه ای را ببیند که به سمت ابدیت باز می شود و از آن ها با نام درهای فاجعه یاد می کنند. این در ها در سر تا سر ژاپن باز می شوند و باعث ایجاد یک سری بلایا می گردند. سوزومی و سوتا تصمیم می گیرند که در کنار هم به سر تا سر ژاپن سفر کنند تا این در ها را پیش از آن که خیلی دیر شود ببندند.

چرا باید انیمه سوزومی را ببینیم؟

اول از همه باید به این نکته اشاره کنیم که کارگردان این انیمه بی نظیر ماکوتو شینکای می باشد مردی که به میازاکی جدید معروف است و کارهای بی نظیری مانند انیمه نام تو را ساخته است پس اگر اهل تماشای انیمه باشید خوب میدانید که او چقدر در کارش وارد است و تا چه اندازه قرار است با داستانی جذاب و رمانتیک رو به رو باشید. این انیمه زیبا و دوست داشتنی، عشق، از دست دادن و همچنین ماجراجویی را به تصویر میکشد و به طرز شگفت آوری مقابله با عشق و غم را با یک داستان کامل به مخاطب خود نشان میدهد. در طول این انیمه سوزومی مجبور می شود خاطرات و غم از دست دادن مادرش در سونامی را وقتی که او بچه بود مرور کند و طی این رفت و آمد های به گذشته ما صحنه ها و احساس های بی نظیری را شاهد خواهیم بود.

انیمه سوزومی درست مانند دیگر آثار ماکوتو شینکای همان طور که انتظار می رفت از جزئیات خارق العاده ای برخوردار است به علاوه موسیقی بی نظیری که تاثیر شگفتی بر روند داستان خواهد داشت و احساسات مخاطب را تحریک میکند. خلاصه کلام این که نباید این انیمه معرکه را از دست بدهید و وقتی آن را تماشا کنید خودتان خیلی زود متوجه میشوید که چقدر سوزومی درجه یک و دوست داشتنی است.

انیمه سوزومی

بازخورد های انیمه سوزومی

سوزومی انیمه دوست داشتنی میازاکی جدید همان طور که احتمالا حدسش را زده اید به طرز قابل توجهی تحسین منتقدین و مخاطبین را برانگیخت و نقد های بسیار مثبتی را دریافت کرد. این انیمه که در ابتدا به نظر میرسید فقط مخاطبین ژاپنی که از فاجعه توهوکو اطلاع دارند را تحت تاثیر قرار خواهد داد، در سر تا سر دنیا با استقبال مواجه شد و انگار توانست پیام خود را به جهانی ترین شکل ممکن عنوان کند.

امتیازات انیمه سوزومی

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز MyAnimeList: 8.5  / 100

آیا شما کاربران شایانیوز تا کنون این انیمه بی نظیر را دیده اید؟ نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی