|

بررسی استایل مهشید جوادی

استایل جسورانه مهشید جوادی در جشنواره فجر؛ دخترک محجبه بچه مهندس چه هنری می گرده

مهشید جوادی

مهشید جوادی یکی از بازیگران جوان و با استعداد سینمای ایران است که به جز نقش آفرینی هایش با استایل های خود در جشنواره فیلم فجر شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهشید جوادی متولد سال ۱۳۷۴ و بهمن ماهی است، او زاده ارومیه می باشد و در رشته ریاضی تحصیل کرده است. او از سنین نوجوانی تجربه حضور در تئاتر و شبکه های استانی را به عنوان بازیگر داشته و در کنار بازیگری در رشته های نقاشی و گویندگی هم فعالیت می کند. مهشید جوادی اولین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به حساب می آید. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی با اینکه مهشید جوادی با سریال آنام به شهرت رسید، همه ما آن را با دخترک ساده و محجبه سریال بچه مهندس به یاد می آوریم. حال یکی از بحث هایی که در مورد این بازیگر خوش چهره و جوان بسیار شنیده شده است، استایل های جسورانه و هنری ای است که او برای خود انتخاب می کند. این بازیگر خانم برای انتخاب لباس های خود از کلیشه ها دوری می کند و در نهایت سعی می کند لباس هایی را انتخاب کند تا نشانگر سبک شخصی و خاص خودش باشد.

در نتیجه می توان گفت مهشید جوادی بازیگر جوان و دوست داشتنی سینمای ایران کمی هنری یا حتی می توان گفت کژوال پوش جسور است .در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های مهشید جوادی آشنا شوید.

استایل مهشید جوادی

استایل مهشید جوادی

مهشید جوادی در سبک شخصی خود در زمان سفر می کند

مهشید جوادی برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر در یکی از روزها یک لباس سبز و نارنجی را انتخاب کرده بود که به نظر بسیار استایل خاص و زیبایی می آمد. این بازیگر جوان در انتخاب لباس هایش تا حدودی ریسک می کند و این ریسک را آگاهانه انجام می دهد. در اصل می توان گفت همین ویژگی است که استایل او را تبدیل به یک استایل هنری و خاص کرده است. در استایل های هنری از رنگ‌ ها و طرح‌ های چشمگیری استفاده می‌ شود که به همین دلیل این سبک از جذاب‌ ترین نوع های استایل ها محسوب می شود.

استایل مهشید جوادی

استایل مهشید جوادی

استایل شیک و خانومانه مهشید جوادی در چهلمین جشنواره فجر

فرقی نمی کند که مهشید جوادی خانومانه و رسمی لباس بپوشد یا کژوال و دخترانه، او در هر حالتی با سبک شخصی خود می درخشد. همانطور که می دانید او تا حدودی نزدیک به سبک هنری لباس می پوشد و می توان گفت همان‌ طور که حدس می‌ زنید، استفاده از طرح‌ های عجیب و جالب در این سبک رایج است اما این در هرصورت یکی از خصیصه‌ های استایل هنری به‌ حساب می‌ آید. حال اگر کمی با دقت به تصاویر پایین دقت کنید خواهید دید که او از یک مانتو مشکی با طرح زیبای پروانه و یک لگ چرم استفاده کرده است که می توان گفت هر دو انتخاب جسورانه ای محسوب می شوند.

استایل مهشید جوادی

استایل مهشید جوادی

مهشید جوادی کژوال پوش جسور با کاپشن و اکسسوری های رنگی رنگی در فجر

مهشید جوادی در برخی از موارد هم زیاد سخت گیرانه عمل نمی کند و لباس هایی را می پوشد تا در آن ها احساس راحتی کند. البته فراموش نکنید که در سبک هنری که تا حدودی سبک شخصی این خانم بازیگر است بیشتر از صنایع دستی استفاده و الهام گرفته می‌ شود اما آنچه اهمیت بیشتری دارد، خلاقیتی است که در ست کردن عناصر لباستان و رنگ‌ های آن به‌ کار می‌ برید. برای مثال می توان در تصاویر پایین به گردنبند رنگی رنگی و زیبای مهشید جوادی اشاره کرد که زیبایی استایل او را چندین برابر کرده است.

استایل مهشید جوادی

استایل مهشید جوادی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مهشید جوادی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است وجذاب وخوش استایل وشیک پوش مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا جذاب خوش استایل وشیک پوش مجرداست

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا جذاب خوش استایل شیک پوش مجرداست موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها