|

آموزش حرفه ای کانتور بینی

یه خبر خوب دیگه نیازی به عمل بینی و هزینه اضافه نداری؛ با کانتور بینی قلمی کن بینیتو

کانتور بینی

واقعیت این است که ظاهر هیچکس به طور طبیعی با استانداردهای زیبایی امروز مطابقت ندارد و کانتورینگ مانند خلق یک اثر هنری تغییر ایجاد می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم باید بگوییم که در واقعیت ظاهر هیچکس به طور طبیعی با استانداردهای زیبایی امروز مطابقت ندارد و جالب است که بدانید کانتورینگ مانند خلق یک اثر هنری است که به کلی می‌ تواند شکل و فرم اعضای صورت را تغییر دهد. خیلی از خانم ها برای تغییر فرم بینی یا چانه خود دست به عمل های جراحی با هزینه های بالا می زنند در حالی که می توان با یک آرایش و کانتور حرفه ای صورت به راحتی تمام نقص های چهره را برطرف نمود و به چهره ای ایده آل و زیبا رسید. کانتورینگ برای تمامی بخش های صورت استفاده می شود که اصطلاحا به آن مدلینگ صورت هم نیز گفته می شود ولی ما در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه با کانتور بینی به بینی ایده آل و قلمی خود برسید. فراموش نکنید که در صورتی که بخواهید به استانداردها نزدیک شوید، ممکن است برای مثال بتوانید با کمی رژگونه، به گونه‌ های  خود فرم زیباتری ببخشید. اما پنهان کردن یک بینی بیش از حد بلند یا صاف کار اصلا  آسانی نیست.

در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که برای نزدیک شدن به بینی ایده آل ابتدا کانتور بینی را بصوت حرفه ای و کامل آموزش ببینید و در ادامه بسیار اصولی به رفع مشکلات ظاهری آن بپردازید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با کانتور حرفه ای بینی آشنا شوید.

کانتور بینی

کانتور+بینی

به باید و نباید های کانتور بینی توجه کنید

در ابتدا خوب است که بدانید نحوه کانتور بینی گوشتی با استخوانی کاملا متفاوت است. در واقع اینکه کانتور بینی را چگونه انجام دهید، به ساختار استخوان و شکل آن بستگی دارد. ولی در کل برای کانتور بینی محصولی را انتخاب کنید که 3 یا 4 درجه تیره‌ تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد. با وجود اینکه کنترل کانتورهای پودری راحت‌ تر است؛ اما اگر به قدر کافی مسلط نیستید پیشنهاد ما به شما استفاده از کانتورهای کرمی است. یکی دیگر از دانستنی های کانتور بینی این است که باید برای کانتور کردن بینی از یک براش زاویه دار کوچک، یک بیوتی بلندر یا اسفنج معمولی استفاده کنید.

کانتور بینی

کانتور بینی

چگونه کانتور بینی انجام دهیم؟

همانطور که در قست بالاتر توضیح دادیم کانتور بینی استخوانی با بینی گوشتی کمی متفاوت است، با این حال چند مرحله مشترک وجود دارد که می توان آن ها را اینگونه توضیح داد. برای مثال شما همیشه باید از یک براش نوک تیز و ظریف برای زدن کرم کانتور در نقاط مورد نظر استفاده کنید و یا برای پخش و محو کردن خطوط کانتور از یک ابزار بلندینگ استفاده کنید. در آخر هم فراموش نکنید که از هر روشی که کانتور را انجام داده اید باید کانتورینگ بینی را با پودر کانتور و نواحی هایلایت شده را با پودر تثبیت کننده شُل، تثبیت کنید.

کانتور بینی

کانتور بینی

کانتور حرفه ای بینی با توجه به فرم بینی

می توان گفت در واقع تکنیک‌ های کانتورینگ می‌ توانند بینی شما را بلندتر، کوتاه‌تر، پهن‌تر، نازک‌تر یا صاف‌تر نشان دهند. در نتیجه اگر نوع کانتور خود را با توجه به فرم بینی خود انتخاب نکنید ممکن است بینی ای نافرم پیدا کنید. برای مثال برای بینی های پهن و گوشتی باید  به طرفین آن بُعد داد. برای این کار، خطوط تیز کانتور را در دو طرف استخوان بینی بکشید و سپس به سمت پایین آن را پخش و محو کنید. برای بینی های استخوانی و بلند هم باید به نحوی کانتور زده شود که کمی پهن شده و کوتاه‌تر به نظر برسند؛ برای این کار ابتدا دو طرف بینی، خطوط کانتور را با حفظ فاصله مناسب بکشید. سپس قسمت باقیمانده وسط را با خط ضخیم‌ تری از هایلایتر پر کنید. نصف نوک بینی را هم کانتور بزنید تا طول بینی کمی کوتاه‌ تر شود.

کانتور بینی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها