|

استایل الهه حصاری رو بشناسیم

الهه حصاری با چهره نچرالش هرچی سانتی مانتال بازه ناک اوت کرده؛ کژوال پوشِ از نوع خوبش!

اگه دنبال ظاهر ساده اما در عین حال درجه یک و زیبا میگردی که راحتی و آزادی عمل هم بهت بده باید الهه حصاری رو بگذاری جلو روت که خوووب الگوییه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهه حصاری از بازیگر های دوست داشتنی و خوش چهره سینما و تلویزیون متولد سال 1369 است و سال هاست که در این عرصه فعالیت میکنه و کارهای بسیار خوبی هم در پرونده کاریش داره و از مهم ترین کارهایی که درشون حضور داشته هم میشه به سریال پر مخاطب زخم کاری اشاره کرد. الهه حصاری در کنار چهره زیبایی که داره از استایل و تیپ خوبی هم برخورداره که طبیتا باعث میشه زیباییش بیشتر به چشم بیاد و بیشتر به درخشه. درسته که سیرت انسان ها از صورت اونها مهم تره اما داشتن یک استایل خوب و چشمگیر برای افراد هنرمند و مشهور مهمه چون توجه و احترام اون ها به مخاطب رو نشون میده؛ البته منظور از استایل خوب و چشمگیر لزوما اوت فیت هایی گرون قیمت و پر زرق و برق نیست بلکه منظور اوت فیت هایی آراسته و متناسب و زیباست. در ادامه نگاهی می اندازیم به استایل خانوم الهه حصاری تا ببینیم ایشون چه ویژگی هایی رو در استایلینگ خودش رعایت میکنه.

استایل الهه حصاری

1.الهه حصاری کژوال پسندی که راحتی حرف اولشه

این روز ها برای بیشتر افراد سبک کژوال بهترین و مطمئن ترین گزینه است و الهه حصاری نازنین هم مثل بسیاری از همین افراد طرفدار پر و پا قرص این سبکه و به راحت بودن استایلش بیشتر از هر چیز دیگه ای اهمیت میده. به طور کلی اگر قرار باشه که یک سبک خاص رو برای خانوم بازیگر معرفی کنیم قطعا اون سبک، کژوال است اما با این حال در برخی از موقعیت های رسمی تر و مهم تر می بینیم که الهه حصاری با پیروی از سبک اسمارت کژوال پوششی رسمی تر و فورمال تر برای خودش در نظر میگیره که باعث میشه بین موقعیت مراسم و نوع پوشش او تناسب ایجاد بشه که البته حفظ تناسب از اصل های اولیه خوش پوشی است.

الهه حصاری کژوال پسندی که راحتی حرف اولشهاسمارت کژوال

2.الهه حصاری و پترن پسندی که خیلی جسارت داره

به گزارش شایانیوز، استفاده از آیتم های پترن دار به طور کلی نیازمند شهامت و جسارت ویژه ایست چرا که استفاده صحیح و اصولی از پترن خیلی مهمه در غیر این صورت استایل شما ظاهری شلوغ و نامنظم پیدا میکنه، اما الهه حصاری با ذوق هنری ای که داره خوب بلده چطور آیتم های پترن دار و به وقتش کنار هم قرار بده تا باعث بالا رفتن جذابیت اوت فیتش بشه. به طور کلی باید بگیم که خانوم بازیگر اگرچه کژوال پوشه اما جسارت خوبی در انتخاب پترن و یا طرح ها و برش های خاص داره.

الهه حصاری و پترن پسندی که خیلی جسارت دارهجسور

3.الهه حصاری و لایت پسندی میکاپش که خیلی نچراله

در این دوره زمونه که خیلی از خانوم های بازیگر با انواع عمل ها و تزریق های زیبایی باعث تغییر چهره خودشون شدند داشتن یک ظاهر طبیعی و دست نخورده باعث میشه که چهره فرد بیشتر به چشم بیاد و مورد تحسین واقع بشه. خانوم الهه حصاری هم علاوه بر این که تقریبا چهره نچرالی داره چندان اهل آرایش های پر و پیمون و به قول خودمون هفت قلم نیست و این باعث میشه که ظاهری معصومانه تر و ساده تر داشته باشه که البته با سبک کژوال اوت فیت هاش هم خیلی در تناسبه.

الهه حصاری و لایت پسندی میکاپش که خیلی نچرالهمیکاپ

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل الهه حصاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است با تحصیلات بالا شیک پوش جذاب وخوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند با تحصیلات بالا جذاب خوش استایل شیک پوش مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها