|

بررسی استایل ترلان پروانه

استایل ترندی و رنگی ترلان پروانه؛ از استایل دارکِ گربه سیاه معلوم بود چقدر خاص پوشه

استایل ترلان پروانه

ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان و خوش چهره سینمای ایران است که با تازگی با استایل های رنگی رنگی و ترند خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترلان پروانه یکی از بازیگران خوش چهره و جوان سینمای ایران است که متولد 18 تیر 1377 در شیراز می باشد. این هنرپیشه جوان از کودکی در فیلم‌ ها و سریال‌ های ایرانی بازی کرده است و در واقع شروع فعالیت هنری او را می توان در سال 1383 با بازی در فیلم چپ دست دانست. وی در سال 1390 و در جشنواره بین‌ المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان برای بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد. البته قطعا همه ما این روزها آن را با ایفای نقش در فیلم گربه سیاه خاطر داریم، او در این فیلم نقش دختر جوانی را بازی می کند که استایل های دارک و مخصوص به خود را دارد. البته درباره استایل شخصی ترلان پروانه باید گفت او تا حدودی ترند پوش است و از طرفداران سبک ترندی یا همان Trendy style نیز محسوب می شود. این بازیگر جوان و با استعداد را می توان به جرات یکی از شیک پوش ترین بازیگران سینمای ایران دانست زیرا او همیشه مدرن و رنگی رنگی در همه مراسم ها ظاهر می شود.

 ترلان پروانه از رنگ‌ های سرد در استایل های شخصی خود بسیار استفاده می کند، علی الخصوص رنگ آبی را می توان به دفعات در استایل های مختلف او مشاهده کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های ترلان پروانه در اکران گربه سیاه آشنا شوید.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

استایل سرد و آبی رنگ ترلان پروانه در اکران فیلم گربه سیاه

همانطور که می دانید یکی از ویژگی های اصلی استایل های ترلان پروانه استفاده از رنگ های شاد و زیبا است، در واقع می توان گفت او در استایل های تابستانی خود به دفعات از رنگ های آبی، سرخابی، سفید و یا سبز استفاده می کند. البته این بار می توان شاهد استفاده از این رنگ ها حتی در استایل زمستانی این خانم بازیگر برای حضور در اکران فیلم گربه سیاه بود. بله هانطور که در تصاویر پایین می بینید ترلان پروانه به جای استایل های دارک داخل سریال یک بافت آبی با گل های یاسی را انتخاب کرده است و به همراه یک شلوار جین و رویه بنفش ست کرده است که می توان گفت بسیار هم زیبا و شیک شده است.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه در اکران گربه سیاه البته اینبار با کت کلاسیک و بوت های بندی

یکی از استایل ها عجیب و غریب ترلان پروانه را می توان این استایل او دانست زیرا همانطور که در تصاویر پایین می بینید، این خانم بازیگر انگار برای شرکت در مسابقه اسب سواری آماده شده است. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید ترندی سبکی از لباس پوشیدن است که در آن از جدیدترین و به روز ترین ترند های صنعت مد استفاده می شود و گاها استفاده ترندهای مختلف در کنار هم منجر به این موضوع می شود که شما در یک استایل چند سبک مختف را با یکدیگر ترکیب کنید. ار آنجایی که در قسمت های بالاتر گفتیم یکی از سبک های مور علاقه ترلان پروانه سبک ترندی است در نتیجه انتخاب یک کت کلاسیک با بوت های بندی و یک کیف فانتزی اصلا اتفاق عجیبی نخواهد بود.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

استایل دارک و ترلان پروانه با جغد سیاه!

ترلان پروانه در یکی از شب های اکران فیل گربه سیاه با استایلی دارک و کاملا مشکی ظاهر شد که می توان گفت شباهت زیادی به استایل کارکتر رها در خود دارد. البته فراموش نکنید که به استایل افرادی که همیشه پیگیر ترند ها بوده و با تغییر فصل کمد لباس و استایل آنها نیز تغییر می کند، سبک ترندی یا مد روز گفته می شود و همانطور که می دانید تغییرهای ناگهانی در استایل افراد اینچنینی مانند ترلان پروانه یکی از عادی ترین اتفاق های دنیای مد محسوب می شود. این افراد گاها کاملا مونوکروم و گاهی هم کاملا رنگی رنگی و ویبرانت می پوشند. البته خوب است که بدانید پیروی کردن از این سبک در کنار سود بسیار بالا برای فعالان صنعت مد، آلودگی بسیار زیادی نیز برای زمین به همراه دارد.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ترلان پروانه قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند باتحصیلات بالا وجذاب خوش استایل وشیک پوش مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیک پوش خوش استایل وجذاب مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش خوش استایل جذاب موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها