|

استایل سینا مهراد رو بشناسیم

سینا مهراد یه زمانی پسر ساده پوشِ آقازاده بود؛ حالا استایل کردن های نایسش حریف میطلبه!

sina mehrad shayanews

نگاهی می اندازیم به استایلینگ های زیبای سینا مهراد پسر متفاوت خانواده سهیلی ها که استایل کردنش هم متفاوته.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سینا مهراد از بازیگر های جوان و خوش چهره ایرانی است که ابتدا به خاطر سریال تلویزیونی پدر و بعد هم سریال محبوب و پرطرفدار آقازاده به شهرت عجیب غریبی دست پیدا کرد که انگاری یک دفعه روند کاری آقا از این رو به اون رو شد. سینا مهراد برخلاف نقش هایی که در این دو سریال بازی کرد و به عنوان پسری ساده به دور از دنیای مد و فشن روز معرفی شد توجه زیادی به استایل کردن های خودش داره و تقریبا نادره که سینا خان مهراد رو با ظاهری فوق العاده ساده یا فکر نشده ببینیم که البته برای یک هنرمند چیز عجیبی هم نیست. با توجه به این که تا به امروز شاهد اوت فیت های خوب و جالبی از سمت سینا مهراد بودیم در ادامه نگاهی می اندازیم به استایل کردن های مختلف آقای بازیگر تا ببینیم ایشون از چه ویژگی هایی در استایل کردن های خودش استفاده میکنه.

1.سینا مهراد کژوال پسند و خوش سلیقه

با یک نگاه اجمالی به استایل های متفاوت سینا مهراد متوجه خواهید شد که آقای مهراد چندان اهل کلاسیک پوشی و فورمال تیپ زدن نیست و بیشتر ترجیح میده که از اصول سبک کژوال برای استایل کردن های خودش استفاده کنه؛ البته که در این بین گاهی برای مراسم های خیلی مهم به استایل های اسمارت کژوال و یا حتا کت شلوار های رسمی رو میاره اما با این حال سبک غالب ایشون کژواله.

کژوال پسندسینا مهراد

2.سینا مهراد طرفدار پالت خنثی و عاشق رنگ مشکی

و اما برسیم به پالت های رنگی انتخابی آقا سینا مهراد که در قدم اول پر واضحه علاقه زیادی به رنگ مشکی داره به حدی که میشه گفت اساس اصلی اکثر استایل هاش رو رنگ مشکی تشکیل میده و برای تکمیل پالت انتخابیش هم چندان علاقه ای به رنگ های درخشان و پر جنب و جوش نداره و از رنگ های خنثی یا نهایتا رنگ های بسیار ملایم و طبیعی استفاده میکنه.

پالت رنگیسینا مهراد

3.سینا مهراد و آیتم های مورد علاقه اش که امضاش شدن

به گزارش شایانیوز، سینا مهراد پسر کارگردان معروف سعید سهیلی متولد سال1370 است و مثل اکثر هم دوره ای هاش علاقه زیادی به شلوار جین و کت های تک کژوال داره به خصوص از نوع چرمش که به مراتب هم ازش استفاده میکنه و یه جورایی به امضای شخصیش تبدیل شده. نکته دیگه ای که در مورد اوت فیت های ایشون باید بگیم اینه که سینا مهراد خیلی علاقه ای به اور پوشی نداره و تقریبا فیت پوشی انتخاب اصلیش به حساب میاد.

شلوار جین و کتسینا مهراد

4.سینا مهراد و توجه ویژه اش به مدل موهاش

رسیدگی به موها و زیبایی اون ها برای هر خانوم و آقای خوش سلیقه ای اهمیت زیادی داره اما در بین آقایون بعضی ها نسبت به بقیه بیشتر به مدل موهاشون اهمیت میدند و بیشتر برای آراسته کردن اون ها وقت و هزینه می کنند و سینا مهراد هم دقیقا یکی از همین آقایون است و علاوه بر این که ما مدل موهای مختلف رو از ایشون شاهد هستیم میبینیم که رسیدگی زیادی هم به اون ها میکنه و به قول معروف رسما آرایششون میکنه که صد البته در جذابیت بیشتر ایشون هم نقش دارند.

مدل موسینا مهراد

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سینا مهراد قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها