|

بررسی استایل آزاده زارعی

استایل بوهو و جذاب آزاده زارعی؛ از بازیگری گرفته تا مدلینگ یه پا سیندرلاس واسه خودش!

آزاده زارعی

آزاده زارعی از بازیگران جوان است که با بازی در سریال آوای باران به شهرت رسید. البته او به تازگی با استایل های خلاقش بیشتر شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 خرداد سال 1368 می باشد و اصالتا اصفهانی است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه فرهنگ و هنر تهران است و همچنین منشی صحنه چند فیلم سینمایی نیز بوده است. آزاده زارعی به دلیل بازی در سریال آوای باران در سال 1392 به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش باران توانست خوش بدرخشد. البته او قبل از سریال آوای باران در اثری دیگر در نقش فرعی بازی کرده بود ولی به موفقیت چشمگیری نرسیده بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بعد از بازی در آوای باران آزاده زارعی به سیندرلای ایران معروف شد! البته اگر بخواهیم دلیل محبوبیت این روزهای این بازیگر خانم را بیان کنیم باید بگوییم او به تازگی با استایل های خلاقش بیشتر شناخته می شود. آزاده زارعی یکی از سلبریتی هایی است که بیشتر اوقات از سبک بوهمین برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد و می توان گفت به نوعی زندگی آزاد یا خلاف قاعده را به زندگی در چهارچوب ترجیح می دهد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آزاده زارعی دستی نیز در هنر قلم‌ زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد که این کار را از پدرش آموخته‌ است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های آزاده زارعی آشنا شوید.

آزاده زارعی

آزاده زارعی

استایل خاص آزاده زارعی در جشن حافظ؛ فرقی نداره آوانگارد یا بوهو همه رو بلده!

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم آزاده زارعی یکی از بازیگران خلاق است که بیشتر اوقات به سبک بوهمین لباس می باشد. البته او برای شرکت در بعضی مراسم ها و جشن ها با استایل های متفاوت تری هم ظاهر شده است تا ثابت کند فرقی ندارد که بوهمین بپوشد یا برای مثال آوانگارد او در هر حال می تواند بدرخشد و انتخاب های درستی داشته باشد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید شاهد یک مانتو خاص و زیبا به همراه شلوار سفید و اکسسوری های مشکی هستیم که می توان گفت انتخاب های زیبا و هوشمندانه ای محسوب می شوند.

آزاده زارعی

آزاده زارعی

استایل های خلاقانه آزاده زارعی؛ از خود کولی ها بهتر بوهمین میپوشه

 واژه بوهمین (Bohemian) نیز در زبان فرانسه به معنى کولى است که در قرن نوزدهم این لغت برای نخستین بار در زبان فرانسه ظهور کرد و پس از چند سال به‌ مرور بوهو تبدیل به یک لایف استایل خاص شد. امروزه بوهمین در اروپا به افرادى گفته می‌ شود که سبک زندگى غیر متعارف با دیگر مردمان جامعه دارند و اغلب این افراد را هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌ نگاران، نوازندگان و بازیگرانی که به سفر و ماجراجویى علاقه‌مند هستند را تشکیل می‌ دهند. آزاده زارعی یکی از بازیگران ایرانی است که چه در روزهای مهم زندگی اش مانند تولد و چه در سفر های داخلی و خارجی خود به خوبی از سبک بوهمین برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد.

آزاده زارعی

آزاده زارعی

آزاده زارعی همچنان بوهو پوش در چهل و یکمین جشنواره فجر

وست که آیتم اصلی این استایل آزاده زارعی می باشد یکی از آیتم هایی است که استایل شما را بصورت ناخودآگاه تبدیل به یک استایل بوهمین و آزاد می کند. برای توضیح بیشتر بهتر است که بدانید بوهمین در واقع به یک نوع استایل غیر رسمی و بى‌ قید گفته می‌ شود که از ویژگى‌ هاى آن می‌ توان به استفاده از لباس‌ های گشاد، آزاد و راحت، پارچه‌ های طرح دار، توری، گل‌ دار و رنگارنگ، اشاره کرد. فلسفۀ استایل بوهو بر پایه احترام به طبیعت و محیط‌ زیست بنا شده و معمولا لباس‌ های این سبک از الیاف طبیعی ساخته می‌ شوند.

آزاده زارعی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل آزاده زارعی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند وتحصیلات بالا وخوش تیپ و خوش استایل وجذاب مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند تحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا ورزشکار وصنهت گر است وبه حیوانات علاقه دارد وبه ورزش فوتبال مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است وتحصیلات بالا وورزشکار صنعت کار وبه فوتبال و حیوانات علاقه دارد موفق باشد مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا وورزشکار و صنعت گر وشیک پوش جذاب وخوش استایل است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات ورزشکار و صنعت گر وبه حیوانات علاقه دارد وبه ورزش فوتبال شیکپوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها