|

استایل مریلا زارعی رو بشناسیم

مریلا زارعی و استایل های رسمیش که خیلی نابن؛ ببین مهد اولیا بیرون جیران چه خوش تریپه!

مریلا زارعی از جمله بازیگر های بسیار دوست داشتنی و با سابقه ماست که همیشه ظاهری معقول و زیبا داره درنتیجه نگاهی می اندازیم به استایل های او.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- در بین اهالی هنر به ویژه سینما و تلویزیون بعضی از هنرمند ها هستند که محبوبیت آن ها به طرز جالب توجهی همه گیر است یعنی هرچه که انجام میدهند مورد پسند مخاطب قرار می گیرد، یکی از این هنرمند های دوست داشتنی و کم حاشیه که همیشه به دل مخاطبین مینشیند بانو مریلا زارعی است. بانو مریلا زارعی متولد فروردین ماه سال 1353 می باشد که با سینمایی سلام سینما در سال 1373 برای اولین بار بر روی پرده حضور پیدا کرد و هنر خودش رو به جامعه بازیگری نشون داد و پس از اون هم تا به امروز به کارهای بی نظیری دیگری پرداخت که از جدید ترین و محبوب ترین اون ها میشه به سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی اشاره کرد. و اما چنانچه که ما انتظار داریم هنرمند ها و سلبریتی ها از پوشش های خوب و زیبا برخوردار باشند در ادامه نگاهی می اندازیم به اوت فیت های مختلف خانوم مریلا زارعی تا ببینیم ایشون از چه ویژگی هایی در استایل کردن های خودش استفاده میکنه و چه سبکی رو برای اوت فیت های خودش می پسنده.

استایل های مریلا زارعی

1.مریلا زارعی بانوی رسمی پوش و کلاسیک پسند

به گزارش شایانیوز، خانوم مریلا زارعی چنانچه از اوت فیت های مختلفشون مشخصه ترجیح میدند که برای حضور در مراسم ها و قرار گرفتن جلوی دوربین ها از آیتم های رسمی و کلاسیک استفاده کنند که البته درخور موقعیت هم هست و ابهت حضور ایشون رو بیشتر میکنه. از انتخاب پارچه گرفته تا انتخاب نوع لباس ایشون سعی می کنند که رسمی بودن اوت فیتشون تا حد امکان رعایت بشه.

مریلا زارعی رسمی پوشمریلا زارعی

2.مریلا زارعی بانوی آرام و خنثی پسند

اهمیت زیادی که ایشون برای رسمی بودن اوت فیتشون در نظر می گیرند باعث میشه که خیلی به سراغ رنگ ها نرند و به پالت های خنثی تکیه کنند و همون طور که در اوت فیت های مختلف مشاهده می کنید کمتری پیش می آید که ایشون از رنگ های درخشان و جلب کننده نظر ها استفاده کنه، نهایت استفاده ایشون از رنگ ها بسیار کم است و بیشتر این درصد اندک رو در طرح ها و پترن های لباسشون به کار می برند.

مریلا زارعی پالت خنثی

3.مریلا زارعی پترن پوش جسور

استفاده از پترن در استایل کم یا زیاد فرقی نمی کنه نیاز به توجه و دقت بالایی داره در واقع اون چه که بسیار حائزه اهمیته توجه به حفظ تناسب و تعادل در استفاده از پترن است و در رابطه با خانوم مریلا زارعی اگرچه از بابت پالت رنگی بسیار محافظه کارانه عمل میکنه اما در ارتباط با پترن ها جسارت بیشتری داره و به مراتب در اوت فیت های مختلف از آیتم های شلوغ و طرح دار استفاده می کنه و حتا گاها لباس هایی با برش های متعدد و شلوغ هم در تن ایشون دیده میشه که نشان دهنده جسارت و تنوع طلبی ایشون میباشد.

مریلا زارعی پترن پوشیمریلا زارعی

4.مریلا زارعی طرفدار پر و پا قرص ساعت

اکسسسوری ها به طور کلی در جلوه بخشیدن و بالابردن جذابیت بصری یک استایل اهمیت بالایی دارند و می تونند به راحتی یک استایل ساده رو به گزینه ای فوق العاده الگانت تبدیل کنند. و اما ساعت یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین آیتم های اکسسوری به حساب میاد که خانوم مریلا زارعی هم یکی از پر و پا قرص ترین طرفدار های این اکسسوری است و می بینیم که مچ دست ایشون همیشه میزبان یک ساعت استیل زیباست که به نوعی امضای شخصیشون شده است، در کل میتونیم این طور استنباط کنیم که بانو مریلا زارعی توجه مناسبی به استفاده از اکسسوری داره.

مریلا زارعی علاقه به ساعت

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مریلا زارعی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا متاهل است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها