|

چگونه مانتو سرمه ای را ست کنیم؟

استایل بهاری با رنگ سرمه ای؛ ست کردن مانتو سرمه ای به این راحتی ها هم نیست یادش بگیر

مانتو سرمه ای

اگر برای خوش­تیپ بودن و داشتن ظاهری آراسته به دنبال یک رنگ تیره جذاب هستید که از رنگ مشکی کمی ملایم‌­ تر باشد، رنگ سرمه‌ای بهترین گزینه است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سرمه‌ای یک رنگ تیره با ته مایه‌ های سرد آبی و خنثی است که شاید شما را یاد لباس‌ های مدرسه بیاندازد؛ اما در حال حاضر این رنگ از شیک‌ ترین و امروزی‌ ترین رنگ‌ ها به شمار می‌ رود. در نتیجه اگر برای خوش­تیپ بودن و داشتن ظاهری آراسته به دنبال یک رنگ تیره و جذاب هستید که از رنگ مشکی کمی ملایم‌­ تر باشد، رنگ سرمه‌ای بهترین گزینه است. به این شرط که ست کردن و استفاده از آن را در استایل فراموش نکنید تا بتوانید استایلی زیبا و شیک داشته باشید و شبیه بچه های مدرسه ای با لباس فرم نشوید. برای مثال مانتو سرمه ای یکی از آیتم هایی است که اگر در انتخاب لباس مکمل دقت کمی داشته باشید ممکن است به جای استایل سرمه ای و اشرافی یک استایل معمولی و ساده داشته باشید. یکی از ویژگی های رنگ سرمه ای هم این است که این رنگ همان اندازه که می‌ تواند در ست های لاکچری و رسمی به کار برده شود، در استایل ساحلی و کژوال فصل تابستان نیز کاربرد دارد. در کل می توان گفت که سرمه ای از آن دسته رنگ­‌ های خنثی است که برای هر ست و استایلی به کار می ­‌رود.

پس فراموش نکنید که فرقی نمی کند کلاسیک و رسمی می پوشید یا بوهمین و کژوال در هر صورت رنگ سرمه ای می تواند گزینه مناسبی برای استایل شما باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل سرمه ای آشنا شوید.

مانتو سرمه ای

مانتو سرمه ای

سرمه ای را با زرد یا بنفش ست کنید؛ شجاعانه و نترس لباس بپوشید

شاید کمی عجیب باشد به نظرتان ولی می ­‌توان ست مانتو سرمه‌­ای را با رنگ شارپی مثل بنفش جان بخشید، این ترکیب رنگی در عین کژوال بودن شما را باوقار و ساده نشان می ­‌دهد. برای بقیه عناصر هم می ­‌توان از رنگ‌ های خنثای دیگری مثل خاکستری استفاده کرد تا صورت شما با رنگ بنفش شال در مرکز توجه باشد. رنگ شارپ بعدی که می تواند در استایل سرمه ای تمایز ایجاد کند رنگ زرد است، شما با ست کردن شال و یا آیتم های مکمل دیگر به این رنگ در کنار مانتو سرمه ای می توانید استایلی بی تکرار را تجربه نمایید.

مانتو سرمه ای

مانتو سرمه ای

ست سرمه ای و کرم را فراموش نکنید؛ استایلی زیبا و گرم داشته باشید

یکی دیگر از قوانینی که هیچگاه از مد نمی‌ افتد، ست کردن رنگ کرم با سرمه‌ ای است. تمام طیف های رنگ کرم پایه‌ بسیار خوبی برای افزودن به سرمه‌ ای می‌ باشند. از آنجایی که سرمه ای نوعی رنگ سرد است و می توان گفت کرم ها همگی تقریبا دارای تن گرم هستند، تر کیب این دو رنگ با هم ترکیب متعادل و زیبایی را خواهد ساخت. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی شما می توانید از شلوار کرم برای ست کردن با مانتو سرمه ای استفاده کنید و البته بهتر است که شال خود را هم به همین رنگ انتخاب نمایید تا استایلتان دارای هارمونی بیشتری باشد.

مانتو سرمه ای

مانتو سرمه ای

برای استایل های کژوال سرمه ای مونوکروم بپوشید

برای استایل های کژوال شما می توانید ازطیف های مختلف سرمه ای کمک بگیرید و استایلی مونوکروم و زیبا را برای خود بیافرینید. برای مثال جین ها بهترین گزینه برای استایل های اینچنینی هستند، پس فراموش نکنید که رنگ سرمه ای، قابلیت هماهنگی بالایی با رنگ جین دارد. در مورد مانتو سرمه ای علاوه بر شلوارهای جین، می‌ توانید از شومیز و تیشرت جین در زیر مانتو هم استفاده کنید تا تکنیک جدید تری را به کار گرفته باشید.

مانتو سرمه ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها