|

بررسی استایل مریم معصومی

استایل رترو مریم معصومی در اکران نمور؛ بازیگر خوش‌‌پوش خانم از پرده سینما تا جشن تولد!

مریم معصومی

مریم معصومی با سریال سه دونگ سه دونگ به مخاطبان تلویزیونی معرفی شد و در حال حاضر با حضور در عرصه مدلینگ جنجالی و با شکوه درخشیده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در شهر اصفهان است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی می باشد و از سال 1388 وارد حرفه بازیگری شده است. او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاس های استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد و در ادامه با سریال سه دنگ سه دنگ درخشید و شناخته شد.  او هم چنین سفیر سندرم داون نیز می‌باشد. چندی پیش در برخی از سایت ها شایعه شده بود کـه مریم معصومی دختر مرجانه گلچین می باشد کـه این خبر واقعیت نداشت و او هیچ نسـبت با خانـم گلچین ندارد. مریم معصومی به ورزش علاقه زیادی دارد و از جمله ورزش های اصلی که کار می کند شنا و بدن سازی است، ولی بر خلاف روحیه اسپرت و ورزشی ای که دارد می توان گفت او بصورت خیلی محسوسی در استایل های خود از سبک رترو و یا وینتیج الگو برداری می کند. برای مثال می توان به مراسم ها و یا حتی مهمانی های خصوصی این خانم بازیگر اشاره کرده که در همه آن ها شاهد استایل رترو و شیک آن هستیم.

 استایل رترو استایلی است که ترجمه‌ فارسی آن بازسازی و یا بازآفرینی خواهد بود و به خوبی مفهوم و فلسفه‌ این استایل را شرح می‌دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های رترو مریم معصومی آشنا شوید.

مریم معصومی

مریم معصومی

استایل شیک و رترو مریم معصومی در اکران فیلم نمور

احتمالا شنیده اید که هر چیز کهنه‌ ای دوباره یک روز نو می‌ شود همین جمله را می‌ توان فلسفه و اساس استایل رترو دانست. در طراحی مد و فشن هم ترندهای قدیمی دوباره به چرخه‌ مد باز خواهند گشت. رترو در اصطلاح به سبک‌ هایی از فیلم، موسیقی و مد گفته می‌ شود که حاوی نشانه‌ هایی از دوران گذشته و به نوعی متاثر از سبک‌ های قدیمی باشند. در تصاویر پایین همانطور که می بینید، مریم معصومی برای شرکت در اکران فیلم نمور یک استایل رترو را انتخاب کرده بود و به خوبی هم آن را با کفش و کیف و یا دستکش های اکسسوری ست کرده بود تا جذابیت استایل خود را چندین برابر کند.

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی وست پوش در اکران فیلم خونگاه

در استایل رترو، طراحان با الهام گرفتن از استایل یک دوره‌ زمانی مشخص، عناصر این سبک را که شامل لباس‌ و اکسسوری‌ ها است، طراحی و تولید می‌ کنند. در سبک رترو افراد، لباس‌ ها یا اکسسوری‌ هایی را برای استفاده انتخاب می‌ کنند که با الهام و پیروی از استایل‌ های مشخصی از دهه‌ های گذشته در عصر حاضر، مجددا طراحی و تولید شده باشند. وست یکی از همین لباس ها می باشد که در قدیم بصورت جلیقه و امروز به شکل وست در استایل های مدرن استفاده می شود. همانطور که در تصاویر پایین می بینید مریم معصومی یک وست طرح دار را مانند همیشه با دستکش های توری استفاده کرده است.

مریم معصومی

مریم معصومی

استایل مریم معصومی در اکران هزارتو؛ این بازیگر مسافر زمان است

چرا به این استایل مریم معصومی به جای وینتیج، رترو می گوییم؟ به این دلیل که در استایل وینتیج شما از آیتم‌ ها و المان‌ هایی استفاده می‌ کنید که از دوره‌ زمانی ۱۹۲۰ تا ۲۰۰۰ میلادی استفاده می‌ شده‌اند. در حالی که در استایل رترو دستتان باز است تا به سراغ المان‌ هایی از مد بروید که در دوره‌ و یا سبک دیگری پوشیده می‌ شده‌ اند. برای مثال شما می توانید مانند مریم معصومی مانند بازیگران هالیوودی از جلیقه و کت و شلوارهای راه راه استفاده کنید و آن را با کیف دستی و موهای بوهو ترکیب کنید.

مریم معصومی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مریم معصومی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا مجرداست موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها