|

انواع کفش ونس

با انواع ونس و معجزه آن در استایل کژوال آشنا شوید؛ استایل باید از سرتا پا ترند باشه!

ونس

کفش ونس، از جمله محبوب ترین کتونی های سال جدید می باشد که در دنیای مد جزو ترندها دیده شده است. ونس برای استایل های اسپرت و امروزی مناسب است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ونس در حقیقت نام یکی از کمپانی های مطرح تولید کننده کفش در آمریکا است که محصولات آن در سراسر دنیا استفاده می شود. کتونی ونس در حالت کلی به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم می شود که هرکدام زیبایی و مدل بندی های خاص خود را دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کمپانی Vans توسط برادرانی با همین نام در سال 1966 تاسیس گردید و بعد از مدتی کوتاه به محبوبیت زیادی دست یافت،  این محبوبیت در حدی بود که بسیاری از مردم برای خرید کفش ورزشی مردانه و زنانه تنها به سراغ محصولات این برند می رفتند. حال با این توضیحات شاید بگویید این کفش با این قدمت ممکن نیست امروز مد باشد، در حالی که باید بگوییم این کفش یکی از ترندهای بهاری امسال است و مخصوصا ونس سفید را می توان گفت که در تمام کالکشن های جدید خوش درخشیده است. کتونی ونس دارای ترکیب پذیری فوق العاده با استایل های غیر رسمی و همچنین ایجاد ترکیب جذاب با لباس های اسپرتی مثل تیشرت یا مونت های تابستانی دارد.

از ویژگی های دیگر این کفش ها می توان گفت ونس ها دارای یک آستر خاص در قسمت بالایی کفش است تا رطوبت را از پا دور کند تا فرد در راه رفتن احساس راحتی داشته باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل کتونی ونس آشنا شوید.

ونس

ونس

ونس ERA؛ ترند محبوب دیروز و امروز

خانم ها و آقایان پیش از انتخاب بهترین مدل کفش ونس زنانه، باید نسبت به ویژگی های طرح های مختلف آن اطلاعات داشته باشند تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. برای مثال این طرح یک نوع پای افزار اسکیت محسوب می شود که ساق کوتاه دارد و با بند بسته می شود. ERA راحتی فوق العاده ای در پا دارد و می توان آن را با شلوار جین ست کرد. این نوع ونس را می توان یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین نوع های کتونی ونس دانست که امروزه نوع سفید آن دوباره به دنیای مد برگشته است و بسیار پر کاربردتر از گذشته ظاهر شده است.

ونس

ونس

ونس Authentic را امتحان کنید؛ جدیدترین مدل های ونس را بشناسید

این طرح دارای ظاهر بسیار ساده ای است که معمولا رنگ های خنثی آن مثل سفید طرفداران بسیاری دارد. به علاوه کفش مردانه اسپرت مشکی آن نیز برای ست کردن ایده آل است. اگر در انتخاب مدل کفش اسپرت دخترانه به دنبال کالایی مینیمال و جذاب می گردید، Authentic انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این مدل ونس تا حدودی به کفش کتانی هم شناخته می شود و می توان گفت برای استایل های جذاب و نیمه رسمی هم گزینه مناسبی محسوب می شود. شما می توانید از این کتونی در کنار شلوار پارچه ای استفاده کنید و اصلا نگران خراب شدن استایل خود نباشید.

ونس

ونس

ونس ساق دار برای همه فصل!

یکی از عجیب ترین اتفاقات در نیای مد این است که این کفش ها برای هر فصل و یا حتی مکانی طراحی و تولید شده اند و شما می توانید نسبت به سلیقه و فصلی که در آن حضور دارید از این کفش ها انتخاب نمایید. برای ست کردن لباس با کتونی ونس روش های زیادی وجود دارد. این کتونی معمولا برای استایل های غیر رسمی است و بهتر است با لباس های اسپرت ست شود. ابتدا باید مدل کتونی ونس خود را انتخاب کرده و سپس متناسب با آن برای استایل خود کمک بگیرید. البته همانطور که در قسمت های بالاتر گفته شد شما در استایل های نیمه رسمی با کت و شلوار هم می توانید آن را ست کنید فقط کافی است به جزئیات دقت بیشتری نمایید.

01

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها