|

استایل پانته آ بهرام رو بشناسیم

استایل آوانگارد "پانته آ بهرام"؛ ببین مامی پوست شیر عجب خوشگلاسیونی راه انداخته!

پانته‌آ بهرام از جمله بانوان بسیار هنرمند سینما و تلویزیون است که همیشه از استایل هایی بسیار ویژه و چشمگیر برخورداره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها وقتی صحبت از پیشروهای مد و فشن در ایران میشود که به دور از هنجار های معمول جامعه لباس می پوشند و اوت فیت هایی نسبتا عجیب و غریب برای خود امتحان می کنند قبل از همه نام فرشته حسینی و نوید محمد زاده می درخشد، زوج دوست داشتنی و تواند سینمای ایران که تا به حال نقش آفرینی هایی بسیار موفقی داشته اند و به عنوان یکی از محبوب ترین زوج های سلبریتی شناخته می شوند اما این که گمان کنیم فرشته حسینی و نوید محمد زاده در این راه تنها هستند تفکری بسیار نا به جا ست چه بسا که افرادی نظیر اندیشه فولادوند و یا حتا بهنوش بختیاری سال هاست از استایل های شخصی خودشون استفاده می کنند.

نوید محمد زاده و فرشته حسینی

با وجود تمام تفاسیر بالا امروزه فرشته حسینی به عنوان یک نماد بارز از هنرمندی با استایل آوانگارد شناخته می شود اما از دیگر هنرمندان بسیار محبوب و پرطرفدار کشورمان که ما بسیار هم با او خاطره داریم و ایشان نیز این سبک پوششی برای خود استفاده می کنند خانم پانته‌‌آ بهرام است. به بهانه پایان سریال پوست شیر و استایل بسیار جالب توجه بانو بهرام در مراسم پایانی این سریال نگاهی می اندازیم به اوت فیت های مختلف ایشون تا ببینیم دقیقا از چه ویژگی های پوششی ای در استایل کردن هاش استفاده میکنه.

استایل آوانگارد یعنی چه؟

لغت آوانگارد که در اصل کلمه‌ ای فرانسوی است، به معنای طلایه‌دار یا پیشرو معنی می‌ شود. در زبان فرانسه Avant به معنی جلو و Gard به همان معنای گارد نظامی است. در اصطلاحات نظامی آوانگارد به سربازانی ورزیده گفته می‌ شد که برای یافتن مسیرها و هشدار در مورد خطرات احتمالی، جلوتر از سایر افراد ارتش در میدان نبرد پیشروی می‌ کردند. امروزه در استایل و پوشش هم همین گونه است، افرادی که آوانگارد لباس می پوشند بسیار جسور، خلاق، ساختار شکن و پویا هستند. در دنیای امروز آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه‌ ها و پا گذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه‌ های مختلف هنری مانند ادبیات، سینما، فشن، میکاپ، دکوراسیون، نقاشی، معماری و حتی آشپزی است. در کل می توان گفت آوانگارد به افراد و یا کارهایی اطلاق می‌ شود که خلاق و بدعت‌ آمیز هستند و احترام ویژه‌ ای برای هنر، فرهنگ، فشن و ترکیب آن‌ها با لایف استایل قائل هستند و در صنعت فشن هر چیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود، لیبل آوانگارد به خود می‌ گیرد.

پانته‌آ بهرام

1.پانته‌آ بهرام جسور در هر انتخاب

به گزارش شایانیوز، با توجه به توضیح های بالا مشخص است که افرادی از این سبک استقبال می کنند که جسارت پوشیدن لباس های غیره منتظره و دور از ذهن را داشته باشند. جالب است بدانید که حتا استفاده از برخی رنگ ها نیز نیازمند جسارت است که طبیعیتا در یک استایل آوانگارد دیده می شود و خانوم پانته آ بهارم نیز به مراتب از آیتم های رنگی و پر نقش و نگار استفاده میکنه که نشانه یک استایل آوانگارد می باشند.

پانته‌آ بهرام

2.پانته‌آ بهرام خوش ذوق در آرایش مو ها

یکی دیگر از المان های استایل های مختلف خانوم پانته آ بهرام این است که در رابطه با موهایشان نیز جسارت بسیار بالایی دارند و برخلاف بسیاری از خانم ها که روی کوتاهی، بلندی و یا رنگ آن ها فوق العاده حساس هستند ایشون تا به حال با انواع مدل موهای مختلف دیده شده حتا کچل، درست مانند فرشته حسینی که بهترین الگو آوانگارد پوشی در سینمای ایران می باشد. اما با نی حال باید به این نکته بسیار جذاب و ظریف اشاره کنیم که خانم بهرام علاقه ای به آرایش های چند لایه و غلیظ نداره و به طور معمول با یک آرایش لایت مینیمال دیده میشه که مهربونی چهره اش رو چند برابر میکنه.

پانته‌آ بهرام

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل پانته آ بهرام قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها