|

معرفی جدیدترین مدل های لباس شب طوسی

جدیدترین مدل های لباس مجلسی طوسی؛ از معجزه پادشاه رنگ ها در استایل مجلسی غافل نشوید!

لباس مجلسی طوسی

چه برای یک مهمانی باشد، چه عروسی و چه جشن تولد، وجود یک پیراهن مجلسی در کمد لباس هر خانمی یک نیاز ضروری است، حال چه بهتر که آن طوسی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرقی نمی کند چه برای یک مهمانی باشد، چه عروسی و چه جشن تولد، وجود یک پیراهن مجلسی در کمد لباس هر خانم شیک پوشی، یک نیاز ضروری است. انتخاب لباس مجلسی و استایل مناسب برای مهمانی نباید آن‌ قدرها هم که به نظر می‌ رسد کار سختی باشد؛ بلکه می‌ تواند خیلی سرگرم کننده باشد و به شما احساس خاص بودن نیز دست بدهد. البته اگر ندانید که چه دقیقا به دنبال چه چیزی هستید، این روند می‌ تواند سخت باشد. برای داشتن یک استایل مجلسی شیک و خاص فقط کافی است چند قاعده‌ ساده را دنبال کنید تا مطمئن شوید مدل لباس مجلسی زنانه مناسب را یافته‌اید. جالب است که بدانید این موضوع که باید در مهمانی ها و مجالس چگونه آیتم ها و رنگ ها را ست کنید و یا در کنار هم استفاده کنید مسئله بسیار مهمی است و در نتیجه نهایی و استایل شما تاثیر زیادی دارد. پیراهن مشکی مجلسی کوتاه یا همان چیزی که به Little Black Dress معروف است، از گذشته تا اکنون از مدل‌ های خاص و پرطرفدار لباس مجلسی برای خانم‌ ها بوده است؛ یک مدل شیک که برای هر سن و هر مهمانی مناسب است. اما بهتر است همیشه به یک مدل لباس مجلسی مشکی بسنده نکنید.

زیرا در این حالت استایلی خاص و متفاوت نخواهید داشت، برای خاص بودن از کلیشه ها دوری کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل مجلسی با لباس مجلسی طوسی آشنا شوید.

لباس+مجلسی+طوسی

لباس مجلسی طوسی

از ترکیب طوسی و نقره ای استفاده کنید تا بدرخشید

برای انتخاب یک پیراهن مجلسی فراموش نکنید که همیشه در ابتدا فرم بدن، اصلی‌ترین عامل برای پیدا کردن بهترین مدل لباس است. بهترین مدل لباس، لباسی است که بهترین ویژگی‌ های اندام شما را برجسته‌ تر کند و همچنین نقص‌ های شما را بپوشاند. حال پیشنهاد ما برای شما با هر ویژگی ظاهری ای که هستید استفاده از پیراهن های دو رنگ نقره ای و طوسی است، زیرا ترکیب طوسی با نقره ای باعث می شود شما مانند ملکه ها بدرخشید. البته برای ست کردن رنگ طوسی با نقره ای می توانید از اکسسوری های نقره ای هم کمک بگیرید برای مثال پیراهن خود را تک رنگ انتخاب نمایید و یک توربان نقره ای را با آن ست کنید و یا از زیورآلات نقره ای برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید.

لباس مجلسی طوسی

لباس مجلسی طوسی

پیراهن های حریر و کلوش طوسی را فراموش نکنید

یکی از باید و نباید های مهم در انتخاب پیراهن های مجلسی توجه به برش و یا حتی جنس پارچه آن ها است، زیرا این دو ویژگی در چگونگی ظاهر و یا حتی چگونه دیده شدن اندام شما تاثیر بسیار زیادی دارند. برای مثال اگر اندام درشتی دارید بهتر است که پیراهن طوسی خود را از طوسی های تیره انتخاب کنید و دقت کنید که دارای برش کلوش باشد زیرا این مدل پیراهن ها به بدن نمی چسبند و در نتیجه ابعاد واقعی شما را نشان نخواهند داد. جنس لباس مجلسی کلوش بهتر است از کرپ یا حریر باشد که ایستایی لخت و مناسب تری دارند زیرا در این حالت چین های زیباتری در قسمت دامن و یا پایین پیراهن خواهید داشت.

لباس مجلسی طوسی

لباس مجلسی طوسی

پیراهن طوسی دانتل دوزی شده با مدل ماهی؛ ترند های لباس مجلسی را بشناسید

منظور از مجلس کاملا رسمی معمولا مهمانی‌هایی در حد عروسی است. برای انتخاب لباس مجلسی مناسب عروسی باید دقت بیشتری نسبت به مهمانی‌ های دیگر داشته باشید. حال اگر برای یک عروسی باشکوه آماده می شوید و می خواهید در این مهمانی متفاوت باشید و بدرخشید بهتر است که یک پیراهن زیبا و طوسی را با فرم ماهی انتخاب کنید. این فرم پیراهن یکی از پیراهن های ترند سال است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. فراموش نکنید که پیراهن های دانتل دوزی شده گزینه های شیک تر و مناسب تری هستند.

لباس مجلسی طوسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها