|

انواع استایل با مانتو فری سایز

تفاوت مانتو فری سایز با اور سایز چیست؟ سال جدید دیگه مانتوهای اندامی و جذب مد نیستن!

مانتو فری سایز

اندازه و سایز لباس یکی از ویژگی های مهم در پوشاک است که است که در هنگام خرید لباس علاوه بر کیفیت، مدل و رنگ، توجه افراد را جلب می‌ کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اندازه و سایز لباس چیزی است که در هنگام خرید لباس علاوه بر کیفیت و رنگ، توجه افراد را جلب می‌ کند، در واقع افراد محصولات انتخابی‌ شان را بر اساس در دسترس بودن سایز آن‌ ها، انتخاب یا رد می‌ کنند. لباس ها بر اساس سایز و مدل به چند دسته فری سایز و اور سایز و یا دارای سایز بندی تقسیم می شوند، اگر بپرسید ترند امسال کدامیک از این مدل ها است باید بگوییم که مانتو ترند سال قطعا یک مانتو فری سایز و یا اوری سایز است زیرا لباس های اندامی و جذب خیلی سال است که از ترندهای دنیای مد فاصله گرفته اند. حال اگر می خواهید بهار را مدرن و در عین حال راحت بگذرانید بهتر است یک مانتو آزاد انتخاب کنید، البته قبل از انتخاب پیشنهاد می کنیم از تفاوت فری سایز و اورسایز اطلاع پیدا کنید تا بتوانید انتخابی آگاهانه و صحیح تر داشته باشید. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی چند صباحی است که لباس‌ های اورسایز نسبت به فری سایز ها نیز حسابی ترند و محبوب شده‌اند.

مانتو فری سایز به صورتی دوخته می شود که خانم ها با چند سایز مختلف می توانند از آن ها برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف استفاده نمایند. به طور کلی می توان گفت مانتو فری سایز بصورت همزمان چند سایز مختلف را پوشش می دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل 1402 با مانتو فری سایز آشنا شوید.

مانتو فری سایز

مانتو فری سایز

مانتو فری سایز؛ با هر سایزی میتونی بپوشی!

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم لباس‌ های فری‌ سایز، در واقع لباس‌ های آزاد و انعطاف‌ پذیری هستند که به منظور مناسب بودن برای اکثر سایز ها طراحی شده‌ اند، لازم به ذکر است که این لباس‌ ها حالت آزاد و روانی دارند و بسیار راحت هستند. به عبارتی دیگر نه خیلی تنگ هستند و نه خیلی گشاد. برای مثال شما می توانید با هر سایزی که هستید یک مانتو فری سایز انتخاب کنید؛ البته دقت کنید که این مدل مانتوها به طور کلی برای افراد خیلی لاغر و یا خیلی چاق گزینه مناسبی نیستند، ولی برای بقیه افراد می توان گفت بهترین انتخاب محسوب می شوند.

مانتو فری سایز

مانتو فری سایز

مانتو اور سایز؛ از ترندهای سال 1402 جا نمانید

اور سایز همان‌ گونه که از نامش پیدا است، شامل لباس‌ ها و اکسسوری‌ های بزرگ‌ تر از سایز معمول می‌ شود. به عبارتی دیگر اوورسایز سایز جدا و خاصی نیست؛ بلکه سبکی از پوشش میان افراد است. این سبک پوشش از سال ۱۹۲۰ وارد دنیای مد و فشن شده است، در واقع دهه بیست میلادی به عنوان دهه زیبایی‌ شناسی پس از جنگ شناخته شد و تغییرات چشمگیری در دنیای مد ایجاد کرد. جالب است که بدانید این مدل از لباس ها از سایز واقعی شما باید چند سایز بزرگتر باشند برای مثال اگر سایز شما 36 است باید از لباس های سایز 40 استفاده کنید تا اور سایز پوشیده باشید.

مانتو فری سایز

مانتو فری سایز

تفاوت مانتو اورسایز با مانتو فری سایز!

همانطور که در قسمت های بالاتر گفتیم مانتو فری سایز با اورسایز تفاوت هایی دارد، لباس‌ های فری‌ سایز لباس‌ های آزادی هستند که محدوده‌ سایزی خاصی را (معمولا از ۳۶ تا ۴۴) پوشش می‌ دهند در حالی که لباس‌ های اوورسایز لباس‌ هایی هستند که ۲ الی ۴ سایز از سایز واقعی شخص بزرگ‌ ترند. یکی از ویژگی های لباس های اور سایز این است که از لباس های فری سایز آزادتر هستند، البته در کل فراموش نکنید که این لباس‌ ها را نباید با لباس‌ های سایز بزرگ اشتباه بگیرید. لباس‌ های سایز بزرگ big size لباس‌ هایی هستند که در سایزبندی بیشتر از 50 تولید می‌ شوند.

مانتو فری سایز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها