|

بررسی استایل مائده طهماسبی

استایل هنری و جسورانه مائده طهماسبی در فجر؛ خانم شب های مافیا چه با آقایی ست پوشیده!

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی بازیگر و کارگردان ایرانی و همسر فرهاد آئیش است که به تازگی با استایل و ست پوشی با همسرش همه توجه ها را به خود جلب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مائده طهماسبی متولد 1336 در بابل، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم است. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی از دانشگاه آلمان است. او در سال 1377 به همراه همسرش فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی که مائده طهماسبی در آن حضور داشته  فیلم دایره جعفر پناهی است، البته او بعدها با بازی در فیلم آذر، هیس! دخترها فریاد نمی زنند، باد در علفزار می پیچد و سنتوری به شهرت فراوانر رسید. جالب است که بدانید این زوج هنرمند یکی از بی حاشیه ترین زوج های سینمایی هستند که می توان گفت در کنار زندگی عاشقانه خود با ست کردن لباس های خود عشق و همبستگی بین خود را نیز به نمایش می گذارند. اگر بخواهیم با نگاهی کلی بگوییم مائده طهماسبی هنری پوش و جسور است و برای انتخاب لباس هایش سلیقه شخصی و راحتی را در اولین الویت قرار می دهد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این زوج هنرمند و ست پوش زمانی که مائده طهماسبی در آلمان دانشجو بود در یکی از برنامه های تئاتری فرهاد آئیش با هم آشنا شدند و بعد از سه سال ارتباط با پیشنهاد فرهاد آئیش با هم ازدواج کردند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جنجالی ترین استایل های این خانم بازیگر و همسرش آشنا شوید.

استایل مائده طهماسبی

استایل مائده طهماسبی

استایل شجاعانه مائده طهماسبی در چهلمین جشنواره فجر

مائده طهماسبی یکی از هنرمندان سینمای ایران است که با استایل و شخصیت نترس خود ثابت کرده است که یک خانم هرطور که دوست دارد می تواند استایل شخصی خود را انتخاب کند و با اعتماد به نفس در همه جا با آن ظاهر شود. او در بیشتر اوقات هنری پوش است و با همسرش ست می پوشد، البته ست پوشی نه به این معنی که کاملا مانند لباس فرم لباس می پوشند بلکه آن ها سبک و یا گاها رنگ های استایل خود را با هم ست می کنند. سبک هنری به افراد آزادی زیادی می‌ دهد و آن‌ ها را محدود به ترندهای مد نمی‌ کند. هنرمندان، مبانی بصری مثل رنگ‌ شناسی، تاثیر خطوط، نمادها و… را یاد گرفته‌اند و این آموخته‌ ها زمانی که با خلاقیت نامحدود ترکیب شود نتیجه‌ ای فوق‌العاده و جذاب به همراه دارند.

استایل مائده طهماسبی

استایل مائده طهماسبی

ست پوشی مائده طهماسبی با آقایی در جشنواره فجر

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم این زوج هنرمند و به دور از حاشیه در بیشتر اوقات استایل و لباس های خود را با هم ست می کنند و برای شرکت در مراسم معمولا از سبک های هنری و یا آوانگارد استفاده می کنند. این زوج عجیب و غریب لباس نمی پوشند ولی جسارتشان در انتخاب لباس کاملا ستودنی است. این زوج هنرمند گاها از ست از شلوارهای سندبادی و بوت های چرم بلند استفاده می کنند و در بیشتر اوقات لایه لایه لباس می پوشند.

استایل مائده طهماسبی

استایل مائده طهماسبی

استایل سنتی مائده طهماسبی؛ اکسسوری پایه اصلی هنری پوش ها

یکی از ویژگی های افرادی که به سبک هنری لباس می پوشند استفاده از اکسسوری های سنتی و اصیل است در کل در تمام فرهنگ ها استفاده از طرح ها و المان های محلی بخشی از استایل هنری محسوب می شود. مائده طهماسبی علاوه بر اینکه در انتخاب لباس های خود بسیار با اعتماد به نفس عمل می کند در انتخاب اکسسوری های استایل خود هم همین گونه است. او برای مثال از گوشواره و یا حتی کیف و کفش های گلیمی استفاده می کند و یا با استفاده از لباس های نخی و الیاف طبیعی به نوعی باز این سبک آزاد را به ما یادآوری می کند.

استایل مائده طهماسبی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مائده طهماسبی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها