|

چه مانتویی مناسب چه اندامی است؟

هر مانتویی مناسب هر اندامی نیست؛ اصلی ترین بخش استایلتو متناسب با فرم بدنت انتخاب کن

انتخاب مانتو متناسب با اندام

مدل و رنگ مانتو اگر به درستی انتخاب شود عیب های فرم اندام شما تا حدود زیادی پوشیده می شود و باعث می شود تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که مانتو یکی از اصلی ترین آیتم های استایل خانم های ایرانی است در نتیجه تاثیر بسیار زیادی در چگونه به نظر آمدن آن ها خواهد  داشت. پس بدیهی است که رنگ و مدل مانتو اگر به درستی انتخاب شود عیب های فرم اندام شما تا حدود زیادی پوشیده می شود و باعث می شود تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید. یکی از ویژگی هایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است، اگر مانتو خود را متناسب با اندام خود انتخاب کنید می توانید بسیاری از ویژگی هایی که می خواهید را در استایل خود به وجود بیاورید و یا حتی عیب ها را بپوشانید. در نتیجه بهتر است قبل از اینکه به سراغ ترندهای سال جدید و خرید مانتو بروید مانتو مناسب هر اندام را بشناسید تا آگاهانه انتخاب کنید. جالب است که بدانید فرقی ندارد که به مهمانی می روید یا خیابان، یا چه سبکی را برای استایل خود انتخاب می کنید در نهایت باید به ویژگی های گفته شده در انتخاب لباس خود دقت نمایید.

به صورت کلی خانم‌ هایی که درشت اندام هستند، بهتر است از مانتو‌هایی با جنس پارچه نخی و یا کتان استفاده کنند و دور پارچه‌ های کشی و استرچ را که به بدن‌ می‌چسبند را خط بکشند. در ادامه این مقاله همراه م باشید تا با انواع استایل برای اندام های مختلف آشنا شوید.

مانتو مناسب هر اندام

با هر اندامی مانتو کتی بپوشید؛ ترند همه افراد

مانتو کتی یکی از مانتوهایی است که برای هر نوع اندام و یا سنی گزینه مناسبی محسوب می شود. جالب است که بدانید این مانتو برای افراد چاق و یا حتی خیلی لاغر معجزه می کند و به ایده آل دیده شدن شما در هر حالتی کمک می کند. مانتوهای کتی معمولا قد کوتاهی دارند به همین دلیل بیشتر برای افراد قد بلند توصیه می شوند، ولی این به این معنا نیست که قد کوتاه ها نمی توانند مانتو کتی بپوشند بلکه آن ها هم می توانند این مانتو را انتخاب کنند با این تفاوت که در ست کردن آن باید دقت بیشتری کنند. برای مثال مانتو کتی را با شلوار دمپا و کفش پاشنه بلند ست کنند تا قد بلندتر دیده شوند.

مانتو مناسب هر اندام

مانتو مناسب هر اندام

اگر لاغر هستید مانتوهای یقه بزرگ را انتخاب کنید

مانتو یکی از اقلام لازم و واجب خانم‌ های ایرانی است که با توجه به مدل‌ ها و طرح‌ های مختلفی که دارد، می‌ توان با توجه به موقعیت‌ های مختلف از آن‌ ها استفاده کرد. جالب است که بدانید مانتوهایی که یقه های بزرگ دارند برای افراد چاق گزینه مناسبی نیستند زیرا شما را درشت تر از آنچه هستید نشان می دهند. ولی این مانتوها برای افرادی که لاغر هستند یا بالاتنه لاغری دارند توصیه می شود زیرا باعث متناسب دیده شدن این مدل اندام ها می شوند. پس فراموش نکنید که در انتخاب مانتو عوامل بسیار زیادی تاثیر گذار هستند، اما اثرگذاری هیچ یک از آن‌ ها به اندازه فرم اندام نمی‌ باشد.

مانتو مناسب هر اندام

مانتو مناسب هر اندام

افراد درشت مانتوهای طرح دار و پترن دار نپوشند!

اگر اندام درشتی دارید و یا جزو افراد چاق محسوب می شوید، فراموش نکنید که مانتوهای ژاکارد و طرح دار گزینه های مناسبی برای شما نخواهند بود زیرا شما را درشت تر نشان خواهند داد در نتیجه سعی کنید به سراغ مانتوهایی با پارچه های ساه و بدون پترن بروید. از لحاظ دوخت نیز مانتو راسته و آزاد بهترین انتخاب برایشما خواهد بود و به یاد داشته باشید که رنگ‌ های تیره نیز شما را لاغرتر نشان می‌ دهند.

مانتو مناسب هر اندام

مانتو مناسب هر اندام

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها