|

بررسی استایل سانیا سالاری

استایل گری آکادمی سانیا سالاری در اکران مطرب؛ ارغوانِ دلدادگان چه خاص شده با لباس قرمز

سانیا سالاری

سانیا سالاری بازیگری جدید و جوان ایرانی است که در سن 29 سالگی به سر می برد و با لباس ها و استایل های زرد گری آکادمی خود شهرت یافته است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سانیا سالاری متولد 20 تیر 1368 در بوشهر ، بازیگر سینما و تلویزیون است و فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد. او فعالیت هنری خود را از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرده است و در قاب تلویزیون با سریال دلدادگان معرفی شد و به چهراه ای آشنا تبدیل شد. یکسال بعد با پخش این مجموعه او کنار سامان صفاری و حضور چهره هایی چون شاهرخ استخری و پانته آ بهرام و حمید گودرزی به اوج شهرت رسید. در کل می توان گفت سانیا سالاری یک بازیگر جوان و با استعداد ایرانی است که در فیلم و سریال هایی بازی کرده است. از مهم ترین آن ها دلدادگان و سریال گیسو بوده است که این بازیگر در آن ها خوش درخشید. جدا از بحث فعالیت هنری سانیا سالاری یکی از بحث هایی که در مورد او بسیار مورد توجه قرار گرفته است استایل و سبک پوشش این خانم جوان است. او به طور کلی از رنگ های شاد و مخصوصا زرد استفاده می کند و تا حدودی می توان گفت از سبک گری آکادمی و کژوال برای انتخاب لباسهایش کمک می گیرد.

استایل گری آکادمی نوعی سبک پوششی زیبا و ساده است که در آن از تلفیق رنگ های تیره و روشنی که در طبیعت می بینیم، الهام گرفته می شود و حالتی میانه دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های گری آکادمی سانیا سالاری آشنا شوید.

استایل سانیا سالاری

استایل سانیا سالاری

استایل قرمز و گری آکادمی سانیا سالاری در اکران خصوصی مطرب

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم سانیا سالاری یکی از بازیگران ایرانی و شیک پوش است که از استایل گری آکادمی برای انتخاب لباس های خود استفاده می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در لایه های عمیق تر این سبک از استایل، بخش هایی از این استایل که در آن از رنگ های تیره استفاده شده به سبک گوتیک نزدیک است اما رنگ های روشن آن ترکیب لطیف و زیبایی را خلق می کنند. پیراهن و یا مانتوهای نخی و تهیه شده از الیاف طبیعی که با طبیعت سازگار هستند هم جزو آیتم های اصلی این سبک از استایل نیز محسوب می شوند.

استایل سانیا سالاری

استایل سانیا سالاری

سانیا سالاری و رنگ مورد علاقه؛ به زیبایی درخشش خورشید

یکی از رنگ های مورد علاقه سانیا سالاری که می توان گفت تا حدودی در بیشتر استایل های او می توان شاهد این رنگ بود رنگ زرد است. البته فراموش نکنید که افرادی که به سبک گری آکادمی لباس می پوشند از رنگ هایی که در طبیعت دیده می شوند برای انتخاب لباس هایشان استفاده می کنند. پس می توان گفت استفاده سانیا سالاری از رنگ زرد در همه آیتم های استایل نیز اتفاق عجیبی نیست. سانیا سالاری فرقی نمی کند در چه فصل و زمانی از سال باشد در کل در استایل های خود از رنگ زرد؛ خردلی و یا سفید به وفور استفاده می کند.

استایل سانیا سالاری

استایل سانیا سالاری

سانیا سالاری با مانتو بلند شتری در اکران بدون تاریخ بدون امضا

در انتخاب آیتم های این استایل سانیا سالاری همانند استایل های دیگر او از رنگ های موجود در طبیعت الهام گرفته شده است و می توان گفت به همان اندازه که ساده که همیشه است ساده و دلبرانه به نظر می آید. جالب است که بدانید در استایل گری آکادمی ترکیب هایی که طی سال های اخیر به دلیل تلاش طراحان برای بازگرداندن دنیای مد به سمت طبیعت بیشتر از پیش دیده می شوند؛ از عناصری مانند ژاکت های خاکستری یا شتری، استایل های مونوکروم با رنگ های برگرفته از طبیعت و کت های سبز زیتونی کمک می گیرند. سانیا سالاری همانطور که در تصاویر پایین می بینید تا حدودی استایلی به سبک کولی ها و یا بوهمین هم دارد.

استایل سانیا سالاری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سانیا سالاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات با جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیک پوش جذاب خو استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها