|

معرفی انواع پرایمر

معرفی بهترین زیرساز آرایش صورت؛ آرایشو که همه بلدن حرفه ای آرایش کردنو یاد بگیرید!

پرایمر صورت

یکی از مهم‌ترین راهکارهای افزایش ماندگاری آرایش روی صورت، استفاده از پرایمر برای آماده سازی پوست قبل از آرایش است. حال چه نوع پرایمری؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه های این روزهای خانم ها با گرم شدن هوا، ماندگاری آرایش و داشتن میکاپی بی نقص است که در ادامه با چند ترفند آرایشی برای رفع این دغدغه ها آشنا خواهید شد. در نتیجه فراموش نکنید آماده سازی پوست قبل از آرایش مهم‌ ترین مرحله است. استفاده از پرایمر نه تنها باعث افزایش ماندگاری مواد آرایشی روی پوست شما می‌ شود، بلکه مانند سدی از پوست شما در برابر مضرات لوازم آرایش و همچنین آلودگی‌ های محیطی محافظت می‌ کند. همچنین پرایمر صورت کاملا نواقص پوست و منافذ را پوشانده و در نتیجه با استفاده از آن، پوست شما صاف‌تر و آرایش‌تان بی عیب و نقص‌تر می ‎شود. حال قبل از اینکه اقدام به خرید پرایمر کنید بهتر است ابتدا با انواع و کارایی های آن ها آشنا شوید و در ادامه انتخابی آگاهانه و کارآمد داشته باشید. برای برخی از افراد که مدتی پس از آرایش پوستشان برق می‌ زند، پرایمر محصولی کاربردی است. زیرا چربی اضافی پوست را گرفته و آن را مات می‌ کند. همچنین برای محو کردن لک‌ های پوستی، جای جوش، تیرگی و بستن منافذ باز پوستی نیز مناسب است و باعث می‌ شود آرایش شما طی روز تکان نخورد!

 در نتیجه شما چه پوست چرب و یا خشکی داشته باشید باید از زیرساز آرایش استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع پرایمر و زیرساز آرایش آشنا شوید.

انواع پرایمر و زیرساز آرایش

انواع پرایمر و زیرساز آرایش

پرایمر پوست طلایی را حتما امتحان کنید

اگر به دنبال یک زیرساز مناسب برای پوست صورت و آرایش خود هستید پیشنهاد ما به شما پرایمر طلایی است. این طیف رنگی انتخاب خوبی برای خنثی کردن رنگ تیره و خاکستری پوست است. در نتیجه اگر پوست شما رنگی بی‌‌حال و تیره پیدا کرده است از پرایمر طلایی یا برنزه کمک بگیرید. از سوی دیگر پرایمر طلایی به پوشاندن جوش‌ های سرسیاه و انواع دیگر جای جوش، جلوگیری از پیری زودرس و کلاژن سازی پوست شما نیز کمک می‌ کند. برخی از برندهای آرایشی به پرایمر های گلد خود اسانس طلا هم اضافه نموده‌اند و معتقدند این امر به جوانسازی، شادابی، درخشندگی و افزایش گردش خون در پوست صورت کمک فراوانی می‌ کند. 

انواع پرایمر و زیرساز آرایش

پرایمر لب؛ دیگر نگران پاک شدن رژلبتان نباشید!

این نوع پرایمر برای از بین بردن خط و صاف کردن لب طراحی و ساخته شده است، در نتیجه پیشنهاد می کنیم در روزهای گرم برای بالا بردن ماندگاری رژ های خود از پرایمر لب استفاده کنید. توجه داشته باشید که از فواید پرایمر لب این است که مانع خشک شدن لب ها خواهد شد. زمانی که از پرایمر لب استفاده می کنید وقتی در مهمانی هستید بعد از خوردن اولین نوشیدنی دیگر نیازی به نگرانی برای پاک شدن رژ لبتان نخواهید بود و یا لبی خشک و پوسته پوسته نخواهید داشت.

انواع پرایمر و زیرساز آرایش

پرایمر چشم بزنید؛ به سلامت مژه و پلک خود اهمیت دهید

یکی از رایج ترین نوع های پرایمر موجود در بازار که جدیدا خیلی زیاد استفاده می شود پرایمر مژه است، پرایمر مژه باعث می شود ریمل به آسانی روی مژه سر بخورد و ماندگاری بیشتری داشته باشد. پلک ها مخصوصا افرادی که پوست های چربی دارند دارای چین و چروک های ریز و معمولا چرب و روغنی هستند. استفاده از پرایمر دور چشم باعث می شود چربی دور چشم کاهش پیدا کند و چین و چروک های اطراف آن محو شود. در نتیجه شما می توانید آرایش چشم ماندگارتر و زیباتری داشته باشید.

انواع پرایمر و زیرساز آرایش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها