|

بررسی استایل سمیرا حسن پور

استایل وینتیج و جذاب سمیرا حسن پور در جشنواره؛ گلین توی جیران چشم ناصرو دور دیده!

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور یکی از بازیگران خوش پوش است که علاقه زیادی به نقاشی دارد و پیگیر موسیقی و نوازندگی پیانو می باشد، او همسر یک کارگردان است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سمیرا حسن پور متولد 16 آذر 1363 در تهران و بازیگری کاملا ایرانی است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد واحد اراک است و علاقه زیادی به نقاشی دارد، سمیرا حسن پور پیگیر موسیقی و نوازندگی پیانو هم می باشد. فعالیت هنری او بصورت حرفه ای با تئاتر دانشکده و با تشویق استادش بهرام بیضایی و حضور در کلاس های بازیگری، شروع شد. او سال 1388 در سن 25 سالگی با سریال چاردیواری  کنار سعید آقاخانی و امیر جعفری وارد قاب تلویزیون شد و سپس همین سال در سریال دلنوازان بازی کرد. او بعدها با با نقش گلرخ سریال پایتخت 1 در نوروز 1390 شناخته تر شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ سمیرا حسن پور در سال 1392 وقتی 29 ساله بود اولین تجربه سینمایی را با فیلم تمشک به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی سامان سالور به دست آورد. جالب است که البته همه این بازیگر خانم را این روزها با بازی در سریال جیران و کارکتر گلین میشناسیم و در یاد داریم. با نگاهی کلی می توان گفت این خانم بازیگر در استایل شخصی خود بیشتر کژوال و وینتیج لباس می پوشد و از آیتم های راحت استفاده می کند.

استایل وینتیج اشاره به ترکیب کردن و پوشیدن آیتم‌ های یک ست لباس دارد که در دوره‌ های زمانی گذشته طرفدار داشته است. در ادامه این مقاله هماره ما باشید تا با چندتا از استایل های زیبای سمیرا حسن پور آشنا شوید.

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور

استایل وینتیج سمیرا حسن پور در فجر؛ در زمان سفر می کند

استایل‌ ها و سبک لباس پوشیدن هر فرد بسته به سلیقه و جایگاه او متفاوت است. یکی از استایل‌ هایی که امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده است، استایل وینتیج است. برای ست کردن استایل وینتیج می‌ توانید از آیتم‌ های قدیمی و طرح‌ های زمان‌ های گذشته در لباس‌ های خود استفاده کنید. البته بر عکس تصور عام که با شنیدن اسم وینتیج به یاد لباس‌ های کهنه و از مد افتاده می افتند، سبک وینتیج به کالایی ارزشمند و قیمتی اشاره دارد. همانطور که در قسمت های بالاتر گفته ایم  سمیرا حسن پور از این سبک هم برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد، پس می توان گفت که کت و شلوار طوسی و آینه کاری شده در تصاویر پایین دقیقا یادآور همین سبک از لباس پوشیدن است.

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور با استایل متفاوت و جیپسی در اکران فیلم سرکوب

یکی از ویژگی های استایل سمیرا حسن پور این است که او هر چه را که با آن راحت باشد و بپسندد می پوشد حتی اگر کمی با سبک شخصی و همیشگی او فاصله داشته باشد. همانطور که در تصویر پایین می بینید او برای شرکت در مراسم اکران فیلم سرکوب یک پیراهن جیپسی طور پوشیده است و آن را با صندل های بندی ست کرده است. جالب است که بدانید افرادی که کژوال می پوشند هم تا حدودی به دلیل اینکه استایل های راحت را انتخاب می کنند به سبک های آزاد پوشی مانند بوهمین و یا حتی گری آکادمی و هنری نیز نزدیک هستند.

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور با پالتو پروانه ای در اکران خصوصی جیران

استایل پایین را می توان تا حدودی همان استایل وینتیج دانست زیرا همانطور که می بینید سمیرا حسن پور در استایل پایین یک دامن را بوت های بلند و جیپسی ست کرده است و برای تکمیل استایل خود یک پالتو بلند روی ان ها پوشیده است. استایل وینتیج در دنیای امروزی هم فرصتی برای دوباره دیدن مدها و لباس‌ هایی است که خارج از زمانی که خلق شده‌ اند برای مردم امروز، حاوی پیامی تازه هستند. لباس‌ هایی که الهام‌ بخش زندگی ما می‌ شوند.

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سمیرا حسن پور قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست شیک پوش جذاب خوش استایل تحصیلات بالا مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرداست موفق باشید

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا جذاب خوش استایل شیک پوش مجرد است موفق باشید

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیک پو ش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشید

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی