|

برای ورزش و پیاده روی چه مانتویی بپوشیم؟

تو این هوا پیاده روی میچسبه ولی با چه مانتویی؟ معرفی جدیدترین مدل های مانتو ورزشی

مانتو ورزشی

وقتی تصمیم می گیرید ورزش را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید، لباس و استایل ورزشی برای شما اهمیت پیدا می کند. پس لباس های ورزشی را بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی تصمیم می گیرید ورزش را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید، لباس و استایل ورزشی برای شما اهمیت پیدا می کند. چراکه انتخاب درست لوازم و پوشاک ورزشی می تواند بر سلامتی و عملکرد مناسب شما تاثیر مثبت بگذارد. شاید باورتان نشود اما لباسی که در طول ورزش به تن می کنید، تاثیر بالایی روی وضعیت جسمی، عملکرد شما هنگام ورزش و نیز انگیزه و اشتیاق تان برای ورزش مستمر دارد. در نتیجه بهتر است قبل از شروع ورزش حتما انواع استایل و لباس های ورزشی ررا بشناسید تا بتوانید انتخاب درستی برای استایل خود داشته باشید. برای مثال اگر در سالن ورزشی ورزش می کنید نیازمند استایل مناسب سالن هستید و اگر در فضای باز ورزش می کنید یا عادت دارید که به پیاده روی بروید بهتر است با مدل های مختلف مانتو ورزشی آشنا شوید. البته فقط شناخت مانتو نیست که کفایت می کند باید شلوار ورزشی مناسب و یا حتی کفش ورزشی مناسب استایل خود را بشناسید.

مهمترین نکته در انتخاب لباس ورزشی زنانه این است که در درجه اول راحتی خود را در نظر بگیرید و صرفا به دنبال خرید لباس ورزشی مد روز نباشید. به یاد داشته باشید که عوامل زیادی روی راحتی لباس ورزشی تاثیر می گذارد. از جمله پارچه لباس، وزن و لطافت آن. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل ورزشی زنانه آشنا شوید.

مانتو ورزشی

مانتو ورزشی

مانتو ورزشی جلو بسته بپوشید؛ راحت و شیک پیاده روی کنید

آن دسته از لباس ‌هایی که از پارچه پلی‌ پروپیلین تولید می شوند، انتخاب خوبی برای ورزش کردن و فعالیت‌ های پر تحرک به شمار می آیند؛ زیرا باعث می ‌شوند عرق تبخیر شود و اذیتتان نکند. اما شلوار و تیشرت کتان عرق را به خود جذب می‌ کند و در نتیجه شما خیس، سنگین  و معذب می ‌شوید؛ همچنین، هرگز لباسی را که در بافت پارچه آن، مواد مصنوعی یا پلاستکی به کار رفته است را  نخرید؛ چرا که این پارچه‌ ها باعث می ‌شوند عرق بدنتان تبخیر نشود و در نتیجه در طول ورزش دمای بدنتان بالا برود و اذیت شوید. پس بهترین گزینه برای پیاده روی مانتوهای ورزشی ای هستند که بصوت تونیک و از پارچه پروپیلین تهیه می شوند.

مانتو ورزشی

مانتو ورزشی زیپ دار را فراموش نکنید

مانتوهای ورزشی در دو نوع جلو بسته و جلو زیپ دار طراحی و تولید می شوند و می توان گفت تقریبا نوع دکمه دار ندارند. اگر برای پیاده روی و یا ورزشی مانند تنیس در فضای باز می وید می توانید به جای نوع جلو بسته از مانتو جلو زیپ دار استفاده کنید این نوع مانتو به شما این امکان را می دهد تا راحت باشید و در نهایت شیک به نظر برسید. موضوع دومی که باید ب آن دقت کنید سایز لباس است، لباس ورزشی باید متناسب با ورزشی که می کنید انتخاب شود. به عنوان مثال اگر قصد دویدن یا دوچرخه سواری را دارید، لباس باید کاملا فیت بدن شما باشد که می توان گفت مانتوهای جلو زیپ دار دقیقا این ویژگی را دارند.

مانتو ورزشی

مانتو ورزشی

برای شب های خنک هودی و جاگر بپوشید

یکی از ست های پیشنهادی ما برای شب های بهار که هوای خنکی دارد ست هودی و جاگر است، شما با این لباس های می توانید استایلی زیبا و همزمان راحت داشته باشد. هودی ها لباس های زمستانی محسوب می شوند، در نتیجه اگر برای بهار می خواهید هودی بپوشید بهتر است هودی خود را از نوع های بهاری و سبک تر انتخاب کنید. یکی از ویژگی های مثبت این نوع ست ها این است که شلوار آن ها هم به اندازه قسمت بالاتنه راحت و منعطف است در نتیجه شما برای دویدن و یا انجام حرکات ورزشی مختلف دچار اذیت و یا محدودیت نخواهید بود. در نتیجه حتما به انتخاب شلوار هم به اندازه آیتم بالا اهمیت بدهید.

مانتو ورزشی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها