|

شومیز راه راه را چگونه ست کنیم؟

آشنایی با شومیز های ترند و جذاب 1402؛ یادت نره ست کردن شومیز راه راه پر از رمز و رازه!

شومیز راه راه

شومیز یکی از آن لباس هایی است که همه ما در کمد خود داریم و عصای دست‌ مان در هر موقعیتی می باشد، زیرا می توان آن را به‌صورت خلاقانه ست کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید کمی عجیب باشد ولی معمولا همه خانم ها برای رفتن به مهمانی و یا زیر مانتو مجلسی خود اولین گزینه ای که به ذهنشان می رسد شومیز است. این لباس یکی از لباس‌ های اصلی برای مردان است اما خانم‌ ها هم از این کشف بزرگ دنیای مد غافل نیستند. البته هنگام شنیدن این نام بیشتر ما به نسخه‌ های سفید ساده فکر می‌ کنیم، اما آن‌ ها در رنگ‌ ها، سایز ها و طرح‌ های مختلف وجود دارند. در نتیجه مهم نیست که چه نوعی از آن را در کمد خود داشته باشید، در هر حال روش‌ های زیادی برای ست کردن آن وجود دارد. حال اگر می خواهید مدرن و زیبا لباس بپوشید بهتر است که بدانید شومیز راه راه و یا شومیز ساتن دو تا از ترندهای دوست داشتنی سال جدید هستند که در تمام فشن شوها و یا کالکشن های جدید می توان حضور پر رنگ آن ها را مشاهده کرد. شما می توانید این دو شومیز را با هزاران ترکیب کژوال و یا رسمی ای که وجود دارند خود امتحان کنید، برای مثال آن شومیز راه راه را می‌توانید زیر لباس بپوشید یا حتی آیتم اصلی استایل‌تان باشد.

یکی از رایج ترین مدل های پوشیدن شومیز این است که یک تاپ ساده از زیر بپوشید و شومیز را به صورت دکمه باز از رو بپوشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع شومز راه راه و رازهای ست کردن آن آشنا شوید.

شومیز راه راه

شومیز راه راه

شومیز راه راه را چگونه ست کنیم؟

یکی از ویژگی های مثبت شومیز ها این است که این لباس ها به سادگی با آیتم های دیگر ست می شوند و می توان گفت شما در ست کردن آن ها محدودیتی نخواهید داشت. البته فراموش نکنید که شومیزهای راه راه ست کردنشان کمی دشوارتر است زیرا این شومیزها دارای طرح در پس زمینه خود هستند به همین خاطر باید نکاتی را برای ست کردن آن ها راعایت کرد. برای مثال بهتر است که ان ها را با آیتم های ساده ست کنید، به این معنا که مانتو و یا رویه ای که برای این مدل شومیز انتخاب می کنید بهتر است ساده باشد. البته این قانون در مورد شال و یا حتی شلوار هم نیز صدق می کند.

شومیز راه راه

شومیز راه راه

چرا دکمه های شومیز در سمت چپ قرار دارد؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا طراحی شومیز ها به گونه ای است که دکمه ها همیشه در سمت چپ قرار دارند. زیرا در ایام قدیم زنان طبقه بالا و مرفه لباس‌ شان را خودشان نمی‌ پوشیدند؛ متداول‌ترین استدلال در مورد دکمه‌ های سمت چپ زنان هم همین است! زنان مرفه که دارای ندیمه‌ مخصوص برای پوشاندن لباس بودند، دکمه‌ هایی در سمت چپ لباس‌ هایشان داشتند تا خدمتکار راست‌ دست راحت‌ تر دکمه‌ های آنان را ببندد. در نتیجه این موضوع باعث این مدل طراحی شد و جالب است که بدانید این طراحی امروزه همچنان به شکل قدیمی و سنتی خود وجود دارد و دستخوش تغییرات نشده است.

شومیز راه راه

شومیز راه راه

شومیز راه راه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می ­‌خواهید فکر شده انتخاب کنید، حتما می­‌ دانید شومیز، یکی از آیتم‌­ های ضروری و همه‌ گیر در پوشش دختران و خانم‌­ ها است. پس اگر می خواهید زیبا و جذاب به نظر برسید بهتر است شومیز خود را متناسب با اندام و فرم هیکل خود انتخاب کنید، برای مثال شومیز ساده برای هر نوع اندامی مناسب است ولی شومیز های طرح دار می توانند برای افراد چاق گزینه مناسبی نباشند زیرا آن ها چاق تر نشان خواهد داد. البته دقت کنید که شومیز راه راه از این قاعده مستثنی است و برعکس عمل می کند یعنی به خاطر طرح راه راه عمودی خود افراد را لاغرتر و کشیده نشان می دهد.

شومیز راه راه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها