|

بررسی استایل هدی زین العابدین

استایل رمانتیک و شیک هدی زین العابدین؛ مارال رهایم کن از دنیای مدلینگ گرفته تا بازیگری!

هدی زین العابدین

هدی زین‌العابدین در حدود یک دهه و شاید هم بیشتر است که در دنیای سینما و تلویزیون فعالیت می‌ کند. او بیشتر در نقش‌های مکمل ظاهر می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 11 تیر سال 1368 در شهر کرج است، او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و به همین خاطر هم وارد عرصه تبلیغات و ساخت تیزر و پس از آن وارد عرصه مدلینگ شد. فعالیت هنری او در زمینه بازیگری در سن 16 سالگی و با بازی در در فیلم خانه روشن شروع شد ولی اولین تجربه حرفه ای او را می توان در سال 89 در تله فیلم مانی حقیقی به نام چمدان دانست. او بعد از آن در سریال سقوط یک فرشته در سال 90 به هنرنمایی پرداخت. امروزه هم می توان گفت همه ما آن را با بازی در سریال رهایم کن، در نقش مارال آن را می شناسیم. هدی زین العابدین شیک پوش است و تا حدودی می توان گفت از استایل رمانتیک برای انتخاب لباس هایش استفاده می کند. این بازیگر خانم معمولا به‌ سراغ طرح‌ ها و رنگ‌ های جذابی برای استایلش می‌ رود و در هر بار حضورش روی فرش قرمزها از مدلی تازه و طرحی جدید برای پوشش خود رونمایی می‌ کند. یکی از نقاط قوت استایل‌ های او، استفاده از تزئیناتی است که روی پارچه لباس‌ هایش دیده می‌ شود.

البته استفاده از گوشواره های جذاب و یا اکسسوری های دیگر هم نشان از ذکاوت و توجه به تزئینات زنانه در استایل این بازیگر خوش چهره را دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های هدی زین العابدین آشنا شوید.

استایل هدی زین العابدین

استایل هدی زین العابدین

هدی زین العابدین با اکسسوری های جذاب در اکران فیلم زالاوا

برای اینکه خوش‌پوش‌تر از همیشه ظاهر شوید و استایل خوبی داشته باشید، لازم است که به تناسب میان هر لباس با اندامتان دقت ویژه‌ ای به‌ خرج بدهید. این ویژگی یکی از اصولی است که هدی زین العابدین و یا حتی تمامی افرادی که از سبک رمانتیک برای انتخاب لباس هایشان استفاده می کنند،  به آن دقت می کنند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که به چه سبکی از استایل سبک رمانتیک می گویند؟ که باید بگوییم یکی از رویایی‌ ترین انواع استایل ها، بدون شک استایل رمانتیک است؛ سبکی که به جنبه‌ ها و وجوه زنانه‌ افراد با بیشترین توان اجازه بروز می‌ دهد. در کل می توان گفت که این سبک تلفیقی از انواع استایل های کلاسیک، وینتیج، ویکتوریایی و خلاصه هر سبک و سیاقی است که جلوه‌ ای الهه‌ وار از زن را تداعی کند.

استایل هدی زین العابدین

استایل هدی زین العابدین

استایل هدی زین العابدین

استایل زمستونی و جذاب هدی زین العابدین در اکران فیلم کرگدن

همانطور که گفتیم هدی زین العابدین علاوه بر اینکه رمانتیک و کژوال می پوشد، لباس هایش را شیک و راحت انتخاب می کند. او برای شرکت در مراسم اکران فیلم کرگدن یک استایل مونوکروم طوسی را انتخاب کرده است و می توان گفت ساده تر از همیشه لباس پوشیده است. او در این استایل اکسسوری کمتری استفاده کرده است و ساده تر از همیشه ظاهر شده است. او در این استایل خود بیشتر از سبک کژوال الهام گرفته است زیرا کژوال ترکیبی است از لباس‌ های راحت اما درعین‌ حال نیمه‌رسمی؛ همین موضوع این استایل را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده‌ روزانه تبدیل می‌ کند.

استایل هدی زین العابدین

این بار هدی زین العابدین کلاسیک پوش در اکران فیلم آتابای

هدی زین العابدین در این مراسم یک استایل کلاسیک از خود به نمایش گذاشته است و می توان گفت استایل ترندی و جذابی را هم انتخاب کرده است. زیرا پالتو شتری یکی از جذاب ترین ترندهای امسال در زمستان بوده است. هدی زین العابدین در این مراسم یک پالتو بلند و کلاسیک شتری به تن کرده بود که ترکیب آن با بوت های بلند و چرم شتری بسیار زیبا و شیک شده بود. این خانم بازیگر آیتم های مکمل خود را جین انتخاب کرده بود و جالب است که بدانید که شومیز و شلوار جین آبی ای که به تن داشت استایل او را بسیار زیبا و متفاوت کرده بودند.

استایل هدی زین العابدین

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل هدی زین العابدین قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا جذاب خوش استایل شیک پوش مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    عالی د

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وهنرمند وبازیگر خوبی است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است تحصیلا ت بالا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها