|

معرفی انواع پابند ترند ۱۴۰۲

زیبایی پا که فقط به کفش و کتونی نیست؛ با استفاده از پابند و خلخال استایلتو لوکس کن!

پابند

افراد باید متناسب با عوامل مختلف، به انتخاب پابند اقدام کنند. بنابراین، ممکن است پابند مناسب هر فرد و یا در موقعیت های مختلف متفاوت باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکسسوری همیشه یکی از عناصر تاثیرگذار و جذاب در زمینه مد و استایل بوده است و می توان گفت همه ما نیمی از جذابت استایل خود را مدیون این عناصر زیبا و دوست داشتنی هستیم. پابند یا به عبارتی دیگر خلخال، یکی دیگر از زیورآلات محبوب در میان بانوان به خصوص خانم‌ های جوان و دختران است. به عبارتی دیگر پابند نوعی از اکسسوری زنانه است که به دور مچ‌ پا برای زینت دادن به پاها بسته می‌ شود اما آیا می دانید معنی بستن پابند چیست؟ جالب است که بدانید پابند از هزاران سال پیش در میان زنان کشورهای مختلف جهان کاربرد داشته است. این زیورآلات از فلزاتی مانند طلا، مس، استیل، نقره، تیتانیوم ساخته می‌ شوند اما بهترین نوع آن نیز  از طلا است. در کشور مصر انداختن پابند نماد ثروت و داشتن مقام اجتماعی بالا است و به همین دلیل بسیاری از پادشاهان نیز از پابند استفاده می‌ کردند. البته نماد پابند در همه کشورها و فرهنگ ها یکسان نبوده، برای مثال در کشور هندوستان پابند نماد متاهل بودن و ازدواج است.

البته به طور کلی خوب است که بدانید بسیاری از فرهنگ‌ ها بر این باورند که بستن پابند در پا چپ نشانه متاهل بودن و معنی بستن پابند در پا راست نشانه مجرد بودن است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع پابند و معجزه آن در استایل نیز آشنا شوید.

پابند

پابند

در چه مواقعی باید از پابند استفاده کنیم؟

پابند معمولا برای استفاده در فصل بهار و تابستان طراحی و تولید شده است و می توان گفت فصل های گرم بهترین زمان برای استفاده از این اکسسوری جذاب هستند. حال در راستای معنی بستن پابند این سوال پیش می‌ آید که در چه مکان‌ هایی از این زیورآلات استفاده نماییم؟ در حقیقت قوانین خاصی برای استفاده از پابند وجود ندارد اما معمولا این وسیله در محیط‌های اداری و دانشگاه‌ها استفاده نمی‌ شود. بسیاری از افراد این زیورآلات را در انواع مراسمات و مهمانی‌ های دوستانه، مسافرت، دورهمی‌ های خانوادگی، گردش و تفریح و در باشگاه‌ های ورزشی استفاده می‌ کنند.

پابند

پابند

معرفی پابند ترند سال 1402؛ با پابند ظریف جذاب و مدرن باشید

همانطور که گفتیم پابند دارای پیشینه ای طولانی است، ولی جالب است که بدانید نوع های جدید و ترند شده آن در سال جدید به بیش از نوع های سنتی و قدیمی این اکسسوری زیبا هستند. پابندهای ظریف و مینیمال یکی از ترندهای دوست داشتنی امسال هستند، البته این ترند فقط مخصوص پابند نیست بلکه دستبند و یا حتی گوشواره های اینچنینی هم بسیار مد و ترند شده اند. این نوع از پابندها، رایج ترین مدل این نوع از جواهرات هستند که در ترکیب با صندل‌ های تابستانه ظاهر جذابی را برای شما فراهم می‌ کنند. پس فراموش نکنید که از آنجا که پابند یک زیور لطیف و جذاب است در سبک ها و استایل های مختلف از اکسسوری های کلیدی به شمار می آید.

پابند

پابند

پابند هندی یا خلخال را فراموش نکنید؛ در زمان سفر کنید

اگر جزو افرادی هستید که به اکسسوری های ظریف و مینیمال علاقه ای ندارید، می توانید از خلخال یا پابندهای درشت تر استفاده کنید، این نوع پابندها هم تقریبا هرگز از مد نمی افتند و برای هر دوره از زمان قابل استفاده هستند. این نوع از پابندها نسبت به نوع بالایی سنگین تر بوده و اغلب برای جلب توجه بیشتر و ظاهری جذاب‌ تر مورداستفاده قرار می‌ گیرند. این  مدل دارای انواع آویزهایی است که به پابند متصل شده‌اند. استفاده از این پابند برای زمانی است که شما می خواهید مهم ترین و چشم گیر ترین زیور شما پابند باشد.

پابند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها