|

معرفی ترندهای آرایشی سال

این سه قلم لوازم آرایش و حتما تو کیفت داشته باش؛ به نظرت سایه هدی بیوتی یا رژ لب قرمز؟

رژلب قرمز

داشتن یک کیف لوازم آرایش کامل و بدون نقص می تواند رویای بسیاری از خانم ها، به خصوص بانوان جوان باشد، اما آیا می دانید چه چیزهایی لازم است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه خانم ها معمولا یک کیف بزرگ و پر از لوازم آرایشی دارند که نیمی از ان را استفاده نمی کنند، زیرا یا مدل ها و رنگ هاسیان قدیمی شده است و یا یا کارکرد صحیح آن را نمی دانند. در ادامه این مقاله ما سه تا از محصولات آرایشی را معرفی می کنیم که شما تنها با داشتن این سه قلم می توانید آرایشی کاملی و بی نقص داشته باشید و دیگر نیازی به حمل یک کیف آرایشی بزرگ و بلااستفاده نخواهید داشت. داشتن یک کیف لوازم آرایش کامل و بدون نقص می تواند رویای بسیاری از خانم ها، به خصوص بانوان جوان باشد، اما برای داشتن یک کیف آرایش کامل، ابتدا باید یک لیست لوازم آرایشی بدون نقص تهیه کرد. شاید به نظرتان کار دشواری بیاید و برای مثال بین انتخاب رژ لب قرمز و یا صورتی بمانید و یا برای آرایش چشم خود بین انتخاب سایه هدی بیوتی و یا خط چشم مردد شوید. ولی باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست زیرا شما فقط کافی است بدانید چه نوع محصولی را نیاز دارید و یا چه نوع رنگ و محصولی به شما می آید یا با پوست شما سازگاری دارد.

آشنایی با لوازم آرایشی مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا باعث می‌ شود که بهترین و حرفه‌ای ترین میکاپ‌ ها را روی صورت خود انجام دهید. با انجام یک میکاپ خوب شما می‌ توانید در مهمانی‌ ها و مجالس دورهمی مانند ماه بدرخشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با سه تا از کارآمدترین و ترندی ترین محصولات آرایش 1402 آشنا شوید.

لوازم آرایش ترند سال

لوازم آرایش ترند سال

رژلب قرمز مات و مخملی؛ به تنهایی برای جذابیت کافی است!

این خانم اعتماد به نفس زیادی دارد و کسی نمی تواند او را مغلوب کند، رژ لب قرمز قدرت او است. او اهمیتی نمی دهد که شما فکر کنید زن ها باید بدون استفاده از آرایش هم خوشحال باشند. جالب است که بدانید وقتی زنی برای اولین بار رژ لب قرمز می زند احساس قدرت زیادی می کند، به طوری که گویی شکست ناپذیر است. برای زنی که رژ لب قرمز می زند همه چیز آن طور که فکر می کنید عجیب نیست، او کار های همیشگی اش را انجام می دهد. در نتیجه اگر می خواهید یک خانم امروزی و شجاع باشید بهتر است که همیشه یک رژلب قرمز را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید.

لوازم آرایش ترند سال

لوازم آرایش ترند سال

ریمل حجم دهنده و بلند کننده؛ مژه مصنوعی یا کاشت را فراموش کنید

ریمل چشم یکی از محبوب ترین و متداول ترین ابزار زیبایی چشم می باشد که استفاده از آن آسان است و بلافاصله اثر قابل توجه آن را خواهید دید. ریمل، مژه ها را حجیم تر کرده و چشم شما را زیباتر می کند و با تفکیک مژها، باعث می شود که چشم بزرگتر بنظر برسد. فراموش نکنید که مژه های اغراق شده و بسیار بلند مصنوعی دیگر مد نیستند و امروزه ترندهای آرایشی به سمت آرایش طبیعی می روند، در نتیجه بهتر است به جای کاشت مژه یک ریمل حجم دهنده و یا بلند کننده در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید تا چشم هایی زیبا و طبیعی را تجربه کنید.

لوازم آرایش ترند سال

لوازم آرایش ترند سال

سایه هدی بیوتی را فراموش نکنید؛ راز داشتن چشم هایی جذاب

پالت سایه هدی بیوتی the new nude یه پالت خیلی کاربردی است که کاور خیلی بالا و پوشانندگی فوق العاده ای نسبت به سایر پالت های سایه های نوود دیگر دارد. رنگ های کاربردی و خاص این پالت این امکان و قدرت رو به شما می دهند که بتوانید بدون هیچ محدودیتی هر آرایشی که دوست دارید رو انجام بدهید و مدل های خیلی زیاد و متنوعی از آرایش رو تجربه کنید. خوب است که بدانید این پالت ، یه پالت تکمیلی است که حتی رنگ های بِیس و زیر ساز سایه رو هم در خودش دارد.

لوازم آرایش ترند سال

لوازم آرایش ترند سال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها