|

انواع استایل با مانتو خفاشی

معرفی استایل بهاری با مانتو خفاشی؛ ترندهای قدیمی تو کمدتو دور ننداز دوباره مد شده!

مانتو خفاشی

مانتو خفاشی، مانتو عبایی و پانچ از انواع مانتوهایی هستند که ست کردن و انتخاب آیتم های مکمل برایشان کمی سخت تر از مانتوهای دیگر است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو هسته اصلی استایل خانم ها را تشکیل می دهد، در نتیجه در انتخاب مانتو و ست کردن آن دقت کنید زیرا این آیتم می تواند تعیین کند که شما استایلی زیبا و یا نامناسب داشته باشید. مانتو خفاشی یکی از مدل مانتو هایی که تن پوش راحتی دارد و برای فصول گرم سال می تواند بهترین انتخاب باشد. شما می توانید از طرح های زیبا و مجلسی مانتو خفاشی در مهمانی و مجالس و از مدل های ساده و نخی آن برای خیابان و روزمره استفاده نمایید. در قدیم این مدل مانتو فقط در نوع های رسمی و مجلسی طراحی و تولید می شد ولی جالب است که بدانید امروزه با خلاقیت طراحان و همچنین ترند شدن مانتو‌ عبایی و خفاشی یا برش آزاد، مدل مانتو خفاشی در بین مانتو‌های اسپرت و نخی جا باز کرد و انواع مختلفی از آن را شاهد هستیم. پس فرقی نمی کند که چه سبک از استایلی دارید و یا برای رفتن ب کجا آماده می شوید در هر صورت شما می توانید ازاین مانتو برای استایل تابستانی خود استفاده کنید.

جالب است که بدانید مدل مانتو خفاشی باید با توجه به قد و اندام انتخاب شود تا ظاهر زیباتری برای شما بوجود آورد. در ادامه این مقاله همراه ما با شید تا با انواع استایل با مانتو خفاشی آشنا شوید.

مانتو خفاشی

مانتو خفاشی

مانتو خفاشی را با شلوار ترند 1402 ست کنید

مانتو خفاشی یکی از مانتوهایی است که در سال های اخیر به یکی از ترندهای جذاب فصل تابستان و بهار تبدیل شده است. جالب است که بدانید این مدل مانتو برای همه افراد با هر ویژگی فیزیکی ای مناسب نیست بلکه می توان گفت برای بعضی افراد می تواند گزینه مناسبی باشد، برای مثال معمولا مدل مانتو خفاشی برای افراد کوتاه قد توصیه نمی‌ شود، اما برای کسانی که بالاتنه و بازوهای درشتی دارند یک انتخاب عالی به شمار می‌ رود. مانتو خفاشی با شلوار بگ یا دمپا استایل بی نظیر و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. فراموش نکنید که مانتو خفاشی به علت شیکی و زیبایی ذاتی خود به هیچ عنوان از چرخه‌ مد کنار نمی‌ رود و از آنجایی که این ویژگی شامل شلوار دمپا هم می باشد با خیال راحت می توانید آن ها را با یکدیگر ست کنید.

مانتو خفاشی

مانتو خفاشی

مانتو خفاشی و شلوار اسکینی؛ جین ها را فراموش نکنید

یکی از لباس هایی که امروز با تنوع بی شمار و قابل توجهی همراه بوده، مانتو است؛ مانتو یکی از اصلی ترین آیتم های لباس برای خانم های ایرانی در خارج از خانه است. اینکه نخستین استفاده از مانتو توسط زنان یا مردان بوده، مشخص نیست اما نخستین استفاده توسط زنان، شامل پوشاکی بسیار بسته و گشاد بوده‌ است. پس می توان گفت مانتو خفاشی به نوعی به مانتوهای اولیه و ساده شباهت دارد. شما می توانید این مانتو ساده و جدید را با شلوارهای جین و اسکینی کشی ست کنید و از استایل راحت خود لذت ببرید . فراموش نکنید که جین های اسکینی نباید دارای قد بلند باشند یا روی مچ پا چین بخورند.

مانتو خفاشی

مانتو خفاشی

مانتو خفاشی و شلوار مام فیت یا راسته

اگرچه که ست کردن و داشتن استایلی زیبا با شلوار راسته زنانه نسبت به نوع اسکینی و جذب اندکی سخت‌تر است ولی باید بگوییم که اصلا جای نگران نیست. شلوار جین راسته در دسته شلوارهای جین کلاسیک طبقه‌ بندی می‌ شود. در نتیجه این نوع شلوار تقریبا برای همه افراد مناسب است، زیرا نسبت به شلوار اسکینی فرم بدن را کمتر نشان می‌ دهد. شلوار راسته مخصوصا برای افرادی که فرم بدن گلابی شکل یا مثلث معکوس دارند مناسب می‌ باشد، چرا که در قسمت پایین پا عریض‌تر بوده و باعث می‌ شود که فرم بدنی این افراد متعادل‌ تر به نظر برسد. در نتیجه با هر فرم بدنی ای که دارید می توانید این شلوار را با مانتو خفاشی خود ست کنید، فقط دقت کنید تا قد شلوارتان بالای مچ پای شما قرار بگیرد.

مانتو خفاشی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها