|

چه کرم پودری بزنیم؟

معرفی چندتا کرم پودر با کیفیت و مات؛ اگه اهل کرم پودر زدنی یکی از این مدلارو حتما بخر

کرم پودر مات

کرم پودر یک محصول آرایشی است و همان‌طور که از نام انگلیسی آن (FOUNDATION) مشخص است، برای زیرسازی آرایش صورت به کار می‌ رود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر اهل آرایش های غلیظ و یا زدن کرم پودر هستید بهتر است که قبل از خرید با انواع ان و برندهای با کیفت آن آشنا شوید، زیرا در این حالت انتخابی آگاهانه و مناسب خواهید داشت. البته قبل از آشنایی با بهترین برند کرم پودر بهتر است با خود محصول آشنا شوید. کرم پودر یک محصول آرایشی است و همان‌طور که از نام انگلیسی آن FOUNDATION مشخص است، برای زیرسازی آرایش به کار می‌ رود. کرم پودر محصولی است که آن را به همه‌ قسمت‌ های صورت می‌ زنید تا رنگ پوستتان یک‌ دست و آماده ادامه آرایش شود. کرم پودر نواقص صورت مثل لک و جوش را می‌ پوشاند و صورت شما را به یک صورت بی‌ نقص نزدیک می‌ کند. حال که می دانید کرم پودر چیست و چه ویژگی هایی دارد بهتر است که به سراغ نوع های با کیفیت آن بروید. کرم پودر با کیفیت و مناسب کرم پودی است که مات باشد و از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار باشد. البته سبک بودن و ظاهر طبیعی آن هم به تازگی جزو معیارهای مهم در کیفیت این محصول نیز شده است.

کرم پودر از آن دسته لوازم آرایشی است که در انواع مختلف عرضه می‌ شود، ولی پرکاربرد ترین آن‌ ها را می توان مایع، استیکی، فشرده، کرمی، پودری، معدنی، آبرسان دانست. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از کرم پودرهای باکیفت و دارای قدرت پوشانندگی بالا آشنا شوید.

بهترین کرم پودر

بهترین کرم پودر

کرم پودر Air Mat بورژوآ؛ قدرت پوشانندگی بالا

بافت این کرم پودر غلیظ و پوشش آن کامل است، او پوششی کاملا مات به پوست می دهد و مانع از درخشش و برق افتادن پوست شما می شود. شاید برایتان سوال پیش بیاید که بیشتر کرم پودرها دارای پوشانندگی هستند، پس فرق این مدل با بقیه مدل ها چیست؟ که در جواب باید بگوییم کرم پودر با کیفیت با گذشت زمان هم مانند لحظه اول روی پوست شما می مانند د حالی که اکثر کرم پودر های دیگر بعد از گذشت چند ساعت به پوست شما حالتی کیکی و یا براق می دهند ولی که این مدل کرم پودر این ویژگی را ندارد. این کرم پودر در 5 رنگ طبیعی و زیبا در بازار موجود است و به پوشش دهی بالا و اثر طولانی مدت آن برای استفاده روزانه خانم های شاغل یا افرادی که ساعات زیادی را بیرون از منزل می گذرانند گزینه بسیار مناسبی است.

بهترین کرم پودر

بهترین کرم پودر

کرم پودر نچرال ایزادورا؛ جوان بمانید

زیرسازی و یکدست کردن پوست صورت اصلی‌ ترین و از اولین اقدامات لازم برای شروع یک آرایش بی عیب و نقص است که کرم پودر ایزادورا این کار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این کرم پودر ضد لک و پیری است و می توان گفت به معنای واقعی مات و فاقد چربی می باشد. این کرم پودر برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب و مختلط مناسب است و با دارا بودن فرمولاسیون فاقد چربی از چرب و براق شدن پوست جلوگیری می کند.این کرم پودر با بافت نرم و سبک خود، ظاهری طبیعی و مات به پوست داده و آن را یکدست می کند.

بهترین کرم پودر

بهترین کرم پودر

کرم پودر مک؛ دارای SPF  و ضدلک

برند مک یکی از برندهای معتبر و شناخته شده تولید محصولات زیبایی و آرایشی و متعلق به کشور آمریکا است. این کرم پودر جزو کرم پودرهای با کیفیت و با قابلیت ماندگاری 24 ساعته می باشد که با SPF 15 از پوست شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می کند. کرم پودر مک با پوششی طبیعی و ماندگاری بالا نیاز شما را برای داشتن یک آرایش بی نقص برطرف خواهد کرد و از براق شدن پوست در اثر تعریق و چربی موجود در پوست جلوگیری می نماید. این کرم پودر برای همه نوع های مختلف پوست قابل استفاده است ولی بیشتر برای پوست های چرب پیشنهاد می شود.

بهترین کرم پودر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها