|

بررسی استایل متین ستوده

استایل دارک و گوتیک متین ستوده در اکران سه کام حبس؛ کت چرم و بوت های سربازی چه میگه!

متین ستوده

متین ستوده از آن دسته از سلبریتی هایی است که جسورانه لباس می پوشد و به اندازه ای که بر بازیگری تسلط دارد بر استایل و سبک های مختلف مسلط است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران و فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت بازرگانی است. او بازیگری را با حضور در کلاس های بازیگری امین تارخ آغاز کرده و تاکنون در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی سه کام حبس، ترمینال غرب، زرد، نرگس مست، خانه دیگری و سریال های فوق لیسانسه ها، سر دلبران، میکائیل، لیسانسه ها 1 و 2 حضور داشته است. متین ستوده از آن دسته از بازیگرانی است که به همان اندازه که در بازیگری استعداد دارد در زمینه مد و فشن هم با استعداد عمل می کند. او به نوعی جسورانه و با اعتماد به نفس لباس می پوشد و سبک ها را می شناسد که گویی استایلیست یا طراح لباس است، جالب است که بدانید متین ستوده بیشتر اوقات از لباس های دارک و یا سبک گوتیک استفاده می کند، ولی این به این معنا نیست که سبک های دیگر را نمی پوشد بلکه او در بعضی اوقا از سبک های دیگر یا از ترکیب آن ها با یکدیگر نیز استفاده می کند.

جالب است که بدانید قدمت سبک گوتیک به قرن ۱۸ میلادی بر می‌ گردد. از ویژگی‌ های شاخص استایل گوتیک می توان به رنگ‌ های تیره، مرموز بودن و آرایش غلیظ و تیره اشاره کرد. ویژگی‌ شخصیتی افرادی که استایل گوتیک دارند این است که آن‌ ها در جامعه‌ای که کاملا یکدست شده است، تمایل دارند تا برجسته و متمایز از بقیه باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جدید و جذاب متین ستوده آشنا شوید.

متین ستوده

متین ستوده

استایل دارک و مرموز متین ستوده در اکران فیلم سه کام حبس

متین ستوده همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم به سبک دارک و یا حتی گوتیک لباس می پوشد، این بازیگر خانم برای انتخاب لباس های خود تا حدودی نترس و جسور می باشد و از ریسک کردن لذت می برد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید او برای شرکت در مراسم اکران فیلم سه کام حبس یک پیراهن مشکی چین چینی به تن کرده و از روی آن یک کت چرم پوشیده است. البته بوت های چرم و یا کیف او هم در شکل گیری استایل مرموز او بی تاثیر نبوده اند. فراموش نکنید که چرم یکی دیگر از انتخاب های محبوب در سبک گوتیک است که می توان آن را به شکل کت، شلوار، بوت یا دامن پوشید.

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده با بارونی سبز در سی و هفتمین جشنواره فجر

همانطور که در تصاویر پایین می بینید این بازیگر خانم این بار سبک گوتیک را با یک ایتم کلاسیک و رنگی ترکیب کرده است و از نتیجه می توان گفت این ترکیب سبک ها با یکدیگر بسیار زیبا و دوست داشتنی است. در استایل های گوتیک بوت چرم نقش بسیار مهمی را بازی می کند و می توان گفت به نوعی تکمیل کننده این استایل زیبا نیز محسوب می شود. البته فراموش نکنید که نمای کلی استایل گوتیک دارک است و آیتم‌ ها و جنس پارچه‌ استفاده شده در این سبک، شامل مخمل، تور، چرم، انواع کرست‌ بسیار محکم و دستکش می‌ شود.در نتیجه این استایل متین ستوده بصورت کامل گوتیک نمی باشد و تا حدودی می توان به آن استایل خیابانی و یا کژوال هم گفت.

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده گوتیک پوش با کمربند ورنی در اکران هزارتو

مشکی از دیرباز اولویت اصلی مد گوتیک محسوب می‌ شود، در نتیجه می توان گفت متین ستوده اولویت اصلی این استایل را بسیار رعایت می کند و همین موضوع است که باعث شده او به اندازه یک استایلیت در زمینه انتخاب لباس هایش موفق باشد. البته کاملا قابل درک است که نخواهید همیشه مشکی بپوشید. در نتیجه می‌توانید رنگ قرمز، خاکستری، سفید، بنفش، آبی یا صورتی را برای کمی تنوع به استایل خود اضافه کنید. در این حالت نه کالا مشکی پوشیده اید و نه از سبک و استایل گوتیک و مرموز خود فاصله گرفته اید.

متین ستوده

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل متین ستوده قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است

  • amirsingle 😔👋🏿🌼 ارسالی در

    جذاب وخوش سیما

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا جذاب شیکپوش خوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است با تحصیلا ت بالا شیکپوجذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرداست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها