|

برای مهمانی های رسمی چه مانتویی بپوشیم؟

جدیدترین مدل های مانتو مجلسی را بشناسید؛ یک خانم شیک برای مهمونی اینجوری لباس میپوشه

مانتو مجلسی

انتخاب مانتو برای بهار به خاطر هوای نه خیلی سرد نه خیلی گرمش کار سختی نیست، پس فقط باید به مکان و موقعیتی که برایش آماده می شوید دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای اکثر خانم ها روزهایی پیش آمده است که نمی دانند چه نوع مانتویی باید بپوشند، مخصوصا اگر برای مهمانی های رسمی و یا برای یک شام به یک کافه دعوت شده باشند. این نوع قرار ها و یا مراسم ها نه آنقدر رسمی هستند که بتوان  در آن ها مانند جشن های عروسی از لباس مجلسی یا شب استفاده کرد و نه اینقدر روزمره هستند که بتوان با مانتو شومیزی یا پیراهنی به آن ها رفت. در نتیجه انتخاب یک مانتو مجلسی مناسب می تواند برای شما در چنین مواقعی حکم فرشته نجات را داشته باشد. انتخاب یک مانتو زیبا و شیک نقش مهمی در زیبایی استایل می کند، اکثر خانم ها تمایل زیادی به پوشیدن مانتوهای مجلسی دارند زیرا این نوع مانتوها دارای رنگ و طرح های مختلفی هستند. البته فراموش نکنید که همین تنوع در مدل و طرح می تواند باعث سردرگمی و انتخاب اشتباه در شما شود، در نتیجه بهتر است قبل از انتخاب مانتو با انواع و ویژگی های آن ها آشنا شوید. زیرا ممکن است یک مانتو به تنهایی زیبا و شیک باشد ولی ویژگی های ظاهری و نوع طراحی آن مناسب شما یا فرم بدنی شما نباشد.

اگر مانتو خود را مشکی انتخاب کرده اید، خوب است که بدانید مهم ترین ویژگی رنگ مشکی این است که به سادگی با همه چیز هماهنگ می شود ولی نکته قابل توجه این است که استفاده نادرست از این رنگ می تواند جذابیت استایل شما را از بین ببرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتو مجلسی آشنا شوید.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی مشکی؛ اولین انتخاب همیشگی خانم ها

مانتو مشکی به دلیل رنگ خنثی ای که دارد به عنوان یکی از آیتم های همیشگی استایل به شمار می رود. همه خانم ها بی شک یک مانتو مشکی دارند، زیرا یکی از مهم ترین ویژگی های مانتوهای مشکی این است که می توانید از آن ها در هر مناسبتی استفاده کنید. جالب است که بدانید مانتو مشکی را می توانید با هر رنگی که تمایل دارید ست کنید. اما دقت داشته باشید به کار بردن هر رنگی در کنار مشکی اصول خاص خود را دارد، برای مثال اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید فرم بدنی شما می باشد. زیرا گاهی بعضی از رنگ ها ممکن است مناسب شما نباشند. برای استایل های رسمی استایل مونوکروم مشکی هم نیز گزینه مناسبی محسوب می شود، البته اگر با اکسسوری های پر زرق و برق و جذاب ست شود.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

استایل مجلسی خود را با کت ژاکارد تکمیل کنید، لوکس مانند ملکه ها

مانتو ژاکارد یکی از انواع مانتو هایی است که خانم ها به آن علاقمه ند هستند، زیرا پارچه ژاکارد ایستایی بسیار خوبی دارد. پارچه ژاکارد داری ویژگی های زیادی است و جالب است که بدانید این نوع پارچه در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود که همین ویژگی هم تا حدودی باعث محبوبیت آن شده است. پارچه‌های ژاکارد از اولین تولیدش در سال 1808 توسط پادشاهان، اشراف و طبقه بالا مورد استفاده قرار گرفته است. زیرا از آنجایی که این پارچه بسیار گران بود، فقط برای همراهان پادشاه مقرون به صرفه بود. در نتیجه اگر می خواهید استایلی لوکس و شیک داشته باشید یک کت ژاکارد برای استایل شما معجزه خواهد کرد.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

کت های رنگی رنگی کرپ را فراموش نکنید

  مانتوهای کتی همان طور که از اسمشان پیدا است، مانتوهایی هستند که به سبک کت مردانه دوخته می‌ شوند. این مانتوها در انواع جلو باز و دکمه دار و در دو مدل مجلسی و اسپرت وجود دارند. البته مدل غالب بیشتر مانتوهای کتی به صورت مجلسی است، در نتیجه اگر برای رفتن به یک مهمانی رسمی به دنبال یک مانتو مناسب هستید و استایلی کلاسیک دارید، مانتو کتی برای شما معجزه خواهد کرد. برای ست کردن این مدل مانتو فراموش نکنید که معمولا کت و شلوارهایی که فیت و اندامی باشند، رسمی هستند. در حالی که کت و شلوارهای اورسایز بیشتر حالت کژوال دارند.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها